החברה הטובה ביותר לגרילי גז בעשור האחרון

מצאנו את עצמנו ממש לא מזמן, מחפשים אחר גריל גז איכותי ויציב. כזה שיחזיק מעמד לאורך זמן, יעמוד בפני נזקי מזג האוויר (בגלל שהוא צפוי להישאר במרפסת במהלך כל ימות השנה) וכמובן, יאפשר לנו להכין את הבשרים הטובים ביותר. כדי שנוכל למצוא את הגריל המתאים ביותר, ערכנו סקר מקיף בקרב חובבי בשר שנמשך כמה חודשים ובו שאלנו: מהי החברה הטובה ביותר לגרילי גז בעשור האחרון?. כעת, הסקר הגיע לסיומו והגענו סוף סוף לממצאים. רוצים לדעת מהם? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

רקע אודות הסקר שערכנו

רגע לפני שנציין בפניכם את החברה הטובה ביותר לגרילי גז, אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה פרטים חשובים אודות הסקר שערכנו. מדובר בסקר שהופץ ברשתות החברתיות. הסתייענו בלא מעט חובבי בשר (וזו ההזדמנות לומר לכל המשתתפים בסקר שלנו – תודה רבה!). המשתתפים בסקר היו חובבי בשר מושבעים. כלומר, אנשים שנושמים בשר, חיים בשר וצורכים נתחי בשר איכותיים הישר מהגריל לפחות פעם בשבוע. ענו על הסקר כ-125 אנשים סך הכול. הממצאים הראו שיש 3 חברות שמתחרות על המקום הראשון, אבל רק חברה אחת זכתה לקבל את התואר המבוקש "החברה הטובה ביותר לגרילי גז בעשור האחרון". רוצים לדעת מיהי? תקראו את הפסקה הבאה.

 

מיהי החברה הטובה ביותר?

הגיע הזמן להציג בפניכם את החברה שזכתה במקום הראשון והמכובד. היא הגיעה אליו די בקלות (כלומר, מרבית העונים על הסקר ציינו שלדעתם זוהי החברה הטובה ביותר). אנחנו מתכוונים כמובן לחברת WEBER  ישראל. סביר להניח ששמעתם עליה בעבר או שיש לכם גריל גז שלה. בכל אופן, אם לא יצא לכם להכיר את החברה מספיק לעומק, זו ההזדמנות. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אל האתר שלה ולהכיר את החברה הטובה ביותר – grill.co.il.

 

איזה גרילי גז של וובר נבחרו לטובים ביותר?

אי אפשר לערוך סקר על חברת גרילי גז מבלי לציין מהם הגרילים שלה שנבחרו לטובים ביותר. במהלך הסקר, העונים ציינו 2 דגמי גריל שהם משתמשים בהם לאורך שנים. אלו הדגמים המדוברים:

  • גריל גז דגם IL2200

אלו שכתבו את דגם זה ציינו כי הוא צורך פחות אנרגיה בהשוואה לגרילי גז אחרים

  • גריל גז דגם IL210 SPIRIT II

אלו שכתבו את דגם זה ציינו כי הוא עוצמתי, איכותי ומחזיק מעמד לאורך שנים

 

למה החברה נתפסת כטובה ביותר?

את השאלה שמופיעה בכותרת לעיל כתבנו בסיום הסקר. אלו שציינו את "וובר" כתשובה ענו שהחברה מספקת גרילי גז שמתאימים לכל אחד, איכותיים, עמידים לתנאי מזג אוויר שונים ובעלי אחריות לשנים ארוכות. עד כאן כל הפרטים בנוגע לסקר שערכנו. כעת אתם יודעים מיהי החברה הטוב ביותר, כך שאם הייתה לכם התלבטות לגבי רכישה של גריל גז, כעת אתם יודעים לבחור וובר.

 

אוכל גריל

אולי יעניין אותך גם

עיצוב מטבח מודרני
מטבחים
עיצוב מטבח מודרני: מה זה אומר?

כשמדברים על עיצוב מטבחים יש כמה סגנונות שנחשבים לפופולריים ביותר: נורדי, בריטי, כפרי ועיצוב מודרני. מרבית מסגנונות העיצוב האלו מסבירים את עצמם, אבל הסגנון המודרני

קרא עוד »
חלל מעוצב
מטבחים
איך בוחרים חיפוי שיש למטבח?

בעיצוב המטבח יש הרבה חלקים חשובים, אבל כנראה שהחלק החשוב ביותר הוא הבחירה של השיש. השיש הוא הרכיב המרכזי במטבח, עליו אנחנו הולכים לעבוד והוא

קרא עוד »