הגודל לא קובע – הכל על מטבחי החוץ הקטנים

מטבחי חוץ הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר בעלי בתים מבקשים להרחיב את מרחב המחיה שלהם וליהנות מהחוץ. עם זאת, לא לכולם יש חצר אחורית גדולה או פטיו כדי להכיל מטבח חיצוני בגודל מלא. כאן נכנסים לתמונה מטבחי חוץ קטנים. במאמר זה, נחקור את היתרונות של מטבחי חוץ קטנים ונספק טיפים לבחירה הנכונה.

 

היתרונות של מטבחי חוץ קטנים

חסכון במקום

היתרון הבולט ביותר של מטבחי חוץ קטנים הוא שהם תופסים פחות מקום. זה חשוב במיוחד אם יש לך חצר אחורית קטנה או פטיו. ניתן לעצב מטבח חוץ קטן כך שיתאים לפינה או לאורך קיר, ולהשאיר מקום פתוח יותר לפעילויות אחרות.

מטבחי חוץ קטנים

חסכוני

מטבחי חוץ קטנים הם בדרך כלל זולים יותר ממטבחי חוץ בגודל מלא. הסיבה לכך היא שהם דורשים פחות חומרים ומכשירים. אם יש לכם תקציב, מטבח חיצוני קטן עשוי להיות הפתרון המושלם.

 

קל לתחזוקה

מטבח חוץ קטן קל יותר לתחזוקה מאשר מטבח חוץ בגודל מלא. יש פחות מכשירים ומשטחים לניקוי, ופחות מקום להצטברות פסולת. המשמעות היא שתבזבז פחות זמן בניקיון ויותר זמן בהנאה מהמרחב החיצוני שלך.

 

רב תכליתי

ניתן לעצב מטבחי חוץ קטנים כך שיתאימו למגוון צרכים והעדפות. בין אם אתה רוצה גריל פשוט ומשטח עבודה או מערך משוכלל יותר עם כיור ומקרר, מטבח חיצוני קטן יכול להיות מותאם אישית כדי להתאים לצרכים שלך.

 

טיפים לבחירת מטבח חוץ קטן ומתאים

1. שקול את הצרכים שלך

לפני שתתחיל לעצב את מטבח החוץ הקטן שלך, שקול את הצרכים שלך. מה אתה מתכנן לבשל? לכמה אנשים תבשל? צריך כיור או מקרר? על ידי מענה על שאלות אלה, אתה יכול לקבוע את הגודל והפריסה של המטבח החיצוני שלך.

 

2. בחר את המכשירים הנכונים

כשמדובר במטבחי חוץ קטנים, בחירת מוצרי החשמל הנכונים היא המפתח. אתה רוצה מכשירים קומפקטיים, יעילים ועמידים. כמה אפשרויות פופולריות עבור מטבחי חוץ קטנים כוללות:

– גריל מובנה: גריל מובנה הוא אופציה מצוינת עבור מטבחי חוץ קטנים מכיוון שהם תופסים פחות מקום מאשר גרילים עצמאיים. חפשו גריל עם מבערים מרובים ומדחום מובנה לבקרת טמפרטורה מדויקת.

– מבערים משטחים: מבערים משטחים הם אפשרות נוספת לחיסכון במקום עבור מטבחי חוץ קטנים. הם מושלמים לבישול תוספות או לשמירה על חום האוכל בזמן שאתם צולים.

– מקררים קומפקטיים: אם אתם מתכננים לאחסן מזון ומשקאות במטבח החיצוני שלכם, מקרר קומפקטי הוא חובה. חפש מקרר עם טביעת רגל קטנה ותכונות חסכוניות באנרגיה.

– כיורים חיצוניים: כיור חיצוני הוא תוספת נוחה לכל מטבח חוץ. זה מאפשר לך לשטוף כלים ולהכין אוכל מבלי לחזור פנימה.

מטבחי חוץ קטנים

3. בחר את החומרים הנכונים

כאשר מעצבים מטבח חוץ קטן, חשוב לבחור חומרים עמידים ועמידים בפני מזג אוויר. כמה אפשרויות פופולריות כוללות:

– נירוסטה: נירוסטה היא בחירה פופולרית עבור מטבחי חוץ מכיוון שהיא עמידה, קלה לניקוי ועמידה בפני חלודה וקורוזיה.

– אבן: משטחי אבן ו-backsplashes הם אופציה יפה ועמידה למטבחי חוץ. הם עמידים בפני חום, כתמים ובליה.

– אריחים: אריחים הם אופציה רב-תכליתית עבור מטבחי חוץ. הוא זמין במגוון צבעים ודוגמאות, וקל לניקוי ולתחזוקה.

 

4. מקסימום אחסון

במטבח חיצוני קטן, אחסון הוא המפתח. אתה רוצה להפיק את המרב מהשטח שלך על ידי שילוב של אפשרויות אחסון רבות. כמה רעיונות למקסום אחסון במטבח חיצוני קטן כוללים:

– ארונות מובנים: ארונות מובנים הם דרך מצוינת לשמור על המטבח החיצוני שלך מאורגן וללא עומס. חפשו ארונות עמידים בפני מזג אוויר וקלים לניקוי.

– מדפים: מדפים הם אפשרות נוספת לחיסכון במקום עבור מטבחי חוץ קטנים. הם מושלמים לאחסון צלחות, כוסות וחפצים חיוניים אחרים.

– ווים: ווים הם דרך פשוטה וזולה להוסיף אחסון למטבח החיצוני שלך. תלו כלים, מגבות ופריטים אחרים מהווים כדי לשמור אותם בהישג יד.

 

5. הוסף תאורה

לבסוף, אל תשכח להוסיף תאורה למטבח החיצוני הקטן שלך. תאורה לא רק מוסיפה אווירה לחלל החיצוני שלך, אלא היא גם מקלה על הבישול והאירוח לאחר רדת החשיכה. כמה אפשרויות פופולריות לתאורת מטבח חיצוני כוללות:

– תאורה עילית: תאורה עיליה היא חובה לכל מטבח חוץ. בחרו גופים עמידים בפני מזג אוויר ומספקים שפע של אור.

– תאורת משימה: תאורת משימה היא תוספת נהדרת לכל מטבח חיצוני. הוא מספק אור ממוקד לבישול והכנת מזון.

– תאורת הדגשה: תאורת הדגשה מוסיפה אווירה לחלל החיצוני שלך. השתמש בו כדי להדגיש מאפיינים אדריכליים או ליצור אווירה נעימה.

 

סיכום

מטבחי חוץ קטנים הם דרך מצוינת ליהנות מהחוץ מבלי להקריב מקום או תקציב. על ידי התחשבות בצרכים שלכם, בחירת מכשירי החשמל והחומרים הנכונים, מיקסום האחסון והוספת תאורה, תוכלו ליצור מטבח חוץ פונקציונלי ויפה המתאים לאורח החיים שלכם. בין אם אתם צולים לשניים או מארחים מפגש קטן, מטבח חיצוני קטן הוא התוספת המושלמת לכל חלל חיצוני.

מטבחי חוץ קטנים

אולי יעניין אותך גם

עיצוב מטבח מודרני
מטבחים
עיצוב מטבח מודרני: מה זה אומר?

כשמדברים על עיצוב מטבחים יש כמה סגנונות שנחשבים לפופולריים ביותר: נורדי, בריטי, כפרי ועיצוב מודרני. מרבית מסגנונות העיצוב האלו מסבירים את עצמם, אבל הסגנון המודרני

קרא עוד »
חלל מעוצב
מטבחים
איך בוחרים חיפוי שיש למטבח?

בעיצוב המטבח יש הרבה חלקים חשובים, אבל כנראה שהחלק החשוב ביותר הוא הבחירה של השיש. השיש הוא הרכיב המרכזי במטבח, עליו אנחנו הולכים לעבוד והוא

קרא עוד »