איך בוחרים חיפוי שיש למטבח?

בעיצוב המטבח יש הרבה חלקים חשובים, אבל כנראה שהחלק החשוב ביותר הוא הבחירה של השיש. השיש הוא הרכיב המרכזי במטבח, עליו אנחנו הולכים לעבוד והוא גם הגורם הדומיננטי ביותר מבחינת נראות. בבחירת השיש יש כמה גורמים שעליהם צריך לתת את הדעת כדי שנוכל להנות משיש איכותי לאורך שנים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את השיש למטבח שלכם.

 

חיפוי קיר משיש

כאשר אנחנו מדברים על שיש למטבח, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא משטח העבודה המרכזי של המטבח שבדרך כלל יהיה עשוי משיש או מאבן אחרת. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את היתרון בביצוע חיפוי שיש איכותי למטבח. החיפוי הזה נעשה לקירות המטבח, ואם תעשו אותו תוכלו להרוויח כמה דברים.

היתרון הראשון הוא מבחינת שמירה על המטבח. השיש היא אבן שעמידה בפני מים, רטיבות ולחות וכך המטבח שלכם יהיה הרבה יותר שמור. את השיש קל מאוד לנקות ולא משנה מה הקירות שלכם יספגו, תוכלו לנקות אותם בלי מאמץ בנוסף, השיש הופך את המטבח שלכם להיות הרב היותר מרשים, ולא ניתן להשוות מטבח עם קירות רגילים לבין מטבח עם חיפוי שיש איכותי על הקירות.

איכות השיש

איכות השיש

השאלה הראשונה שאותה אתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה האיכות של השיש שאיתו אתם מבצעים חיפוי לקירות המטבח. המטבח הוא כנראה האזור הכי פגיע בבית לאור העובדה שיש בו מים, לחות, שומנים וכנראה שהשיש שלכם יצטרך לעבור ניקוי לעיתים קרובות. ההמלצה שלנו היא ללכת על שיש איכותי שיוכל לעמוד בכל מה שיש במטבח שלכם בלי שהוא יפגע בצורה מהותית.

 

צבע ועיצוב

אחרי שבחרנו שיש איכותי, הגיע הזמן לדבר על הראות. בסופו של דבר חיפוי שיש למטבח פופולרי לא רק בגלל היעילות שלו אלא גם בגלל שהוא הופך את המטבח שלנו להיות יותר יפה. כאשר אתם חושבים על העיצוב של השיש ועל המראה שלו, נסו לחשוב איך הוא יראה בעוד כמה שנים, ואל תתפתו לבחור שיש שעכשיו נראה טוב, אולם מהר מאוד המראה החדש שלו יעלם כלא היה.

 

מחיר

חשוב להבין שחיפוי שיש למטבח הוא לא הדבר הכי זול שתוכלו להשיג. עם זאת, בטווח של שנים הוא ישמור על המטבח שלכם היטב וימנע נזקים שונים לארונות ולציוד של המטבח. לאור זאת ההמלצה שלנו היא כן להשקיע בשיש למטבח, אולם חשוב לזכור שגם בתוך אבני השיש יש סוגים שונים ואתם לא חייבים ללכת דווקא על האבנים היקרות ביותר.

 

לסיכום

בבחירת שיש לחיפוי המטבח עלינו להקפיד קודם על על האיכות של השיש. לאחר מכן נסו לבחור גם שיש שמוצא חן בעיניכם כדי להפוך אותו למשהו שמשדרג את העיצוב של המטבח שלכם. קחו בחשבון שהמטבח הוא אזור רגיש, ובחרו בשיש שקל לניקוי.

שיש מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עיצוב מטבח מודרני
מטבחים
עיצוב מטבח מודרני: מה זה אומר?

כשמדברים על עיצוב מטבחים יש כמה סגנונות שנחשבים לפופולריים ביותר: נורדי, בריטי, כפרי ועיצוב מודרני. מרבית מסגנונות העיצוב האלו מסבירים את עצמם, אבל הסגנון המודרני

קרא עוד »