איך להזמין מטבח שנוח לכל כיס

אם בשנים עברו המטבח היה מעין חלל בבית שבו רק מבשלים, היום זה כבר לא ממש ככה.

במטבח אנחנו יושבים לדבר אחרי יום עבודה, מכינים שיעורים עם הילדים אחרי בית ספר, מעבירים שיעורים פרטיים לסטודנטים ועוד.

בכדי להזמין מטבח נוח-תקציבית לכל כיס, הכנו עבורכם את המדריך הבא שמומלץ לקרוא טרם ההזמנה של המטבח.

עומדים להתחדש במטבח מעוצב ונוצץ? רגע לפני הזמנת מטבח, אולי אפילו הזמנה באינטרנט, יהיה חשוב לעמוד על הצרכים שלכם מהמטבח. למשל, עד כמה אתם חסידי בישולים? אם אתם אוהבים מאוד לבשל וגם עושים זאת, יהיה כדאי לדאוג למשטחי עבודה בהתאם במטבח. אחת ההמלצות היא בניית אי מטבח שמשמש גם כשטח אחסון וגם כפתרון אחסון. ואם כבר דיברנו על בניית אי מטבח, בואו נתעכב על עלויות התקנת איים למטבחים.

 

הוזלת עלויות של בניית אי מטבח

אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים אי מטבח בבית שלכם, אתם צריכים למצוא דרכים להוזיל עלויות. טיפ מאיתנו, תוכלו לפנות לחברות המטבחים בכדי לקבל הצעת לבניית אי מטבח. לאחר שאתם מקבלים את הצעת המחיר מחברת המטבחים, תפנו אל נגריות אמן פרטיות.

לא פעם, אפשרי למצוא נגרי אמן שמסוגלים לבנות אי מטבח בעלויות אטרקטיביות למדי. יהיה כדאי לדבר במקביל עם חברת המטבחים ולספר לה על הצעה אטרקטיבית כזו או אחרת שאולי תקבלו. ככה תוכלו ליצור מצב של מיקוח ושל השוואת מחירים מסוימת. אם החלטתם לבסוף להסתייע בנגר עבור בניית האי, מה טוב. אם דווקא בחברת המטבחים, גם מעולה. בין אם דרך חברת מטבחים או דרך נגריית אמן, אפשרי לבנות מטבחים עד 3000 ₪ בממוצע. אמנם זה לא יהיה המטבח הכי יוקרתי שיש בקטלוג המטבחים, אבל הוא ישמש אתכם באופן פרקטי ויעיל ואתם יכולים להנות ממנו.

 

איך עוד אפשר להוזי עלויות על הזמנת מטבח?

הוזלת עלויות על התקנת מטבח עוברת דרך הוזלת חומרי הגלם. וזה כבר מקום טריקי מעט. מצד אחד, אתם לא רוצים להתפשר על איכות חומרי הגלם, מאחר שזה ישפיע וישליך באופן ישיר על איכות המטבח העתידי שלכם. מצד שני, אתם לא רוצים לשלם על חומרי הגלם הכי יקרים שיש בשוק (רוב האנשים לא יהיו מעוניינים בכך).

אז האם יש צד שלישי בנושא? ובכן, יהיה מומלץ לבדוק במקביל מספר תוכניות בניית מטבחים ולהשוות בין עלויות חומרי הגלם ביניהן. אם אתם מגיעים להחלטה ששווה לכם לשלם קצת יותר על חומרי גלם איכותיים, לטעמנו אתם צודקים.

 

השוואת מחירים בין חברות מטבחים

אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות על הזמנת מטבח חדש, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות מטבחים שונות. תקבלו מספר הצעות מחיר ותשוו ביניהן בניחותא בביתכם. ככה תוכלו לנסות את כוח המיקוח שלכם אל מול חברות המטבחים.

 

חלל ביתי

אולי יעניין אותך גם

עיצוב מטבח מודרני
מטבחים
עיצוב מטבח מודרני: מה זה אומר?

כשמדברים על עיצוב מטבחים יש כמה סגנונות שנחשבים לפופולריים ביותר: נורדי, בריטי, כפרי ועיצוב מודרני. מרבית מסגנונות העיצוב האלו מסבירים את עצמם, אבל הסגנון המודרני

קרא עוד »
חלל מעוצב
מטבחים
איך בוחרים חיפוי שיש למטבח?

בעיצוב המטבח יש הרבה חלקים חשובים, אבל כנראה שהחלק החשוב ביותר הוא הבחירה של השיש. השיש הוא הרכיב המרכזי במטבח, עליו אנחנו הולכים לעבוד והוא

קרא עוד »