מה חשוב לזכור כשמזמינים מטבח חוץ בהתאמה אישית?

אם יש לכם מרפסת גדולה או חצר, מטבח חוץ הוא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות עם זה. המטבח הזה דומה למטבח הרגיל שיש לכם, אבל עם הבדל אחד. העובדה שהוא נמצא בחוץ תאפשר לכם לארח בחצר בצורה הרבה יותר נוחה, וכמובן תוכלו להנות מאפשרויות בישול של קיימות בתוך הבית. כאן נספר לכם את מה שחשוב לדעת על עיצוב של מטבח חוץ.

 

מטבח חוץ בהתאמה אישית

בעולם מטבחי החוץ יש שתי אפשרויות איך לבחור את המטבח שלכם. האפשרות הראשונה היא ללכת על מטבח מוכן ורק להתאים אותו לאזור שיש לכם עבורו. האפשרות הזו טובה, אולם אם אתם באמת רוצים להנות מהמטבח שלכם, אנחנו בחברת אל קינצ'ו ממליצים לכם ללכת על האופציה של עיצוב מטבח חוץ בהתאמה אישית

מטבח כזה נעשה קודם כל מתוך הבנה של המרחב שעומד לרשותכם, ונתפר בדיוק למידות שלכם. מטבח כזה יהיה אולי מעט יותר יקר, אך מבחינת התוצאה הסופית, אנחנו מבטיחים לכם זה שבהחלט משתלם.

מִטְבָּח

גודל המטבח

הנתון הראשון שאותו צריך לבחון הוא מה השטח שעומד לרשותכם. עליכם להבין שמצד אחד המבטח אמור לספק לכם מרחב עבודה נוח, ולכן אל תעשו אותו קטן מידי. מנגד, אל תגיעו למצב שבו המטבח שלכם תופס יותר מידי שטח מהחצר או המרפסת שלכם.

 

תקציב

התקציב הוא זה שבמידה רבה ישפיע על מרחב האפשרויות שעומד לפניכם. מבחינת היצרנים של המטבחים הללו השמיים הם הגבול, ולכן אתם צריכים לבחור את האפשרויות שריאליות מבחינת התקציב שלכם.

 

איך אנחנו רוצים לבשל

דבר נוסף שאותו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו הוא כיצד אנחנו הולכים לבשל במטבח חוץ. בעוד שבמטבח רגיל יש לנו בדרך כלל מספר אפשרויות, במטבחי חוץ פעמים רבות יש לנו מקום רק לאפשרות בישול אחת. ההמלצה שלנו היא לנסות להתקין משהו שאין לכם במטבח הרגיל, למשל פלנצ'ה או טאבון. זה יאפשר להכין הרבה מאוד דברים שבמטבח הרגיל אי אפשר להכין.

לְבַשֵׁל

בטיחות מעל הכל

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר נוגע לבטיחות שעליה צריך להקפיד בעת ההתקנה של מטבחי חוץ. מטבחי חוץ דורשים חיבור לתשתיות חשמל ומים, ולכן אתם חייבים לקבל שירות מקצועי בתחומים הללו. אל תגיעו למצב שכדי לחסוך מעט כסף החיבורים של מטבח החוץ שלכם נעשים בצורה לא מספיק מקצועית.

 

לסיכום

מטבח חוץ בהזמנה אישית הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בחצר שלכם. המטבח הזה ייתן לכם אופציה להכין את כל מה שאתם רוצים בלי להשתמש במטבח הביתי. הקפידו על מטבח בגודל מתאים שמצד אחד לא ימלא את כל המרפסת, ויחד עם זאת יאפשר לכם מרחב עבודה נוחה. זכרו לבחור בקפידה את הדרך שבה תבשלו במטבח, וכמובן שאל תתפשרו על חיבור בטוח לחשמל.

מטבח חיצוני

אולי יעניין אותך גם

עיצוב מטבח מודרני
מטבחים
עיצוב מטבח מודרני: מה זה אומר?

כשמדברים על עיצוב מטבחים יש כמה סגנונות שנחשבים לפופולריים ביותר: נורדי, בריטי, כפרי ועיצוב מודרני. מרבית מסגנונות העיצוב האלו מסבירים את עצמם, אבל הסגנון המודרני

קרא עוד »
חלל מעוצב
מטבחים
איך בוחרים חיפוי שיש למטבח?

בעיצוב המטבח יש הרבה חלקים חשובים, אבל כנראה שהחלק החשוב ביותר הוא הבחירה של השיש. השיש הוא הרכיב המרכזי במטבח, עליו אנחנו הולכים לעבוד והוא

קרא עוד »