איך עורך דין רשלנות רפואית יוכל לעזור לכם?

כל אדם שמרגיש לא טוב מוצא את עצמו בסופו של דבר פונה אל הרופא שלו. זה יכול להיות רופא משפחה, רופאת לב או רופאים אחרים שמתמחים בתחומים שונים. מה שמשותף לכל מי שפונה אל הרופאים השונים זו האמונה הבסיסית שהרופא מומחה ושהוא יוכל לעזור לנו. אותו איש מקצוע הרי למד רפואה, צבר ניסיון וגם מגיע עם כל הידע שצריך, אז למה שלא נסמוך עליו? עם זאת, לא תמיד זה גם מה שקורה בשטח כי גם הרופאים שלנו הם בני אדם, וככאלה, הם עלולים להתרשל בתפקידם. לכן עולה השאלה מה ניתן לעשות בנידון והאם יש לנו בכל זאת על מי לסמוך. האם צריך להשלים עם סיטואציה שבה רופא מעקב היריון פשוט לא שם לב לאחד מהנתונים החשובים ביותר באולטרא סאונד שהוא עשה לאישה ההרה? והאם אפשר להשלים עם המצב שבו הרופא לא אבחן נכון את המחלה של המטופל שלו? לא מדובר על מקרים של מה בכך והבעיה היא שרופא מתרשל עלול לגרום למטופל שלו נזק רב. לכן חשוב שתעשו משהו בנידון ואין ספק שעורך דין רשלנות רפואית הוא איש המקצוע שאיתו כדאי לכם לדבר, אז למה אתם מחכים?

 

מהלך הדברים

ראשית, עליכם לאתר את עוה"ד שאיתו אתם רוצים להתייעץ ושעליו אתם יכולים לסמוך. האם הוא מגיע עם ניסיון של שנים? האם אתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? והאם עוה"ד באמת מגיע עם כל הידע שצריך? האם, כאשר עשיתם חיפוש אונליין, גיליתם שעוה"ד שלכם הוא אדם בעל מוניטין בתחום? שנית, חשוב להגיע לפגישה הראשונה עם כל הניירת הרפואית שלכם. אומנם זה נכון שלא תמיד עוה"ד יידע להבין מתוך הניירת הזאת במה דברים אמורים, אך יש לו את הדרכים שלו לשפוך אור על הדברים. לדוגמא, ברוב המקרים עוה"ד ירצה לקבל חוות דעת מרופא נוסף לגבי התיק הרפואי שלכם, כי בצורה כזאת הוא יוכל להבין טוב יותר האם אכן מדובר על רשלנות רפואית או לא. אחרי שיהיה בידי עוה"ד כל המידע החשוב הזה, ניתן יהיה להבין טוב יותר מה לעשות ואיך כדאי להתקדם. האם יש מקום לתביעה? האם כדאי לנסות להגיע להבנות עם הרופא המתרשל מבלי להגיע לבית המשפט? יש הרבה דרכים שביניהן ניתן לבחור ולכן חשוב להתייעץ עם עו"ד מוביל ומקצועי.

 

כך בוחרים עורך דין מתאים

 

חשבתם לרגע שיהיה לכם פשוט לבחור את עוה"ד שלכם? באמת היה לכם נדמה שכל עורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית יוכל להתאים למקרה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ראשית, יש כל כך הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הזה בשנים האחרונות, עד כי הבחירה ביניהם בכלל לא פשוטה. שנית, לכל עו"ד יש ממליצים אחרים ולא כל מי שלמד את התחום מגיע גם עם הרבה מאוד שנים של ניסיון. לכן אנחנו כן מציעים לכם לבדוק כל מה שאתם יכולים אודות איש המקצוע שאליו אתם מתכוונים לפנות, כי מה פתאום שתיקחו סיכונים מיותרים? קחו בחשבון, בנוסף לכך, שלכל עו"ד יש גם את התעריפים שלו ובכלל לא בטוח שעליכם להסכים לשלם מחירים מופקעים. בסופו של דבר, כאשר עו"ד כזה או אחר לוקח על עצמו את הטיפול בתיק שלכם, הוא לוקח אחריות רבה ואתם מפקידים בידיו נושא חשוב. לכן יש מקום לבדוק אודות עוה"ד כמה שיותר נתונים וכך להיות שלמים יותר עם הבחירה.

 

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »