שכחת לשלם חוב ישן? כך עורך דין יוכל לעזור למחוק אותו

אזרחים רבים גילו לאחרונה שיש ברשותם חובות ישנים שלא שולמו. מדריך זה עולה לרשת, כדי להפחית את הפאניקה ולרכז את כל המידע החיוני שיאפשר להם להתמודד עם ההליך על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותגלו איך עורך דין יוכל למחוק את החוב ולהחזיר לכם את השקט הנפשי.

 

הקדמה – כך מתגלה קיומו של החוב הישן

במרבית המקרים, חובות ישנים מתגלים לאחר שמתקבלת אזהרה לפתיחת תיק בהוצאה לפועל (חשוב לציין שתרחיש זה בא לידי ביטוי בעקבות בקשה שהוגשה על ידי בעלי החוב). תרחיש זו מוביל בדרך כלל לפתיחת תיק נגדכם במשרדי ההוצאה לפועל. תחילה, תקבלו מכתב שיציג בקשה לסילוק החוב בפעימה אחת בלבד ובפריסה מסוימת שתוצע בתוכנו של המכתב. שימו לב, פריסה זו אינה נקבעת באופן אקראי, אלא בהתאם לקבוע ברפורמה ולגודל החוב.

 

זו הדרך שבה עורך דינכם יפעל

הכותרת שמופיעה בתחילת המדריך, מציגה את הפתרון שבא לידי ביטוי תוך יצירת קשר עם עורך דין מומלץ למחיקת חובות. בשלב זה נגלה בפניכם את הדרך שתוביל לפתרון המיוחל. נציין שבמרבית המקרים יש צורך בהגשת בקשה למתן צו תשלומים למשרדי ההוצאה לפועל בצירוף מכתב קצר שמציין ששכחתם את החוב הישן. בשפה הפשוטה, מדובר בהצעה נגדית שתכלול מתווה תשלומים שיהיה נוח עבורכם מבחינת מועד התשלום והסכום הכולל. חשוב להדגיש שבקשה זו באה לידי ביטוי, כדי למנוע מכם הליכי חדלות פירעון.

 

זה לא הוקוס פוקוס – יש צורך במסירת מידע

בקשת צו התשלומים מחייבת צירוף של התצהיר המשפטי שלכם. תצהיר זה חייב להיות חתום על ידי עורך הדין ועליו לפרט את המצב הכלכלי העדכני שלכם ומידת היכולת להביא לפירעון החוב בסופו של דבר. בנוסף לכך, יש גם צורך במסירת מסמכים שונים שיתמכו בתצהיר שהוגש. במרבית המקרים מדובר במסמכים האלה:

  • מספר הילדים שמתגוררים בבית (מתחת לגיל 18)
  • פירוט ההכנסות העדכני
  • פירוט החובות ועוד

 

כך תגיעו לעורך דין מומלץ במחיקת חובות

כדאי לקרוא בעיון חוות דעת שנכתבו אודות עורכי דין שעוסקים בתחום מחיקת החובות. תוכלו למצוא חוות דעת מסוג זה ברחבי הרשת (בפורומים, רשתות חברתיות ואפילו בלשונית הביקורות של גוגל). שכן, כך יתאפשר לכם לגלות מיהו עורך הדין שיוכל להעניק לכם שירות מקצועי שיאפשר להעלים את החוב הישן שתקוע לכם כמו עצם בגרון.

 

לסיום

מדריך זה הסביר בהרחבה את הדרך שבאמצעותה עורך דין מומלץ יכול למחוק עבורכם חוק ישן. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בהליך שמצריך הגשת מסמכים שונים שיביאו לשינוי צו התשלומים וסייעו לכם במחיקת החוב. כעת נותר לכם רק לפנות לעורך דין הטוב ביותר בתחום, כדי שזה יבצע את עבודתו נאמנה ויאפשר לכם לנשום לרווחה.

מהו חוק חדלות פירעון_ 

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »