מתנות ללקוחות עסקיים עם לוגו – קולקציה חדשה

מנהלים עסק ורוצים לקדם אותו? חשוב לכם לבסס את העסק שלכם בתור חברה רצינית שנותנת שירות בכל הארץ ואולי אפילו בכל העולם? אם כך, כדאי שתדעו: הלקוחות שלכם, ובמיוחד הלקוחות הקבועים, מאוד ישמחו לקבל מכם מידי פעם מתנות, אז למה אתם מחכים?

 

השילוב בין מתנה ובין מוצר שיווקי

אומנם יכול להיות שעד היום לא עצרתם לחשוב על זה ולתת על כך את הדעת, אך בפועל, כל אותן מתנות ללקוחות יכולות להוות כלי שיווקי לכל דבר. משמעות הדברים היא שאתם יכולים לתת לכם מתנה כלשהי, שאולי גם תהיה שימושית, ולמעשה המתנה הזאת תהיה כלי שיווקי שמועיל לעסק כי יהיה כתוב עליה שם העסק שלכם. בנוסף, כמובן שתוכלו גם לשלב על כל מתנה שתרצו את הלוגו של העסק, את מספר הטלפון שלכם או כל דבר אחר. בצורה כזאת, הלקוח עצמו ייצא מרוצה כי הוא יקבל מכם מתנה שימושית, ואתם תיהנו מכך שהוא למעשה יעשה לכם פרסומת! לכן זה לא מפתיע שמוצרי קידום מכירות מחזיקים מעמד כל כך הרבה שנים בעולם העסקי והתחרותי שבו אנחנו חיים, אז למה שלא תנסו את זה עוד היום?

 

החשיבות של בחירת מתנה מתאימה

אין ספק שאחד מהדברים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על מתנות ללקוחות, זו השאלה באיזה סוג של מתנות אתם בוחרים. האם אתם רוצים לקנות מתנות כמה שיותר גדולות? כמה שיותר יקרות? או שאולי הדבר הכי חשוב הוא לקנות מתנות שימושיות? האמת היא, שאסור לשכוח את הדבר החשוב ביותר: המתנה שאתם נותנים לכל לקוח צריכה להיות שימושית כי רק כך היא תמלא את הייעוד שלה. לכן יש טעם לחשוב על מוצרים כמו: כובעים, חולצות, עטים ממותגים או אפילו כיסויים לטלפונים הניידים. כל אדם ישמח לקבל מתנה כזאת ויעשה בה שימוש, מה שאומר שבצורה כזאת עוד ועוד אנשים ייחשפו למעשה לעסק שלכם, ללוגו ולשם שלו.

 

כמה צריך להשקיע במתנות ללוקחות?

זה לא משנה באיזה סוג של מתנה אתם בוחרים ללקוח, כי מה שבטוח זה שמאוד כדאי גם לבדוק כמה אתם עומדים להשקיע בעניין הזה. האם אתם רוצים לקנות את המתנה הכי זולה שיש כדי לחסוך כמה שאתם יכולים? אומנם זו הנטייה של רבים מאתנו כאשר מדברים על מתנות ללקוחות, אך לא תמיד הזול הוא הבחירה הנכונה. העניין הוא שאם תתנו ללקוחות לכם מתנות זולות ולא איכותיות, עלול מאוד להיות שזה ישפיע על הרושם שהעסק שלכם יוצר אצלם. לכן שווה לחשוב על מתנה שאומנם לא תהיה מאוד יקרה אך כן תהיה איכותית ושימושית. בנוסף, רצוי מאוד להשקיע בעיצוב המתנה, בין אם העיצוב יכלול את לוגו העסק שלכם ובין אם הוא יכלול כל פרט אחר.

שי קטן

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »
מגזין אינטרנטי
שיווק ואינטרנט
מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר

קרא עוד »