עשה ואל תעשה כדי לשמור על אבטחת המידע בעסק

אבטחת מידע היא היבט חשוב ביותר בכל ארגון משגשג. במיוחד עבור חברות דיגיטליות ותוכנה. זו אחריות שנופלת על כתפיהם של ההנהלה וגם של העובדים. כל אדם הוא המפתח בדרך שבה החברה מתפקדת. לכן חשוב שכולם יבינו את הצורך בהגנה על העבודה שהם עושים. והכלים שבהם הם משתמשים כדי להשלים משימות אלה.

ניתן להיעזר בשירותי אבטחת מידע לעסקים על מנת להבטיח את למנוע דליפות נתונים פוטנציאליות ושמירה על בטחון המידע של העסק, ובנוסף לכך, על ידי ביצוע מספר אמצעי זהירות פשוטים, כל עובד יכול לתרום לאבטחת המידע של העסק.

ישנם מספר צעדים שעלייך לעשות וכאלה שעלייך לא לעשות כדי שלמור על אבטחת המידע בעסק

עשה

  1. שמור את כל התוכנות מעודכנות – אקרים מחפשים ללא הפסקה פגמים בקוד התכנות של התוכנות בשימוש שלך שיספק נקודת כניסה. יש מאבק בלתי נגמר לתיקון הפגמים הללו, כאשר המפתחים יגלו אותם, הם יכתבו תיקון לקוד שלהם ויפיצו עדכונים של התוכנות. עליך לשמור על המכשירים שלך מעודכנים ולהתקין את העדכונים ברגע שהם יהיו זמינים. אם לא, אתה משאיר את הדלת פתוחה עבור הרעים להיכנס ממש ולהשתלט על המכשירים שלך.
  2. גבה הכל, כל הזמן ויותר מעותק אחד – כדי להיות בטוחים, אתה זקוק לשלושה עותקים של הכל: המקור, גיבוי לעצמך והעתק מחוץ לאתר, שאפשר לאחסן בענן. ישנן מספר מערכות גיבוי מחוץ לאתר המשתלמות אשר יעקבו ללא הרף על הנתונים שלך אחר שינויים ותבצע עותקים של שינויים אלה בזמן שהם מתרחשים, באופן אוטומטי וברקע.

 

  1. השתמש בסיסמאות חזקות, ארוכות וקשות לזכור – כדי לגרום לדברים לא להיות נוחים עבור האקרים, עליכם להשתמש בסיסמאות הכוללות לפחות 12 עד 15 תווים ולעשות שימוש באותיות גדולות וקטנות, מספרים וסמלים אם הדבר מותר. עליכם ליצור סיסמה שונה, חזקה וארוכה וקשה לזכור עבור כל מקום שתרצו הגנה.

 

אל תעשה

  1. לפעמים הרעים יעשו מאמצים רבים כדי להסוות את עצמם וייתחזו למכרים שלך כדי לגרום לך להרגיש "בנוח" או ישחזרו לוגו של תאגידים או בנקים כדי שזה ייראה כאילו הגיע ממקור אמיתי ומהימן. עם זאת, מקומות כמו בנקים לעולם לא ישלחו אליכם דוא"ל שאומר לכם שמשהו לא בסדר עם הסיסמה שלהם והם זקוקים למספר החשבון שלך. לעולם אל תגיב להודעות דוא"ל אלה. אם אתה מניח שכל תקשורת בלתי רצויה עלולה להיות מזויפת וקח שנייה לחשוב לפני שאתה מגיב, היית חוסך לעצמך שעות של תסכול.
  2. אל תסתמך רק על תוכנות אנטי-וירוס שיגנו עליך – הם אינם יכולים לעמוד בקצב האיומים ועלולים, למעשה, ליצור פגיעויות במערכת שלך החושפות אותך לסיכוני אבטחת סייבר. הם יכולים גם לספק לך תחושת ביטחון שגויה. עדיין עליך להחזיק אותם במקום מכיוון שהם יכולים לספק אזהרות ולחסום סוגים מסוימים של תוכנות זדוניות או התקפות. עליכם לעדכן אותם באופן קבוע.

תכנות

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »
מגזין אינטרנטי
שיווק ואינטרנט
מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר

קרא עוד »