הדפסת צעצועים במדפסת תלת מימד

ברוכים הבאים לשנת 2020, השנה שבה כמעט כל מה שתרצו לייצר – אפשרי. אנחנו בטוחים ששמעתם בעבר את המושג מדפסת תלת מימד, ויש שטוענים שאפשרות הייצור הזו שינתה לחלוטין את החיים שלנו במגוון דרכים – רפואה, פיתוח וגם את חיי היום יום. הדפסת צעצועים במדפסת תלת מימד גם היא אפשרות שהולכת ונהיית נפוצה יותר מרגע לרגע, ובמאמר הקרוב ננסה להבין בדיוק מדוע.

 

מדפסת תלת מימד – מה הסיפור הגדול?

אז בואו ונתחיל להבין מה מדפסת תלת מימד עשתה לחיים שלנו. למעשה, ההסבר הוא מאוד פשוט – הדפסה תלת מימד מאפשרת הדפסה של מגוון מוצרים שיוכלו גם לשמש אתכם לשימוש אישי וגם לצאת לחיפוש אחר משקיעים כדי להפוך את המוצר להמוני.

הסיפור הגדול שעומד מאחורי מדפסת תלת מימד הוא שהמדפסת הזו מאפשרת לעשות כמעט כל דבר, בעלויות נמוכות, בבזבוז משאבים וחומרים מינימלי ובעיקר בנגישות שקיימת עבור כל אחד.

 

הדפסת צעצועים במדפסת תלת מימד

הדפסת צעצועים במדפסת תלת מימד היא אחת האפשרויות שהלכו וצברו תאוצה ויש לכך סיבה מאוד ברורה. צעצועים לילדים הם מוצר רגיש מאוד שבזמן הייצור הרגיל שלא, ללא שימוש במדפסת תלת מימד, צריך להתחשב בהרבה גורמים כמו עלויות של ייצור אב טיפוס, עלויות של גרסאות מתקדמות ומתפתחות יותר עד להגעת המוצר המוגמר, חשיבה על החומרים כך שיתאימו למשחק ילדים והתנסויות עם אותם חומרים.

כל התהליך הזה הביא למצב שבו רק בודדים יכלו בכלל לחשוב על לייצר צעצועים. לא היו להם את המשאבים, הידע, הכסף והזמן להשקיע בפיתוח הצעצועים, ולכן נוצר מצב שבו יש כמה חברות מרכזיות שמתעסקות בנושא הזה, ומהן צריך לקנות את הצעצועים.

כניסתה של מדפסת תלת מימד הפכה את כל העניין הזה לזול יותר, אמין יותר, נגיש יותר ומדויק בהרבה יותר.

 

יתרונות של מדפסת תלת מימד

מדפסת תלת מימד, מלבד כל נושא העלויות, האמינות, הנגישות והדיוק, מאפשרת לעצב את המוצר שלכם בצורה הכי נוחה שאפשר לדמיין. תוכלו לתכנן את הזוויות, האורכים, הגדלים, החומרים, הצבעים ואת כל מאפייני המוצר שלכם עוד בשלב התכנון – מבלי שתצטרכו להדפיס ולנסות כל גרסה. העניין הזה הופך את העיצוב של המוצרים לפשוט ואת הליך הפיתוח לנעים וקל.

 

איך מתכננים קובץ להדפסה במדפסת תלת מימד?

לקראת ההדפסה, יש להגיע עם קובץ תיב"מ (תיכנון בעזרת מחשב) ערוך ומוכן להדפסה. באמצעות הקובץ תוכלו להדפיס את המוצר המוגמר. אם המוצר מיועד להמונים, תוכלו להתחיל לחשוף אותו בפני משקיעים שיוכלו לקדם אתכם לקראת פריצת המוצר לשוק.

 

מכירים מישהו שיוכל לעזור לי עם זה?

בהחלט. בין אם אתם זקוקים להדפסת צעצועים במדפסת תלת מימד ובין אם להדפסה תלת מימד אחרת, כדאי שתכירו את חברת GILADRM. החברה מציעה שירותים כמו פיתוח מוצר, עיצוב ותכנון הנדסי, מידול והדפסת תלת מימד ועוד.

מדפסת מתקדמת

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »
מגזין אינטרנטי
שיווק ואינטרנט
מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר

קרא עוד »