מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר למה חשוב להכיר אותם לפני שמקימים אתר או בוחרים איזה מגזין לקרוא.

 

היכרות עם הבדלים בין אתרי אינטרנט שונים יכולה לסייע גם למי שמקים ומפתח אותם, אך גם למי שרוצה לבחור ולקרוא אותם. בפועל, ההבדלים הללו גדולים מכפי שנהוג לחשוב ולא כל אתר אינטרנט ממלא את אותה פונקציה. בתהליך התקשורת שבו האתר אמור להעביר מסר בין מוען לנמען, יש חשיבות גדולה לאופן שבו האתר בנוי ולמאפיינים שלו.

 

המאפיינים של מגזין אינטרנטי

מגזין אינטרנטי הוא דוגמא מעולה לאופן שבו המאפיינים משפיעים על האתר. קודם כל, מגזין מן הסוג הזה אמור להתמחות בתחום מסוים. בניגוד לפורטלים, פורומים או אתרי תוכן כלליים, המטרה של המגזין היא להביא לידי ביטוי את תחום ההתמחות על בסיס שורה של כתבים ואנשי מקצוע מהענף. בזכות התמחות בתחום מאוד ספציפי או במספר תחומים קרובים, האתר הופך להיות מגזין ולא אתר רגיל.

 

למה דווקא באינטרנט?

מה שמייחד מגזין אינטרנטי ממגזין מודפס הוא ההנעה לפעולה. באתר אינטרנט אין מקום למלל מיותר וצריך לשלב בין סוגים שונים של תוכן: החל מכתב, דרך תמונות ועד גיפים, ממים וסרטוני וידאו. כל עוד האתר עושה את זה בצורה שהיא אינטואיטיבית עבור הקורא ומועילה לו בטווח הקצר והארוך, הוא יהפוך מהר להיות מגזין אינטרנטי מועדף. למעשה, זו הסיבה שבגללה הרבה מאוד מגזינים מעבירים את עיקר הפעילות שלהם לאינטרנט.

 

איזה פעולות אפשר לבצע דרך מגזין אינטרנטי?

הערך המוסף של מגזין אינטרנטי טמון בכך שהוא מאפשר לבצע פעולות ספציפיות. אם האתר מתמחה בתחום מסוים, סביר להניח שניתן יהיה להשאיר בו פניה על מנת לשוחח באופן אישי עם בעלי המקצוע. לחילופין, המגזין האינטרנטי יאפשר להירשם על מנת להמשיך להתעדכן בנושא וכדי לקבל עוד פרטים על מה שמעניין את הגולש. זה למשל מה שעושה אתר https://investaway.co.il בכל מה שנוגע לחו"ל ופיננסים, על בסיס אפשרות הרשמה לרשימת תפוצה ולקבלת עדכונים חמים על כנסים והשקעות.

 

אתר אחד, עולם שלם

מגזין אינטרנטי מכל סוג אמור להיות מאובטח ולאפשר חווית גלישה נעימה וחלקה. בשביל לעשות את זה, צריך להשקיע באופן שבו מקימים את האתר ולא לשכוח להביא בחשבון את היתרונות שלו גם לעומת מגזינים אחרים באותם תחומים. בכל מקרה של דילמה לגבי אפיון האתר, ניתן לשאוב השראה לגבי האופן שבו הוא בנוי במקומות אחרים בעולם. אם מכינים היטב את שיעורי הבית, לא אמורה להיות בעיה להפוך אתר אינטרנט למגזין מוצלח. לאחר מכן, ניתן להרחיב את הפעילות לעוד תחומי עניין שרלוונטיים עבור הגולשים.

 

מגזין

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »