איך אפשר לעבוד תוך כדי טיול

האפשרות לטייל בעולם ועדיין להמשיך לעבוד ולעשות כסף תוך כדי, עשויה לקרוץ להרבה מאוד אנשים ולהישמע כמו השילוב האולטימטיבי. בעידן המודרני של ימינו, כאשר כמעט בכל מקום בעולם תוכלו למצוא חיבור לאינטרנט – היכולת לטייל ולעבוד תוך כדי מתאפשרת ביתר קלות. איך תוכלו לעשות זאת?

עבודה שנעשית באמצעות האינטרנט

זוהי הדרך הקלה והזמינה ביותר מבין כל האופציות – להמשיך לעבוד במה שאתם אוהבים, אך ללא צורך להימצא במשרד. המשרד שלכם עשוי להיות חוף הים בתאילנד, בית קפה פריזאי או כל מקום שתבחרו.

מי שעובד בעבודות שכאלו נקרא לעיתים "נווד דיגיטלי". מדובר בעבודות שניתן לעשות מכל מקום, כל עוד יש חיבור לאינטרנט – כתיבת בלוג טיולים (ופרסומו במקום שמשלם לכם על כך), כתיבת תוכן לאתרים, העלאת תוכן ממומן לרשתות החברתיות ועוד.

עבודה פיזית במקום בו תטיילו

זוהי האפשרות הקלאסית יותר, שבחלק מהמקרים אף תדרוש מכם ויזת עבודה. עבודות אלו עשויות להתאים למי שנמצא בטיול ארוך בחו"ל, ומעוניין להרוויח כסף תוך כדי בעבודות מזדמנות.

תוכלו, למשל, להיות מורים לאנגלית באחד מבתי הספר המקומיים – במדינות רבות בעולם יש מחסור תמידי במורים לאנגלית, ואי לכך כל מורה יתקבל בברכה ובחום. אם אתם נמצאים באזורים כפריים יותר, תוכלו לעבוד בחווה חקלאית ולסייע לחקלאים המקומיים בעבודתם – תמורת כסף או תמורת מקום לינה.

אם אתם מעוניינים בעבודה במכירות או עגלות, לרוב תידרשו להוציא ויזת עבודה לפני כן. לא מומלץ לעבוד בעבודה זו ללא ויזה מתאימה, שכן במידה ותיתפסו על ידי רשויות ההגירה – אתם עשויים לעמוד בפני קנס כספי גבוה ואף גירוש מיידי מהמדינה.

רילוקיישן

דרך שהופכת עם השנים ליותר ויותר פופולרית, היא לעשות רילוקיישן – לעבור לגור בחו"ל, ולעבוד שם בעבודה סדירה. זוהי אופציה קצת שונה מהאחרות, וניתן להגדיר אותה כ"טיול תוך כדי עבודה", ולא להפך. מרבית האנשים שבוחרים בדרך זו, עושים זאת מטעם מקום העבודה שלהם בארץ – כאשר הוצע להם תפקיד בחו"ל למספר שנים, והם קפצו על ההזדמנות ונענו לאתגר. רילוקיישן נפוץ בעיקר בתחומי ההייטק והחברות הטכנולוגיות, אך מוצעת גם בתחומים נוספים.

כיצד ניתן לעשות רילוקיישן בקלות?

אם ברצונכם לעבור לגור בחו"ל ולנסות שם את מזלכם, אתם לא צריכים לעבור את ההליך לבדכם – חברת אדקו ישראל תוכל לסייע לכם בכך. החברה היא נציגה של חברת אדקו העולמית, החברה הגדולה והמובילה בעולם לשירותי משאבי אנוש.

החברה מציעה שירותי מיקור חוץ לחברות ישראליות, שירותי השמה מקומיים וגלובליים, וכן שירות רילוקיישן. אמנם החברה מעניקה לרוב שירותי רילוקיישן לחברות גדולות, אך באתר החברה תוכלו לחפש משרה שעשויה להתאים לכם במידה ואינכם משתייכים לחברה כזו – ולהתחיל לעבוד על האנגלית שלכם (או על השפה המקומית במקום אליו אתם מעוניינים לעבור).

רילוקיישן

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »