בעל עסק? טופמי תעשה לך חיים קלים!

בעל עסק, גם אתה רוצה לקחת את העסק שלך כמה רמות קדימה, בעזרת טכנולוגיה ייחודית ומבטיחה שתאפשר לך לייעל את העסק ולהפוך את כל הפועלות שלו להרבה יותר קלות ומהירות? טופמי היא הכתובת שלך לשם כך! בעזרתה, גם אתה תוכל להזניק את העסק שלך בעזרת אמצעים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים שנועדו בדיוק עבורך.

 

קצת על טופמי

חברת טופמי – https://topme.co.il , היא מותג מוביל אשר מעניק קשת רחבה של שירותי ייעוץ והטמעת מערכות טכנולוגיות בארגונים, בהתאמה אישית לצרכי, רצונות ומטרות הארגון  ועל ידי העמדת פתרונות מובילים אשר מאפשרים לכל עסק לשדרג את עצמו ולייעל את כל מערך ההתנהלות שבתוכו.

קצת על טופמי

הטמעת מערכות CRM ו-Work OS

בחברת טופמי, גם אתם תוכלו לקבל הטמעת מערכות למערכות CRM ו- Work OS המתקדמות בעולם, בצורה שלוקחת בחשבון את התאמת המערכות לאופי הארגון, דרכי ההתנהלות שלו, גודלו, סגנונו ומטרותיו. המטרה של הטמעת המערכות היא להוביל לחיסכון אדיר במשאבים, כוח אדם זמן וכסף, וכך לאפשר לכם להיות פנויים לדברים החשובים באמת.

הטמעת מערכות CRM ו-Work OS

אוטומציות ואינטגרציות

חברת טופמי מציעה לכם ההטמעה רחבת היקף של כלי אוטומציות ואינטגרציות בתוך העסק שלכם, מה שיאפשר לכם לרתום את הטכנולוגיה לטובתכם ולקצר משמעותית פעולות שוטפות בארגון. האוטומציות ואינטגרציות מאפשרות לכם ליצור בתוככי העסק שלכם נוחות עבודה, אשר חוסכת בפעולות ומאפשרת ביצועים מקיפים בעזרת מספר פעולות קבועות בלבד, כאשר ההתאמה של האוטומציות ואינטגרציות נעשית באופן אישי ולאחר אפיון מקיף ומדויק.

 

תמיכה טכנית וליווי שוטף

חברת טופמי מעניקה לכם שירותי תמיכה טכנית מתקדמים, לכלל המוצרים אשר הוטמעו בתהליכי העסק שלכם, כאשר בנוסף ניתן להסתייע בשירותי התמיכה הטכנית גם למגוון תהליכים טכניים וטכנולוגיים בעסק שלכם. התמיכה מתאפשרת גם כתמיכה טכנית שוטפת, וגם כתמיכה נקודתית במקרים של שדרוג טכנולוגיית העסק, תקלות מרובות או תוספות ועדכונים למערכת.

 

שירותי הדרכות

בחברת טופמי, תוכלו לקבל מגוון הדרכות מקצועיות בעסק שלכם, על מנת ללמד את העובדים להשתמש נכון במערכת ובכך לייעל גם את הזמן שלהם וגם את השימוש במערכת, תוך ניצולה המירבי. כדי למטב את ההדרכה, היא מתבצעת לאחר אפיון מקיף, הכרה נרחבת עם המערכת שלכם כמו גם עם אופי העבודה הקיים – כך ששקלול כלל הנתונים הללו מוביל להדרכה הנכונה והמדויקת ביותר עבור עובדי החברה שלכם.

 

ניסיון ומומחיות של אנשי המקצוע מבית טופמי

בראש חברת טופמי עומדים אנשי מקצוע עם מומחיות רחבה וניסיון עשיר בכל מה שקשור לאפיון, ייעוץ והטמעת מערכות ארגוניות בעסק שלכם. מומחים אלה יוכלו לספק לכם ליווי איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך, וכך להבטיח את ייעול עבודת העסק ושימוש נכון ואיכותי במערכת המוטמעת.

 

לסיכום

אם גם אתה מעוניין לשדרג את העסק שלך ולהוביל אותו לרמה הבאה, טופמי עבורך כדי לאפשר לך זאת בעזרת אמצעים טכנולוגים מתקדמים.

בעל עסק טופמי תעשה לך חיים קלים!

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »