כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית?

בין אם אתם אנשי מקצוע המתמחים בקידום אתרים עסקיים ובין אם אתם בעלי עסקים המחפשים שירות קידום אתרים מעולה שיעזור לעסק שלכם לפרוח ולשגשג, אתר CXM נמצא כאן בשבילכם כדי לייעץ ולהעניק שירות בכל הנוגע לניהול חווית לקוח בדרך המקצועית והנכונה ביותר.

חשוב ללמוד ולהכיר את עולם הקידום הדיגיטלי כדי לדעת כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית, מדוע זה חשוב כל כך ומה תורם לניהול חווית לקוח חיובית שתגרום לו לחזור אליכם שוב ושוב ולהמליץ עליכם לאחרים.

 

CXM – אתר הבית של קידום האתרים

CXM הינה חברה לניהול חווית לקוח על ידי בניית אתר עסקי, פיתוח אפליקציות, שיווק דיגיטלי ושירותים משלימים הן לאנשי עסקים הזקוקים לקידום ושיווק והן לאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי הזקוקים לכלים מקצועיים ולחידוד והעשרת הידע המקצועי. באתר תוכלו למצוא מחשבון מחירים לבנייה ושיווק אתרים עסקיים שונים, מדריכים מקצועיים ומידע רב בנושאי סטארט אפ, ניהול חווית משתמש, הקמת אתרים ודפים שונים ועוד.

באמצעות האתר תוכלו לדעת מראש, עוד לפני שתזמינו קידום אתרים מחיר מעודכן לשנת 2023 ובכך לבנות לעצמכם את התקציב המתאים ולדעת האם ההצעה שקיבלתם מאיש המקצוע סבירה והגיונית, וגם במקרה ההפוך, שבו אתם אנשי המקצוע המעניקים שירותי קידום ובניית אתרים, תוכלו לוודא שאתם לא גובים יותר מדי או מעט מדי עבור השירות שאתם נותנים.

כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית?

אתרים עסקיים

אתר עסקי הינו חלון הראווה לעסק שלכם והוא המקום שבו אתם נפגשים לראשונה עם הלקוח העתידי שלכם. האתר זמין ללקוחות 24/7 גם בשעות שבהן בית העסק סגור ואם תבחרו בכך, הוא יכול להציע ללקוח שירות אוטומטי של שאלות ותשובות, מידע מפורט על המוצרים והשירותים וכל מה שהוא זקוק לו גם מעבר לשעות העבודה של שירות הלקוחות שלכם.

לאחר שהלקוח הפוטנציאלי יקבל את כל המידע שהוא זקוק לו מן האתר שלכם, הוא יחליט האם לפנות אליכם או לדלג הלאה לאיש המקצוע הבא ברשימה. מן הסיבה הזו חשוב כל כך שהאתר העסקי שלכם יהיה נגיש, ברור, מזמין וקריא ומעוצב לחווית לקוח אופטימלית שתקל עליו לשמור איתכם על קשר למקרה שיזדקק לכם שוב.

האתרים העסקיים מתחלקים לכמה קטגוריות ולאחר ייעוץ עם איש מקצוע תותאם לכם הקטגוריה המדוייקת ביותר שתאפשר לכם מצד אחד לעמוד בתקציב ומצד שני ליצור משיכה ועניין בקרב לקוחות אפשריים. להלן הקטגוריות השונות של אתרים עסקיים:

  • אתר וורדפרס
  • אתר תדמית
  • אתר קטלוג
  • אתר מכירות
  • דף נחיתה

 

קידום אתרים באמצעות האינטרנט

קידום האתרים באמצעות האינטרט הינו עולם ומלואו הכולל את הקידום האורגני SEO, קידום ממומן, ניוזליטרים והודעות S.M.S, שיווק באמצעות טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.

ב – CXM תוכלו לקבל מידע שימושי רב על שיטות השיווק בפלטפורמות השונות, היעילות והכדאיות של כל אחת מהן ובעיקר, מה הכי מתאים לעסק שלכם. CXM מציעה שירותי שיווק וקידום באמצעות האינטרנט למגוון בתי עסק קטנים וגדולים תוך התאמה אישית לכל סוג עסק ולכל תקציב עם נסיון רב שנים ועשיר בתחום.

כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית?

כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית?

קידום אתר מכיל בתוכו מספר סעיפים חשובים כגון כתיבת תוכן, אופטימיזציה של האתר, בדיקת קישורים ועוד, ובנוסף, עליכם לבחור בין קידום אתרים מתמשך או חד פעמי על פי התקציב והנוחות שלכם. להלן מספר אלמנטים חשובים שיש לשקלל בבניית תקציב לקידום אתרים שלא כדאי לוותר עליהם:

  • ייעוץ SEO לפי שעה בעלות של בין 150 ש"ח ל – 500 ש"ח  – מומלץ מאד להעזר בייעוץ מקצועי בתחום ה – SEO שיכול לסייע לכם לבנות מודל עסקי אידיאלי לקידום האתר שלכם ולמנוע ממכם לפזר את כספיכם על שיווק לא יעיל. למעשה, זה החלק החשוב ביותר בבניית האסטרטגיה השיווקית שלכם עוד לפני שאתם מתחילים.
  • פרוייקט קידום אתרים חד פעמי בעלות של בין 3000 ש"ח ל – 30,000 ש"ח – הקידום החד פעמי מתאים לכל מי שזו הפעם הראשונה שהוא מתנסה בקידום ומעוניין בתוצאות מהירות תוך חיסכון מירבי בהוצאות. הקידום החד פעמי מעמיד אתכם על הרגליים בכל הקשור לאתר עסקי איכותי ומושקע המגיע לראש עמוד התוצאות של גוגל לאורך זמן, ומכאן והלאה תוכלו להמשיך ולתחזק בעצמכם ( אם רכשתם את רזי התחום ) או לעבור לקידום אתרים חודשי מתמשך אם זה משתלם לכם.
  • פרוייקט קידום אתרים חודשי מתמשך בעלות של בין 1,500 ש"ח ל – 5000 ש"ח לחודש – מתאים ביותר לעסקים עם תזרים מזומנים שמסוגל לתמוך בתקציב החודשי כאשר התוצאות יפתיעו גם אתכם. אין ספק שקידום אתרים על ידי איש מקצוע מנוסה ומוכשר יכול להגדיל את כמות הלקוחות החדשים ולהרחיב את מעגל הלקוחות הקבועים מה שיתבטא ברווח כספי גבוה ומשמעותי לבית העסק שלכם, עסקה משתלמת ביותר.
  • אופטימיציה לתוכן SEO בעלות של בין 500 ש"ח ל – 7,500 ש"ח – האופטימיציה תסייע לכם להיות בין הראשונים בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל, מה שאומר שכמעט 95% מהלקוחות הפוטנציאלים המחפשים את השירות או את המוצר שלכם יפנו תחילה אליכם ואם חווית הלקוח והשירות שלהם תהיה טובה, הם יחזרו שוב ושוב וימליצו עליכם לחבריהם.

 

חשיבות המקצועיות בכל הנוגע לקידום אתרים

כמו בכל תחום, הנסיון והמוניטין הינם קריטיים להצלחת קידום העסק שלכם. תחום קידום העסקים זכה לפריחה עצומה בשנים האחרונות והשוק מוצף בכותבי תוכן, מקדמי אתרים, בוני אתרים ועוד, אשר רובם המוחלט אכן מעולה ומקצועי מאד ויעניק לכם שירות מכל הלב והנשמה עד להצלחת בית העסק שלכם, כי ההצלחה שלכם היא קודם כל ההצלחה שלהם.

חשוב לבחור מביניהם לא רק את אלה שמציעים מחיר זול ומפתה, אלא לדרוש לראות פרוייקטים קודמים, לא להתבייש ולשאול כמה שנות ניסיון יש להם בתחום ולהעזר באתרים דוגמת CXM כדי ללמוד את התחום ולהבין את הנושא. ככל שתבינו יותר כך יהיה לכם קל יותר להבין עבור מה אתם משלמים והאם באמת הגעתם לתוצאות הרצויות.

גם אם כל נושא המחשוב והרשתות החברתיות ממכם והלאה, חשוב שתהיה לכם לפחות הבנה בסיסית כדי לעקוב אחר ההתקדמות של בית העסק שלכם ולברר איזו רשת חברתית הביאה לכם יותר לקוחות, איך שמעו עליכם, מה קידם אתכם יותר ומה השאיר אתכם בעלטה. בדרך זו תוכלו לתכנן טוב יותר את התקציב לשנה הבאה, שנת קידום אתרים נוספת שתביא אתכם צעד נוסף אל ההצלחה.

 

CXM – הדרך המקצועית שלכם לקידום אתרים מוצלח

הנסיון והמומחיות שלנו עומד לרשותכם לכל אשר תבחרו. אנו מציעים לכם מגוון רחב מאד של שירותים, מידע ומדריכים מקצועיים בכל תחום בניית האתרים, פיתוח האפליקציות, השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים.

המטרה שלנו היא שגשוג ופריחת בית העסק שלכם וכדי שאתם תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם, לשמור איתם על קשר, לאפשר לאתר שלכם לעבוד בשבילכם כשבית העסק סגור ולא לפספס אף לקוח פוטנציאלי. אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו ולהתרשם מן הפרוייקטים הקודמים שהובלנו בהצלחה ולשמוע על התוכנית העסקית שלנו להצלחת העסק שלכם.

כמה עולה לקדם אתר בצורה מקצועית?

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »