מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם שקיים – גרבי ספורט מקצועיות. המושג גרביים מקצועיות אולי יכול להישמע מעט מצחיק, אבל לאחר שתראו את השיפור הניכר ביכולות הריצה או הרכיבה שלכם ובשיפור משמעותי בכאבי ובשפשפות, לא תוכלו לעשות ספורט בלעדיהם!

 

מי צריך להשתמש בגרביים מקצועיות ולמה?

בגדול, גרביים מקצועיות נועדו לשמור על השרירים והגידים באזור הרגליים התחתונות ובכפות הרגליים בעת מאמץ פיזי כגון הליכה ממושכת, ריצה או רכיבה על אופניים. אם אתם מבצעים פעילויות כאלה לעיתים קרובות, או שאתם מתכננים טיול שיכלול הליכה רבה ורוצים למנוע כאבים מיותרים ברגליים – גרביים מקצועיות הם בול בשבילכם.

יש לציין שישנם סוגים שונים של גרבי ספורט מקצועיות המותאמות באופן מיוחד לסוג הספורט אותו אתם מבצעים. זאת משום שגרביים שונות יעזרו להגן ולהקל על כאבים בשרירים מסוימים שיפעלו יותר בזמן פעילויות שונות. למשל, גרביי הליכה או ריצה ישימו דגש גדול יותר על שמירה על גיד אכילס מפני פציעות. מצד שני, גרביי רכיבה יהיו יותר מאווררות ויעזרו למנוע דלקות עקב פעילות ממושכת.

גרביים מקצועיות

מה היתרונות של גרביים מקצועיות?

בניגוד לגרביים רגילות, גרביי ספורט מקצועיות בנויות כך שישמרו על אזורים שונים ברגל ויאפשרו לנו להנות מפעילות גופנית ממושכת וארוכה מבלי לסבול מכאבים מיותרים בשרירים ולפחד מדלקות ופציעות עקב מאמץ ממושך. גרבי הספורט המקצועיות עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ועל ידי יצרנים אמינים במיוחד, כך שהגרביים יחזיקו לזמן רב תוך עמידה בשימוש מאומץ, מה שגרביים רגילות לא יצליחו לעשות.

 

מה הם סוגי הגרביים המקצועיות לספורטאים?

כפי שציינו מקודם, ישנם מספר סוגים של גרביי ספורט מקצועיות, המותאמות במיוחד לסוג הספורט האהוב עלינו.

 

גרבי ריצה

גרבי ריצה לרוב ישימו דגש רב על אחיזה חזקה של כף הרגל ושל גיד אכילס (אך לא לוחצת מדי), כך שתישמר זרימת הדם ויימנעו מצבים של לחצים ודלקות עקב מאמץ ממושך. גרביים לריצה ולטיולים לרוב יהיו קצרות יחסית ולא יגיעו עד שרירי התאומים, אך יש יוצאים מן הכלל. מבין המותגים המובילים של גרבי הריצה והטיולים ניתן למנות את חברת Falke, המייצרת גרבי ריצה מקצועיות הנמצאות בשימוש אצל הספורטאים המובילים ביותר בעולם, אשר עשויות מבדים מיוחדים מנדפי זיעה.

גרביים מקצועיות

גרבי רכיבה

בדומה לגרבי ריצה, גם גרבי רכיבה על אופני כביש ושטח יהיו עשויות מבדים מנדפי זיעה ויעניקו אחיזה טובה בכף הרגל. כמו כן, גרביי רכיבה איכותיות כמו אלו מתוצרת חברת Sockla, יתנו תחושת אווריריות ויאפשרו פעילות עצימה לזמן ממושך.

 

גרבי קומפרשן

גרבי הקומפרשן הם גרביים המגיעות לחלקים הגבוהים יותר של שרירי התאומים, ותפקידם הוא ללחוץ על השריר בצורה כזו שתאפשר זרימת דם מיטבית ותמנע דלקות, אי נוחות ונפיחות ברגליים בזמן ולאחר המאמץ.

גרביים מקצועיות

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »