3 קריטריונים למבנה מסוכן

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מבנים שהתגלו כמסוכנים. מצב זה מוביל אנשים רבים לתהות אם סימנים שהופיעו בבניין שלהם מעידים על כך שהוא מסוכן. פניות רבות שקיבלנו מטעם גולשים גרמו לנו להשאיר בצד את המדריכים האחרים שתכננו לכתוב בקרוב. שכן, הבנו שהמבנים המסוכנים הם אלו שחשובים כעת לגולשים שלנו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהם 3 הקריטריונים שיאפשרו לכם לדעת אם המבנה שלכם מסוכן או לא.

 

הקריטריון ה – 1 למבנה מסוכן – סדקים גדולים

הקריטריון הנפוץ ביותר שנראה בבתים שהוגדרו כמבנים מסוכנים הוא הופעתם של סדקים גדולים על הקירות. שימו לב – לא מדובר בסדק דק וקטן שמתרחש לעיתים בבתים שנמצאים בקרבת שדות תעופה או באזורים שיש בהן רעידות אדמה קלות. מדובר בסדקים גדולים מאוד שמאפשרים לדיירי הבניין לראות את החלק הפנימי של הקיר בקלות. מצב שכזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. שכן, סדק גדול מאוד עשוי להביא לסכנה מהותית.

 

הקריטריון ה – 2 למבנה מסוכן – קיומם של ברזלים חשופים

אתם לא מתגוררים באתר בנייה. לכן, אין סיבה שתגלו שבחדר השינה, הסלון או המטבח הגיעו ברזלים חשופים. אם מצאתם את עצמכם חיים בתוך בניין שיש בו ברזלים שכאלו, דעו כי זה סימן לא טוב. אתם יכולים להיכנס לאתר החברה למבנים מסוכנים ולראות איך ברזלים אלו נראים. למרות שאנו בטוחים שאם תראו אותם בבניין שלכם, אתם תדעו מיד לזהות כי מדובר בסימן שצריך לאותת לכם כי ישנה סכנה קרבה.

הקריטריון ה – 3 למבנה מסוכן – עמודים שנוטים הצידה

אם הבית שלכם נמצא על עמודים, עליכם לשים לב שהם עומדים ישרים וללא כל פגע. עמודים שהתגלו כנוטים מאוד הצידה סיכנו את דיירי הבניין והביאו לא פעם להליך שיקום משמעותי. שכן, עמוד נוטה עשוי שלא להחזיק את כל הבניין שמעליו, את זה אתם בטח מבינים.

 

חושבים שהמבנה שלכם מסוכן? דעו מה עליכם לעשות כעת

קוראים יקרים, אם גיליתם שהבניין שלכם עומד באחד או יותר מהקריטריונים שלעיל, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לחברה מוסמכת בתחום שתשלח מהנדס לבניין. שכן, המהנדס הוא זה שיבחן אם אכן מתקיימים הקריטריונים שצוינו לעיל.

במידה והוא ימצא שהבניין עשוי להביא לסכנה למתגוררים בו ולמי שנמצאים בקרבת מקום, הוא יעביר הודעה אל הרשות המקומית, במטרה להוציא צו לבניין מסוכן. שימו לב שאתם בוחרים באנשי מקצוע מוסמכים, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר ושהבניין שלכם נמצא בידיים טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הקריטריונים למבנה מסוכן. בשלב זה, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לפנות אל מומחים כדי לשמור על הביטחון האישי שלכם ושל הסובבים אתכם.

חדר הרוס

אולי יעניין אותך גם

אימון אישי
צרכנות
איך בוחרים מאמן כושר?

בחירה של מאמן כושר אינה עניין פשוט. אם חשבתם ליצור קשר עם מאמן כושר אקראי מבלי להכיר אותו באופן מעמיק, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום

קרא עוד »
נהג מקצועי
צרכנות
האם יש קסדה ייעודית לטרקטורון?

מתכוננים לקראת רכיבת השטח הבאה שלכם על טרקטורונים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי קסדה ייעודית לטרקטורון. רוצים

קרא עוד »
קופת חיסכון
צרכנות
כמה עולה מנוי נינטנדו?

מנויים לקונסולות משחק הם הדבר החם והמדובר ביותר בעולם הגיימינג לאחרונה. כבר אין צורך לצאת מהבית ולרכוש משחקים, אלא ניתן לקנות מנוי המעניק לכם גישה

קרא עוד »
תפירת בגד
צרכנות
מכפלת נסתרת: כל מה שצריך לדעת

מכפלת נסתרת היא אחת הטכניקות המתוחכמות שניתן לעשות בעזרת תרגול, מכונת תפירה רגילה לחלוטין ורגלית ייחודית לטכניקה זו שנראית כמו קסם! הכל סגור, הסיומת טובה

קרא עוד »