כמה עולה מנוי נינטנדו?

מנויים לקונסולות משחק הם הדבר החם והמדובר ביותר בעולם הגיימינג לאחרונה. כבר אין צורך לצאת מהבית ולרכוש משחקים, אלא ניתן לקנות מנוי המעניק לכם גישה למשחקים שונים באמצעות חנויות אונליין, ובטעינה מיידית על הקונסולה שלכם. נינטנדו גם הם הוציאו מנוי שכזה, כמה זה עולה ומה היתרונות שלו?

 

מחיר 

נתחיל מהעיקר – מנוי נינטנדו עולה רק 39 ₪ לשלושה חודשים, מחיר מצחיק לעומת התמורה שמקבלים עבורו. באתרים מסוימים, למשל באקסון, ניתן למצוא את המנוי במחיר מוזל (10% הנחה) – משמע רק 35 ₪ לשלושה חודשים.

במידה ואתם רוצים להוזיל את המנוי אפילו יותר, ניתן לרכוש מנוי ל-12 חודשים, במחיר של 89 ₪ בלבד, משמע 22.25 ₪ לשלושה חודשים במקום 35 ₪. אתם תופתעו לגלות מה המנוי מעניק במחיר כזה!

 

מה זה?

מנוי נינטנדו סוויץ' אונליין מאפשר להוסיף תוכן רב נוסף לקונסולת הנינטנדו שלכם. המנוי מעניק לכם גישה לספריות המשחקים של נינטנדו – המון משחקים במנוי אחד. ספריית המשחקים המגיעה עם המנוי אף מתחדשת ומתעדכנת עם הזמן.

המנוי פותח בפניכם את האופציה השווה ביותר – לשחק במשחקים רבי משתתפים, משמע לשחק בזמן אמת עם חברים שלכם או משתתפים אחרים, מכל רחבי העולם. ללא המנוי לא תוכלו לעשות זאת!  המנוי מאפשר לכם גם ליצור שיחות עם חבריכם למשחק, דרך אפליקציה מיוחדת של המנוי אשר תותקן על הקונסולה.

ניתן לשמור את המנוי על גבי הקונסולה וכך גם נשמרת ההתקדמות שלכם במשחקים, כך שלא תצטרכו לדאוג מכך – הכל מגובה בענן בצורה בטוחה. בנוסף לכל אלה, ישנן הטבות המתעדכנות במיוחד ובאופן בלעדי לחברי המנוי, ומתפרסמות מדי פעם.

ניתן לרכוש גם מנוי מורחב המעניק גישה לשתי ספריות משחקים נוספות קלאסיות – Sega mega drive Nintendo 64.

 

איך רוכשים?

דרך האינטרנט, תוכלו לרכוש מנוי נינטנדו והוא יטען לכם על המכשיר ללא צורך בהמתנה שהמוצר יגיע באופן פיזי, כיוון שמדובר בקוד שמאפשר לכם לטעון את המנוי על הקונסולה באופן מידי.

חשוב לשים לב לאתר ממנו רוכשים, לוודא שהמוצרים המוצגים באתר הינם מקוריים ושהתשלום מאובטח כמו שצריך. כמו כן, בחרו באתר שמוצג בשפה שאתם מבינים למשל עברית, כך שתוכלו להבין את כל הפרטים על האתר וכן על המוצר שאתם עומדים לרכוש.

כמו כן חשוב לציין כי המנוי הוא קוד דיגיטלי שברגע שהוא נחשף בפניכם, אין אפשרות להחזיר אותו לחנות, לבטל את העסקה או לקבל החזר כספי בעבור הרכישה.

 

סיכום

מנוי נינטנדו הוא האופציה הטובה ביותר לקבלת פיצ'רים נהדרים לקונסולת הנינטנדו שלכם, לדוגמא משחק רב משתתפים עם חברים מכל העולם וכן שמירה בענן שתפטור אתכם מדאגות לגבי שמירת ההתקדמות שלכם במשחק. כמו כן המנוי מעניק גישה למספר רב של משחקי נינטנדו – והחלק הטוב ביותר? העלות הנמוכה!

מחשבון

 

אולי יעניין אותך גם

אימון אישי
צרכנות
איך בוחרים מאמן כושר?

בחירה של מאמן כושר אינה עניין פשוט. אם חשבתם ליצור קשר עם מאמן כושר אקראי מבלי להכיר אותו באופן מעמיק, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום

קרא עוד »
חדר
צרכנות
3 קריטריונים למבנה מסוכן

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מבנים שהתגלו כמסוכנים. מצב זה מוביל אנשים רבים לתהות אם סימנים שהופיעו

קרא עוד »
נהג מקצועי
צרכנות
האם יש קסדה ייעודית לטרקטורון?

מתכוננים לקראת רכיבת השטח הבאה שלכם על טרקטורונים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי קסדה ייעודית לטרקטורון. רוצים

קרא עוד »
תפירת בגד
צרכנות
מכפלת נסתרת: כל מה שצריך לדעת

מכפלת נסתרת היא אחת הטכניקות המתוחכמות שניתן לעשות בעזרת תרגול, מכונת תפירה רגילה לחלוטין ורגלית ייחודית לטכניקה זו שנראית כמו קסם! הכל סגור, הסיומת טובה

קרא עוד »