האם יש קסדה ייעודית לטרקטורון?

מתכוננים לקראת רכיבת השטח הבאה שלכם על טרקטורונים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי קסדה ייעודית לטרקטורון. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

האם יש קסדה ייעודית לטרקטורונים?

בוודאי שכן! קסדת שטח לטרקטורון כבר מזמן הפכה למוצר מוכר בענף הטרקטורונים.  רכיבת טרקטורונים מזמן הפך לענף בפני עצמו בתחום הרכיבה ובהתאם קיימים מוצרים משלימים או אביזרים ייעודיים שמתאימים במיוחד לתנאי השטח שמזוהים כם רכיבת טרקטורונים. קיימת בשוק קסדות רבות המיועדות במיוחד עבור רכיבות שטח. על מנת לבדוק אלו קסדות ייעודיות קיימות בשוק, כדאי להכנס לאתרי האינטרנט השונים ולבחון מה הן הקסדות המומלצות ביותר.

 

למה חשוב וכדאי שתבחרו קסדה ייעודית לטרקטורונים?

קסדה לטרקטורון הינה אביזר חובה לפני כל יציאה לשטח. מדובר למעשה בקסדה שמצילה חיים במקרה של תאונה או התהפכות עם הטרקטורון. לשם כך, חשוב מאוד להקפיד במיוחד בענף מסוכן כמו רכיבת טרקטורונים, להצטייד במיטב אביזרי המיגון שיוכלו להבטיח לכם הגנה מיטבית על ראשכם וגופכם.

 

כיצד ניתן לבחור קסדה לטרקטורון?

קודם כל, חשוב מאוד שתבחרו ותבדקו מראש מה היא החברה המקצועית ביותר שמתמחה בייצור קסדות שטח. ככל שתבחרו בחברה שמדורגת גבוה יותר בכל הקשור למבחן המקצועיות, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים רמת הגנה גבוהה יותר. שנית, כדאי להגיע באופן פיזי לאחת החנויות הייעודיות למוצרי שטח כדי שתוכלו למדוד בעצמכם את הקסדה ולוודא שהיא שהגודל שלה מתאים לגודל הראש שלכם ושאתם מרגישים בנוח איתה. זה צעד הכרחי משום שרק כך תוכלו לדעת באופן ודאי אם הקסדה אינה גדולה מידי או קטנה מדי על מנת לוודא שהקסדה תוחמת בצורה מיטבית את ראשכם.

 

מה עושים בנוגע לתקציב עבור הקסדה האולטימטיבית?

קסדות עלולות להיות עסק יקר מאוד ולכן חשוב מאוד שתבחרו קסדה שתעמוד בתקציב שלכם אך שלא תהיה לא מוגנת או לא בטיחותית. בדרך כלל הקסדות האיכותיות יותר נוטות להיות יקרות יותר אך חשוב לשים לב שאתם מקפידים על בחירת קסדה איכותית שכן תעמוד ביכולות הכלכליות שלכם.

 

איך יודעים מהו סטנדרט הבטיחות הנוגע לקסדות שטח?

כדאי לשים לב שכל קסדה שמיוצרת צריכה לעמוד בתקני בטיחות. יש שיגידו שהתקן המומלץ לקסדה הוא תקן ECE  האירופאי (והוא למעשה גם התקן לקסדות בישראל). מצד שני, יהיו כאלו שימליצו על תקן  DOT  האמריקאי. חשוב לשים לב שמדובר בקסדות שנחשבות כבדות יותר מהקסדות אשר עומדות בתקן .ECE בנוסף, יש אנשים שיגידו שהתקן הבטיחותי ביותר עבור קסדות הוא דגם SNELL. לשם כך, מומלץ להיוועץ בדירוגים השונים שמפורסמים באינטרנט על מנת לבחון את הנושא לעומק.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים איך להתכונן לרכיבת השטח הבאה שלכם, חשוב מאוד שתקפידו על רכישת קסדה ייעודית לרכיבת טרקטורונים. ככל שתקפידו על סטנדרט בטיחות גבוה כך תוכלו להבטיח שהרכיבה תעבור בשלום.

כלי שטח

 

אולי יעניין אותך גם

אימון אישי
צרכנות
איך בוחרים מאמן כושר?

בחירה של מאמן כושר אינה עניין פשוט. אם חשבתם ליצור קשר עם מאמן כושר אקראי מבלי להכיר אותו באופן מעמיק, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום

קרא עוד »
חדר
צרכנות
3 קריטריונים למבנה מסוכן

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מבנים שהתגלו כמסוכנים. מצב זה מוביל אנשים רבים לתהות אם סימנים שהופיעו

קרא עוד »
קופת חיסכון
צרכנות
כמה עולה מנוי נינטנדו?

מנויים לקונסולות משחק הם הדבר החם והמדובר ביותר בעולם הגיימינג לאחרונה. כבר אין צורך לצאת מהבית ולרכוש משחקים, אלא ניתן לקנות מנוי המעניק לכם גישה

קרא עוד »
תפירת בגד
צרכנות
מכפלת נסתרת: כל מה שצריך לדעת

מכפלת נסתרת היא אחת הטכניקות המתוחכמות שניתן לעשות בעזרת תרגול, מכונת תפירה רגילה לחלוטין ורגלית ייחודית לטכניקה זו שנראית כמו קסם! הכל סגור, הסיומת טובה

קרא עוד »