איך בוחרים מאמן כושר?

בחירה של מאמן כושר אינה עניין פשוט. אם חשבתם ליצור קשר עם מאמן כושר אקראי מבלי להכיר אותו באופן מעמיק, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום הנכון. שכן, בשורות הבאות אתם תגלו שיש חשיבות עליונה לבחירה של מאמן כושר. קראו את כל המידע שיוצג בפניכם בהמשך ותהיו בטוחים שאתם פונים אל מאמן כושר שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

 

השלב ה – 1 בבחירה נכונה של מאמן כושר: בירור אודות הסגנון שלו

יש כל מיני סוגים של מאמני כושר. מי שעברו אימונים מסוג זה בעבר יכולים להגיד לכם שאלו הסוגים המוכרים ביותר:

  • מאמנים עדינים
  • מאמנים צועקים
  • מאמנים צבאיים

אתם צריכים לבדוק שאתם פונים אל מאמן הכושר המתאים לכם ביותר. יש את המאמן העדין שמנחה אתכם ברוגע ובנחת. לעומת זאת, יש את המאמנים הצועקים והצבאיים שיגרמו לכם להרגיש שנכנסתם הרגע למסגרת של טירונות. אנחנו מצאנו את עצמנו מתחברים יותר אל המאמנים העדינים, אבל זה מה שמתאים לנו, כן? תבדקו עם עצמכם מה הסגנון שלכם.

אישה מתאמנת

השלב ה – 2 בבחירה נכונה של מאמן כושר: בירור אודות המכון עצמו

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מאמן הכושר עובד בתוך מכון מסוים. לכל מכון יש דירוג מ – 1 עד 5 בלשונית הביקורות של גוגל. אנחנו ממליצים לכם לערוך בירור מקיף בלשונית הביקורות ולקרוא מה אחרים כתבו על מאמן כושר אישי בראשון לציון  אם אתם מתגוררים בעיר. לחלופין, אם אתם מתגוררים באזור גבעתיים או רמת גן, תוכלו לערוך בירור מקיף אודות מאמן כושר אישי ברמת גן ולבחון את טיבו של המכון. שכן, יש מכונים שיש בהם היצע רחב של מתקנים, בעוד אחרים לא מציעים הרבה.

 

 

השלב ה – 3 בבחירה נכונה של מאמן כושר: תיאום פגישת היכרות

אתם צריכים להיות בטוחים שהמאמן מתאים לכם מכל הבחינות האפשריות. לכן, אנו ממליצים לכם שלא להגיע מיד לפגישה מלאה, אלא להכיר את הסגנון שלו. כדי שזה יקרה, עליכם לתאם מולו פגישת היכרות. פגישה מסוג זה יכולה להתקיים תוך אימון עבורכם או תוך צפייה באימון על מישהו אחר. זו הדרך הטובה ביותר להכיר את המאמן ואת הדרך שלו.

 

יישום של 3 השלבים מוביל לבחירה נכונה

בתור מי שהתאמנו בעבר אצל מאמן כושר אישי שהתגלה כלא מתאים להם, אנו ממליצים לכם ליישם את 3 השלבים שלעיל. שכן, יישום שלהם יאפשר לכם להיות בטוחים ב – 100% שאתם מגיעים לשעת (או יותר) אימון שלא תהיה סבל עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הדרך הנכונה לבחירת מאמן כושר. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, עליכם רק לבחור נכון וליהנות מכל רגע של אימון. נאחל לכם שיהיה בהצלחה.

אימון כושר

אולי יעניין אותך גם

חדר
צרכנות
3 קריטריונים למבנה מסוכן

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מבנים שהתגלו כמסוכנים. מצב זה מוביל אנשים רבים לתהות אם סימנים שהופיעו

קרא עוד »
נהג מקצועי
צרכנות
האם יש קסדה ייעודית לטרקטורון?

מתכוננים לקראת רכיבת השטח הבאה שלכם על טרקטורונים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי קסדה ייעודית לטרקטורון. רוצים

קרא עוד »
קופת חיסכון
צרכנות
כמה עולה מנוי נינטנדו?

מנויים לקונסולות משחק הם הדבר החם והמדובר ביותר בעולם הגיימינג לאחרונה. כבר אין צורך לצאת מהבית ולרכוש משחקים, אלא ניתן לקנות מנוי המעניק לכם גישה

קרא עוד »
תפירת בגד
צרכנות
מכפלת נסתרת: כל מה שצריך לדעת

מכפלת נסתרת היא אחת הטכניקות המתוחכמות שניתן לעשות בעזרת תרגול, מכונת תפירה רגילה לחלוטין ורגלית ייחודית לטכניקה זו שנראית כמו קסם! הכל סגור, הסיומת טובה

קרא עוד »