טיפוח עור הפנים – טיפים חדשים

איך אומרים? כל יום לומדים משהו חדש. ואם המשהו החדש הזה גם איכשהו מסייע לנו לשמור על עור פנים נקי, בריא, קורן ומהמם – מה טוב ומה נעים! חגיגה! אז קחו לכן פנקס ועט, ותתחילו לרשום הערות, כי הנה לפניכן כמה טיפים וטריקים שאולי טרם הכרתן, שיאירו לכן את היום, ואת הפנים. נתחיל?

 

קראי את האותיות הקטנות

השוק רווי במוצרים חדשים ומלהיבים באריזות נוצצות, שמבטיחים לנו גדולות ונצורות. רק מה? כדאי לקרוא לעומק מה כל מוצר מכיל, ולבחור רק באיכותי ביותר. בכל זאת – העור אינו משחק. כבדו אותו. בקרו באתר של גלאם 42, שם תוכלו למצוא את המותגים הרותחים ביותר במחירים ללא תחרות, ולבחור לכן מסיכות, קרמים, ושאר מוצרים – המכילים רק את החומרים הטובים לכן ולעורכן.

 

הפלא העונה לשם רטינול

על רטינול שמעתן? אותה מולקולה מופלאה ופעילה, המחדש את האנזימים בעור. הרטינול מסיר תאי עור מתים ותוך כדי מחדש ומאחה את השכבה החדשה של תאי עור הפנים. תכשירים קוסמטיים המכילים רטינול יסייעו לכן בשימוש קבוע ולאורך זמן להשיג תוצאות מדהימות הנראות לעין – ולחשוף שכבה חדשה של עור זוהר ורענן יותר.

 

עיסויים לפנים

איזה כיף זה מסאז', נכון? אז למה לא לצרף גם את הפנים לחגיגה? עיסוי הפנים ממריץ את הדם, ועוזר לחדש תאים, ולעורר את הפנים שלנו – למראה מתוח יותר ורענן יותר. עידוד של זרימת הדם גם יעודד את ייצור הקולגן, ששומר על אלסטיות העור שלנו. מדהים לא? ברחבי הרשת תוכלו למצוא הדרכות מצולמות של שלבי המסאז' המומלצים, ואתן לגמרי יכולות לבחור לעשות זאת עם האצבעות, על עור נקי או בשילוב של סרום או קרם פנים, ואפילו לצרף אביזרים כמו אבני קוורץ וגבשה לעניין!

 

למה להנמיך ציפיות כשאפשר להחליף ציפיות?

אם נחשוב על זה רגע, העור שלנו נמצא במגע ישיר במשך שעות עם הציפית שלנו. ואם שנת הלילה שלנו ארוכה (מומלץ!), אז בכלל… אם לא נקפיד על ציפית נקייה, נחשוף את עור הפנים שלנו לבקטריות שונות, זבובונים, שאריות איפור, רוק, ושאר גועל נפש לא עלינו. הקפדה על החלפה קבועה של הציפיות שלנו פעם בשבוע תשמור על עור הפנים שלנו שמח ונקי.
אגב, עוד המלצה הקשורה לשינה וציפיות – אם אתן נוהגות למרוח קרם פנים לפני השינה ומיד להיכנס למיטה שמחות ומרוצות, חכו רגע. תנו לקרם כמה דקות טובות להיספג. אחרת, מרבית הקרם ייתן עבודה – על הכרית שלכן. וחבל.

 

מים, מים, ועוד פעם מים

נכון, מים חשובים לנו גם בשאר האספקטים של חיינו – בטח במדינה עם שמש ים תיכונית כמו שלנו. אבל דעו לכן שהקפדה על לפחות שמונה כוסות מים ביום יסייעו לשמירה על חיוניות העור, גמישותו, ואחידותו. קחו שלוק, בכיף.

טיפוח נעים!

טיפוח עור הפנים

אולי יעניין אותך גם

ממה עשוי שימר
אסתטיקה ויופי
ממה עשוי שימר?

אם אי פעם הסתכלת על צללית, הייליטר או אפילו שפתון ותהית לעצמך ״מה זה האבקה המנצנצת הזאתי״ אז כדאי שתכירי- שימר. שימר הוא אבקה מנצנת

קרא עוד »