בוטוקס – ממה זה עשוי והכל על תהליך ההזרקה

 כל אישה רוצה למנוע את תהליך הזדקנות העור ולהסיר את הקמטים הנוצרים בפניה ככל שהיא מתבגרת. כל חיוך, כעס או הבעת פנים אחרת מייצרים קמטים שהולכים ומתעמקים עם השנים וגורמים לפנים להיראות עייפות. מאחר וכוח המשיכה משפיע גם על הפנים והידלדלות העור הפתרון האופטימלי הוא הזרקת בוטוקס. כאן קיבצנו עבורך כל מה שאת צריכה לדעת על הבוטוקס ותהליך ההזרקה.

 

מה זה בוטוקס וממה הוא עשוי?

בוטוקס הוא טיפול אסתטי לא פולשני הגורם לשרירי הפנים להיות רפויים כך שהקמטים באזורים מסוימים פשוט נעלמים. מדובר על חומר חלבוני שמייצרים מרעלן בשם קלוסטרידיום בוטולינום המיועד לטיפול בעיוות שרירים. מומלץ להזריק אותו רק במרפאת קוסמטיקה רפואית ומקצועית כמו מייארטלוק אם רוצים להגיע לתוצאות טובות. כלומר, שהמראה לא יהיה קפוא ומתוח מדי וגם לא מופתע מדי.

 

באילו אזורים מזריקים בוטוקס?

בוטוקס מזריקים רק בשרירי הפנים הנמצאים בין הגבות, במצח ובצדי העיניים. בנוסף, במקרים בהם ישנה חוסר סימטריה בין הגבות או אי אחידות בשפתיים או בצוואר, ניתן להשתמש בו לצורך קבלת מראה הרמוני. חשוב לציין שזהו לא חומר מילוי הגורם לנפיחות או הידוק העור אלא לצורך הרפיית השריר בלבד. למשל לאישה עם תופעה של סנטר המתכווץ בכל עת שהיא מדברת ולפיכך נוצרות גומות באזור זה, ניתן לפתור באמצעות טיפולי בוטוקס. כמו כן, קמטים הנוצרים בצדי או על האף ניתן לטפל בבוטוקס.

 

קודם כל נפגשים עם הרופא

לפני שמחליטים להזריק בוטוקס מומלץ לקבוע תור לפגישת ייעוץ אצל רופא המוסמך להזריק את החומר. בבדיקה הרופא ייעץ היכן האזורים שבהם כדאי להזריק ומה נכון למטופלת באופן אישי. ייתכן והוא ייעץ גם על חומצה היאלורונית על מנת להשלים את המראה האסתטי של הפנים וייתכן שלא. בכל מקרה כבר בפגישת הייעוץ יהיה ניתן להזריק את הבוטוקס.

 

תהליך הזרקת הבוטוקס

בעת תהליך ההזרקה אין צורך בחומרי הרדמה או הכנות אחרות למעט חיטוי הפנים. יושבים בנוחות על הכיסא והרופא מזריק בעדינות את הבוטוקס. זהו תהליך מהיר וקצר שלא חשים בו כמעט כאבים כיוון שמדובר במחטים דקות מאוד.

 

כמה זמן מחזיק הבוטוקס?

הזרקת בוטוקס יכולה להחזיק לכ-3 חודשים בהתחלה, אך ככל שחולף הזמן הטיפולים נעשים פחות בתדירות ואז מספיק לתחזק את הפנים כל 9 חודשים. כמובן שמדובר בתדירות אינדיבידואלית כי החומר משפיע על כל אישה לתקופה שונה. כלומר, ישנן נשים שיזדקקו לטיפול כל 3 חודשים ואחרות בכל חצי שנה ואחר כך המרווחים יהיו ארוכים יותר. לסיכום, על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות ולשמור על הבטיחות והמראה החיצוני, יש לבצע את ההזרקות רק במרפאה עם רופאים מוסמכים ובעלי ניסיון המשתמשים בחומרים עם תו תקן ובאישור משרד הבריאות.

בוטוקס

אולי יעניין אותך גם

ממה עשוי שימר
אסתטיקה ויופי
ממה עשוי שימר?

אם אי פעם הסתכלת על צללית, הייליטר או אפילו שפתון ותהית לעצמך ״מה זה האבקה המנצנצת הזאתי״ אז כדאי שתכירי- שימר. שימר הוא אבקה מנצנת

קרא עוד »