מה ההבדל בין הרמת גבות להרמת ריסים

נראה שבשנים האחרונות אין אזור או איבר בגוף שלא נוצר עבורו טיפול קוסמטי תואם. והאמת? למה לא. אם יש איזה עניין נקודתי, שיגרום לנו להרגיש קצת יותר טוב ונעים בעור של עצמנו – למה לא להתמסר לתהליך? ואם הוא קל, מהיר, וטבעי, כמו הרמת ריסים או הרמת גבות – אז בכלל!

 

מה עושות כשמרימות?

עם השנים, בדומה לשיער ראשינו, גם שיער הריסים והגבות שלנו מתחיל להתדלדל לו, לאבד מצבעו, ולהיראות קצת כבוי ועצוב מעט. ישנם בשוק פתרונות זמניים כגון מסקרות מעבות, שמן קיק לטיפול בשערה, ג'ל גבות לסירוק ואפקט מעבה ועפרונות עם צבע כאלה ואחרים. אך אם אתם מחפשים טיפול ופתרון ארוך טווח, טויה הוא המקום להתחיל בו. עם מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים מעולים, יחס אדיב, ומקצועיות שאין שנייה לה.

 

הרמת ריסים

הרמת ריסים היא טיפול כליל יחסית, במסגרתו משקמים ומשפרים את מראה מניפת הריסים שלנו, מעבים, מעקלים, ולעיתים גם צובעים אותה – וכל זה מבלי להוסיף ריסים מלאכותיים, שלעיתים גורמים לגירוי לא נעים ועלולים גם להיראות לא טבעיים ומוגזמים. בטיפול הרמת ריסים מורחים את הריסים בחומר המועשר בקרטין, המזין ומשקם את השיער (כן כן, גם את הריס).

לאחר מכן מעגלים, מעצבים ומושכים מעלה. האפקט לרוב מחזיק מעמד בין חודש לחודש וחצי, ומומלץ לחזור על הטיפול מכיוון שהקרטין נהדר לריסים עייפים, ועוזר בשיקום גם בין טיפול לטיפול.

 

מרימות גבות

אל תרימו עלינו גבה, זה טיפול הרבה יותר נפוץ והרבה יותר קליל ממה שאתן חושבות. שעה וקצת ואתן בחוץ, אפילו פחות. והכי טוב? בלי ניתוחים, בלי כאבים, בלי מריטות, בלי הכנה מראש ובלי תקופת החלמה מבאסת. גם הרמת גבות נעשית בשיטה הטבעית הכוללת משיחה בחומר העשיר בקרטין, לשיקום ובנייה השיערה מהשורש.

את הגבה מסרקים לצורה הרצויה, ומקבעים שם. האפקט שנוצר הוא של גבות עבות, שופעות, בריאות ומרשימות, מראה שכל כך אופנתי כיום, ושלא תמיד קל להשיג…

 

אז למה להרים ולמי זה מתאים?

הבשורה הטובה היא – זה מתאים לכולן, ואפילו לכולם! לטיפוח אין מגדר… מכיוון שהטיפול לגמרי טבעי, אין מה לחשוש מסיבוכים וכאבים. מכיוון שהוא קצרצר ויעיל – אפשר לגמרי להתאים אותו לתוך שגרת יומנו באין מפריע. והי, הוא גם לא יקר כלל! אז למי שמחפשים פתרון למראה ריסים או גבות נפול, עצוב, דליל וללא נוכחות, לגמרי מצאתן.

הרמת ריסים והרמת גבות יכולות לחסוך שעות על גבי שעות של התעסקות בכל בוקר. אם נמאס לכן להשתמש במעגל ריסים, למרוח מסקרה, לחכות, למרוח שכבה שנייה ולהתעצבן כשהיא נכנסת לעין, ואם נמאס לכם לסרק כל בוקר את הגבות בג'ל או בסבון, לקבע, ולהוסיף עוד שכבת צבע – שקלו בחיוב הרמת ריסים וגבות.

הרמת גבות

אולי יעניין אותך גם

ממה עשוי שימר
אסתטיקה ויופי
ממה עשוי שימר?

אם אי פעם הסתכלת על צללית, הייליטר או אפילו שפתון ותהית לעצמך ״מה זה האבקה המנצנצת הזאתי״ אז כדאי שתכירי- שימר. שימר הוא אבקה מנצנת

קרא עוד »