טורקיה או ישראל? איך בוחרים השתלת שיער נכון

שאלת מיליון הדולר או מיליון זקיקי השיער. השנים האחרונות מתאפיינות  בצמיחה משמעותית ומהירה של תחום השתלות שיער. יש התפתחות וצמיחה בשיטות ביצוע ההשתלה, ירידה בעלויות וגם מבחינת המקומות בהן ניתן לבצע.

עבור הישראלים שהחליטו על הצעד של השתלת שיער, הדילמה היכן לעשות את ההליך מצטמצמת לרוב בין ישראל לטורקיה. אנחנו כאן לתת לכם מידע שיעזור לכם להחליט בפתרון הדילמה.

 

נוחות

השתלת שיער היא הליך רפואי שיש בו מן הכאב ושמצריך מנוחה בין טיפול לטיפול ובמקרים מסוימים מנוחה של מספר ימים בסיום. במצב כזה המיקום משפיע על מידת הנוחות. נראה כי נוחות טובה יותר תהיה בבית הנוח והמוכר שלכם, לקבל סיוע מבני משפחה, אוכל שאתם אוהבים ועוד. הליך בטורקיה מחייב שהות בבית מלון שזה אמנם חוויה אבל לא כמו חוויה של בית, זו סביבה זרה ויחסית בודדה. נוחות נוספת היא התערבות רפואית אם מתעורר צורך וזו בארץ זמינה וברורה יותר. מנצחת: ישראל.

 

עלות כספית

הליך השתלת שיער הוא טיפול יקר. העלות משתנה בהתאם למי שמבצע (טכנאי או רופא), בהתאם לשיטת ההשתלה אבל ככלל זהו טיפול בעלות גבוה. טורקיה פעילה בתחום כבר 15 שנה לעומת ישראל שהתחום פעיל בה רק בשנים האחרונות. יתרון הזמן והניסיון בטורקיה הוביל לפתיחה של הרבה מרפאות ומכונים שהובילה לתחרות ויחד עם שכר עבודה נמוך יותר, מובילים לכך שהמחירים נמוכים משמעותית מביצוע ההליך ישראל גם כשכוללים בתוכו את השהות במלון והטיסה. מנצחת: טורקיה.

 

בחירת מקצוענים

הדרישה הגבוהה להשתלות שיער הובילה לפתיחה מהירה של מכונים ומרפאות, לעיתים על חשבון מקצועיות, בטיחות ושירות. על כן בתהליך הבחירה נדרש לבצע בירור מעמיק על מקצועיות, רישיונות, לאתר חוות דעת והמלצות. כל אלו מורכבים יותר כשצריך לעשות אותם בשפה זרה. בישראל יהיה  קל יותר לבצע את הבירורים הללו, יש כתובת וביטוח שאפשר לפנות אליו במקרה של בעיה. מנצחת: ישראל

 

מספר המלצות כשעושים בדיקות,

  1. כשאתם מסתכלים בתמונות באתרי מרפאות, ייתכן שחלק מהתמונות שופצו או צולמו בתאורה מסוימת – קחו זאת בחשבון.
  2. בררו מה גישת המקום לגבי בחירת קו השתלת השיער?.
  3. בררו כמה זמן עובר מהוצאת הזקיק ועד ההשתלה בראש (זה משמעותי להצלחה).

 

להרוויח טיול?

אם כבר טסים לטורקיה, נראה ששילוב הליך השתלת השיער יחד עם טיול יכול להיות אפשרות אטרקטיבית שכדאי לשקול. ניתן להגיע כמה ימים לפני מועד הטיפול ולטייל בכיף או בסיום ההליך להישאר לכמה ימי טיול (מומלץ לבדוק קודם היתכנות רפואית להיות בחוץ בימים שלאחר הטיפול). זה ניצחון לטורקיה אך רק בנקודות.

 

לסיום

בתהליך החשיבה שלכם הסתייעו בסוגיות שהעלינו בפניכם, בצעו בדיקה מעמיקה ושקללו עד להחלטה הכי נכונה עבורכם. שיהיה בהצלחה.

איש מחייך

 

אולי יעניין אותך גם

ממה עשוי שימר
אסתטיקה ויופי
ממה עשוי שימר?

אם אי פעם הסתכלת על צללית, הייליטר או אפילו שפתון ותהית לעצמך ״מה זה האבקה המנצנצת הזאתי״ אז כדאי שתכירי- שימר. שימר הוא אבקה מנצנת

קרא עוד »