בגלל הריח: מה גורם לכלוב מכרסמים להריח רע?

מי שמגדלים מכרסמים בבית יודעים שהדבר מוביל לא פעם להפצה של ריח רע ברחבי הבית. מדובר בריח שניתן להתרגל אליו לאחר זמן מה, אך יש מי שפשוט לא מסוגלים לסבול אותו. יצאנו לבדוק מה הדבר שגורם לכלובי המכרסמים להריח רע כל כך ובדקנו אם יש לכך פתרון. הישארו אתנו ונגלה יחדיו את כל התשובות לשאלות המסקרנות הללו.

 

למה הכלוב של המכרסמים מדיף ריח רע?

יצאנו לשוחח עם אנשים שמגדלים עכברים, אוגרים וחולדות בביתם. ביקשנו לדעת האם הם מכירים את הריח המדובר ואם כן – איך הם מתמודדים אתו? גילינו להפתעתנו שמרבית האנשים מכירים את הריח מקרוב ואף אוהבים אותו. מרביתם אמרו שהם חובבי חיות ואין להם בעיה עם הריחות שנלווים אליהם.

מדובר בריח די חריף שמתקיים בגלל הצואה של המכרסמים שנשארת בתוך הכלוב. תחשבו על זה רגע, הצרכים שלנו עוברים מיד מהאסלה אל הביוב. הצרכים של המכרסמים – נשארת בתוך הכלוב עד שמנקים אותו והדבר חוזר שוב ושוב.

למה הכלוב של המכרסמים מדיף ריח רע

האם אפשר להפחית את הריח הרע?

בהחלט. מסתבר שלא כולם סובלים מהריח החריף שבא לידי ביטוי בעקבות הנוכחות של הצרכים. שכן, יש אבקת גרגרים מיוחדת שניתן לפזר בתוך הכלוב. ראוי לציין כי האבקה אינה מזיקה למכרסמים. יש בתוכה חיידקים טובים ומפיצי ריח נעימים. כך שבעצם, הכלוב מתמלא בחיידקים טובים (ומאזן את החיידקים הרעים שיוצאים מן הצרכים של המכרסמים).

אם לא די בכך, הריח הטוב מופץ באופן חזק מאוד והוא מאפשר שלא להריח את ריח הצואה. למידע נוסף היכנסו לאתרים של בעלי חיים ותגלו עוד אודות מוצר הפלא.

האם אפשר להפחית את הריח הרע

איפה ניתן לרכוש את מוצר הפלא הזה?

אפשר לקנות את המוצר הגאוני הזה בחנויות חיות. כן, אותן חנויות שבהן אתם קונים את הכלובים, מתקני המים והאוכל. סביר להניח שיש ממש קרוב אליכם חנות חיות מומלצת. כזו שתוכלו לקנות בה את מוצר הפלא החיוני הזה.

 

מידע שחשוב לדעת טרם הרכישה של אבקת הפלאים

חשוב שתדעו שאפשר להזמין את המוצר באמצעות הרשת. שכן, כיום, יש הרבה אתרים מקוונים של חנויות חיות. כך שלא תצטרכו ללכת רחוק בשביל לאסוף את אבקת הפלאים. ראוי לציין כי עליכם לקרוא פרטים אודות האבקה הזו ולוודא שהיא אכן מיועדת למכרסמים. שכן, יש מגון רחב של אבקות ואביזרים שמשמשים לבעלי מכרסמים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה גורם לריח החריף שנובע מכלובי מכרסמים שונים. כעת, אתם יודעים שלא צריך להתמודד עם הריח בלית ברירה. שכן, יש כל מיני תכשירים ואביזרים שמאפשרים להפחית את הריחות הרעים. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתמשיכו לחקור את כל הנושאים שמעניינים אתכם ותגלו הפתעות, ממש כמו זו שהוצגה בפניכם לעיל.

בגלל הריח מה גורם לכלוב מכרסמים להריח רע

אולי יעניין אותך גם

לנקות את המזגן שלך
ניקיון
6 טיפים לניקוי המזגן שלכם

הוא דואג למזג אוויר קר בחדר בחודשי הקיץ החמים, ומחמם אותנו בחורף כשאנחנו רועדים מקור – המזגן הופך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. למרות

קרא עוד »