איך נמדדת המקצועיות של חברת ניקיון?

חברות הניקיון קיימות כבר שנים רבות כחלק מהמשק הישראלי אולם, בעשור האחרון החלו חברות אלה להציע שירותים גם ללקוחות פרטיים, והרשו לעצמן להרחיב את מעגל לקוחותיהם מהמגזר העסקי בלבד. אי לכך, בעלי דירות ובתים פרטיים לא מעטים החליטו לנסות ולהתנסות בשירותיהן של חברות הניקיון.

הדבר הביא לכך שקמו להן חברות ניקיון רבות חדשות והשוק הפך תחרותי ואפילו עמוס. שני הדברים שעומדים לפתחם של הלקוחות בטרם הזמינו חברת ניקיון הם: כיצד לבחור חברת ניקיון ואיך למדוד את המקצועיות של חברת הניקיון בטרם ההזמנה ולאחריה.

 

ניקיון ביתי באמצעים מקצועיים

חלק נכבד מאתנו נוטה לחשוב שתחום הניקיון הוא תחום פשוט, ללא תחכום ושלמעשה אין הרבה מה לדעת בבואנו להקים חברה שמספקת שירותי ניקיון. חשוב לומר כאן ועכשיו שהדבר איננו נכון וענף הניקיון כולל ציוד מקצועי מהקטן והפשוט ביותר כמו הסמרטוטים עמם מנקים ועד שואב האבק וחומרי הניקוי בעזרתם מבצעים את פעולות הניקיון.

מדובר בעולם שלם שיש להכיר ולדעת, אילו חומר מתאימים לניקוי רהיטים ואילו לניקוי רצפות. כיצד נכון לנקות חלונות ומהי הדרך הטובה ביותר לקרצף חדרי אמבטיה ושירותים, איזה סמרטוט מתאים לאבק ואיזה לרצפה וכן הלאה. חברה שאיננה יודעת לענות על כל השאלות הללו איננה חברה מקצועית ולא תקבלו ממנה את התוצאה לה אתם מייחלים.

 

מקצוענים מציעים סל שירותי ניקיון

חברת ניקיון מקצועית https://mbclean.co.il מגדירה מאוד במדויק את סל השירותים אותו היא מספקת ולא תגדיר את עצמה בפשטות כמי שמבצעת ניקיון דירה או בית. בבואכם לזהות חברת ניקיון מקצועית חפשו את השירותים הבאים בסל השירותים שהיא מציעה: ניקוי אינטנסיבי במיוחד הכולל הסרת כתמים מאזורים שונים בבית, התאמת חומרי ניקיון מקצועיים למשטחים השונים, שימוש בכלי עבודה מקצועיים ותעשייתיים, ליטוש משטחים, קרצוף ארונות מטבח מכתמי שמן קשים, פוליש, הדברה, ניקוי קירות בחומרים המיועדים לכך, ניקוי מסילות של חלונות ודלתות, שאיבת שטיחים מקצועית, ניקוי דלתות ומשקופים, ניקוי מכשירי חשמל, ניקוי ריפודים וספות, ניקוי וחיטוי של מזרנים.

 

חכמת המקצוענים

חברות ניקיון מקצועיות מודעות לנקודות מסוימות בבית אליהן קיים קושי להגיע או חוסר מודעות אודות הלכלוך שמצטבר בהן. חברה מקצועית תדאג שצוות הניקיון יטפל וינקה את כל הנקודות הנעלמות הללו וישאיר לכם בית באמת נקי ומצוחצח.

 

תאום צפיות

סביר להניח שאם אתם מחפשים שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, או לפני מעבר לדירה חדשה וכו', תהיו מעוניינים בניקיון היסודי ביותר שכולל את כל סל השירותים שמציעה החברה לרבות פוליש וקס. אולם, במידה ואתם החלטתם לשכור שירותי ניקיון מקצועיים לניקיון השוטף של הבית וחברת הניקיון מגיעה אליכם נאמר פעמיים בחודש, חשוב שתבצעו מולם תאום צפיות מכיוון שלא בכל ניקיון תרצו לבצע למשל, פוליש וקס.

 

לסיכום

ניקיון משרדים ובתים הוא אלמנט חשוב מאוד בעיצוב איכות החיים של המשתמשים בכל נכס. לפיכך, מומלץ להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים של חברת ניקיון מנוסה ואמינה, דבר שללא ספק יעצים את חווית המגורים או העבודה שלכם.

המקצועיות של ניקיון

אולי יעניין אותך גם

לנקות את המזגן שלך
ניקיון
6 טיפים לניקוי המזגן שלכם

הוא דואג למזג אוויר קר בחדר בחודשי הקיץ החמים, ומחמם אותנו בחורף כשאנחנו רועדים מקור – המזגן הופך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. למרות

קרא עוד »