באים להציל: כיצד מנקות חברות ניקוי השטיחים את השטיח?

שטיח הוא תוספת נהדרת לסלון או לחדר השינה שלכם. מדובר על אלמנט עיצובי מרשים עם שימוש נהדר לחורף – הוא נותן לנו את האפשרות להסתובב יחפים בבית בלי שכפות הרגליים שלנו יקפאו מהקור של הרצפה. מעבר לזה, שטיח הוא תוספת שאם בוחרים אותה בטוב טעם משדרת יוקרה ואלגנטיות.

ניתן לרכוש כיום מגוון אינסופי של שטיחים בגדלים שונים, בצבעים שונים, בסגנונות שונים, ומחומרים שונים. אבל אחד הדברים הכי חשובים בכל הנוגע לשטיחים הוא תחזוקה ושימור.

 

למה בכלל צריך לנקות שטיחים?

פנינו למומחים מקצועיים של חברה לניקוי שטיחים ושאלנו אותם, למה בכלל צריך לנקות שטיח? התשובה שלהם היתה פשוטה מאוד: ניקיון של השטיח בכל פרק זמן קבוע פשוט ישמור עליו למשך זמן ארוך יותר ויאט את השחיקה וההתפרקות שלו. חוץ מזה, חשוב לזכור שהשטיח שלכם הוא סוג של חלון ראווה לבית ולאישיות שלכם. אתם ממש לא רוצים שכל מי שייכנס לבית שלכם יראה רק בית מוזנח שלבעלים שלו לא אכפת מהנראות שלו.

נקי

איך מנקים שטיחים בבית?

אז הנה, חג הפסח כבר ממש כאן, והגיע הזמן להתחיל לנקות את הבית. ישנן שיטות שונות לנקות את השטיח הביתי לבד. הן כוללות שימוש בתכשירים שונים המיועדים לניקיון שטיחים. יש גם שיטות סבתא שונות שכוללות שימוש באבקת סודה לשתייה או בחומץ.

אבל תנו לנו לגלות לכם משהו: מדובר על תהליך ארוך ומורכב שדורש הרבה מאוד עבודה, ולא תמיד התוצאות שתגיעו אליהם לבד יהיו משביעות רצון. מסיבה זו אנו ממליצים לכם בחום לפנות לחברה שעוסקת בניקיון שטיחים באופן מקצועי.

 

איך חברת ניקיון שטיחים מנקה את השטיח?

חשוב שתדעו שיש כיום חברות מעולות שעוסקות בניקוי שטיחים. קודם כל אתם צריכים להחליט האם אתם רוצים להזמין את שירות הניקיון לשטיח אליכם הביתה, או שאתם מעדיפים שהחברה תיקח אליה את השטיח ותחזיר לכם אותו הביתה נקי.

ניקיון של שטיח בחברה מתחיל בניקוי יבש של כל האבק והפירורים שהצטברו בשטיח. בשלב הבא עובדים עם מכונות מיוחדות ותכשירי ניקוי ייעודיים על השטיח. אחרי שהעובדים יסיימו את הניקיון אתם פשוט לא תכירו את השטיח, ותחשבו שקנו לכם שטיח חדש. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה mavrik.co.il.

 

איך נבחר חברה לניקיון שטיחים?

כדאי מאוד לבצע את ההחלטה הזו באופן מושכל, מכיוון ששטיח הוא דבר רגיש ויקר. אנו ממליצים לכם לגשש אצל חברים ובני משפחה שגם להם יש שטיחים בבית ולהבין האם הם עבדו עם חברה כלשהי, ומה דעתם על השירות והמקצועיות שלה. אין תחליף להתרשמות ישירה.

 

סיכום

ניקוי שטיחים הוא דבר סופר חשוב, אבל פרויקט ממש לא קל שדורש לא מעט שעות ועבודה פיזית מאומצת. אם אתם רוצים לעבוד חכם, תשאירו את העבודה למקצוענים.

חברות ניקיון

אולי יעניין אותך גם

לנקות את המזגן שלך
ניקיון
6 טיפים לניקוי המזגן שלכם

הוא דואג למזג אוויר קר בחדר בחודשי הקיץ החמים, ומחמם אותנו בחורף כשאנחנו רועדים מקור – המזגן הופך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. למרות

קרא עוד »