אלכוהול מכל הסוגים, במבצע ו… עד פתח הבית! 5 חנויות אינטרנטיות למשלוחי אלכוהול

בשנה וחצי האחרונות למדנו לעשות המון דברים אחרת! כמו לעטות מסכה, לשמור על מרחק, בידודים, הגבלות תנועה…

אבל למדנו גם הרבה דברים טובים וחדשים בתקופה האחרונה אחד מהם – לבלות בבית!

 

אז איפה עדיף לבלות בימינו?

פתאום הבנו שדווקא להשאר בבית ולהזמין חברים לבירה, יין או אפילו להתפנק מקוקטיילים תוצרת בית יכול להיות בילוי מצוין ולפעמים (מודים) יותר טוב מלצאת לבר השכונתי משלל סיבות – בחירת המוזיקה והווליום נתונה לבחירתנו, אפשר להתחיל באיזה שעה שרוצים ללא תלות בלתפוס מקום טוב, בלי לחכות למלצרים ולקוות שיש את המשקה האהוב עלינו במלאי וכמובן שהמחיר! מחיר עלויות הבילוי בישראל כל כך יקרות שזה לא משנה כמה תתפרעו בכמות אלכוהול, נשנושים וכל העולה על הדעת המחיר לא יעקוף את מחיר בילוי דומה בפאב או בר.

 

אז אנחנו עוזרים לכם לבלות טוב יותר בבית?

אז אחריי שהשתכנעתם והחלטתם שלמרות שהפאבים כבר פתוחים את חמישי בערב הקרוב תבלו על הספה עם החברים, השירים והצחוקים שלכם!
אספנו עבורכם 5 חנויות שנותנות שירות משלוחי אלכוהול של מבצעי אלכוהול מכל הסוגים ומוצרים נלווים. כי אם כבר החלטתם שתשארו בבית למה לצאת לקנות כשאפשר לעשות זאת בלחיצת כפתור?

 

הנה חמש חנויות שישרתו את המטרה!

1. פופה טבקו – החנות ממוקמת ברמת גן אך מספקת משלוחים לכל הארץ בעלות 35 שקלים למשלוח. משלוח מעל 299 שקלים יהיה בחינם. ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של אלכוהול באיכויות משתנות, מהבירה הפשוטה שכולנו מכירים ועד ויסקי בהוצאה מוגבלת של 2500 בקבוקים מבית המלוכה בבריטניה.

  1. משקאות הטורקי – חנות משקאות חריפים אונליין המספקת מגוון אפשרויות לאספקת המוצר.
  2. שר המשקאות – חנות משקאות ומגוון מוצרי מזון נלווים כגון – מוצרי עישון, מתוקים, מעדנייה, חטיפים, קפה, מקריי יין, תוספות לקוקטיילים ועוד. החנות עובדת במתכונת איסוף עצמי או משלוח בגוש דן.
  3. אלכוהול הום – החנות מספקת משלוחים ואיסוף עצמי. עלות המשלוח נעה בין 15-85 שקלים וזמן הגעת המוצר נע בין יום ליומיים ממועד ההזמנה תלוי בכתובת הרצויה.
  4. פאנקו אקספרס – מתאימה לבליינים התל אביבים. מספקת משלוח תוך 90 דקות בלבד אל כל מיקום רצוי בתל אביב – בית הלקוח, הפארקים השונים או החוף בו אתם שוהים וחשקים לבירה קרה הישר מהמקרר שתגיע עד אליכם!

אלו חמשת החנויות המובילות שמצאנו עבורכם ברחבי הארץ. בנוסף קיימים מבצעים שונים ומשתנים! למשל מבצעי החנות בפופה טבק מציע מגוון רחב של מבצעים.

בחרו את החנות המתאימה ביותר עבורכם, בחרו את המשקה האהוב עליכם או אולי נסו משהו חדש ועכשיו רק נשאר להזמין את האהובים עליכם, לסדר את הבית ולהנות מערב מאורגן באפס מאמץ והתרוצצות בין חנויות.

 

בירות

אולי יעניין אותך גם

אימון אישי
צרכנות
איך בוחרים מאמן כושר?

בחירה של מאמן כושר אינה עניין פשוט. אם חשבתם ליצור קשר עם מאמן כושר אקראי מבלי להכיר אותו באופן מעמיק, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום

קרא עוד »
חדר
צרכנות
3 קריטריונים למבנה מסוכן

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מבנים שהתגלו כמסוכנים. מצב זה מוביל אנשים רבים לתהות אם סימנים שהופיעו

קרא עוד »
נהג מקצועי
צרכנות
האם יש קסדה ייעודית לטרקטורון?

מתכוננים לקראת רכיבת השטח הבאה שלכם על טרקטורונים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי קסדה ייעודית לטרקטורון. רוצים

קרא עוד »
קופת חיסכון
צרכנות
כמה עולה מנוי נינטנדו?

מנויים לקונסולות משחק הם הדבר החם והמדובר ביותר בעולם הגיימינג לאחרונה. כבר אין צורך לצאת מהבית ולרכוש משחקים, אלא ניתן לקנות מנוי המעניק לכם גישה

קרא עוד »