תכשיטי יהלומים – 5 התכשיטים הכי יפים בעולם

תכשיטי יהלומים מאז ומתמיד היו יותר מסתם חפצים – עמדו מאחוריהם סיפורים מהרהיבים, היה להם ערך רגשי שלא יסולה בפז, הם ניתנו כמתנת אוהבים או סימנו רגעים מיוחדים.

הנה חמישה תכשיטי יהלומים יפים ומפורסמים במיוחד.

 

טבעת האירוסין של הנסיכה דיאנה

לא קיימים הרבה תכשיטי יהלומים שצרובים בזיכרון הציבורי כמו טבעת הנישואין האיקונית של הנסיכה דיאנה. הטבעת עצמה עשויה זהב לבן, ומשובצת באבן ספיר גדולה ובמסגרת עדינה של יהלומים סביבה. מסופר כי הנסיכה הייתה יכולה לבחור טבעת מתוך מגוון התכשיטים הבלעדי של שושלת המלוכה, אך היא בחרה בטבעת הזו, שעוצבה במיוחד בשבילה. דיאנה המשיכה לענוד את הטבעת גם לאחר הגירושין מהנסיך צ'ארלס, ולאחר מותה הטראגי עברה הטבעת לבעלותו של בנה וויליאם, שהציע איתה נישואין לאהובתו קייט מידלטון.

 

יהלום טיפני הצהוב

תכשיט היסטורי נוסף הוא יהלום טיפני הצהוב, שבמקור התגלה בדרום אפריקה ונרכש על ידי מייסד הנודע של חברת תכשיטי היהלומים Tiffany and co. עד כה ענדו את היהלום ארבע נשים. הראשונה הייתה מרי ווייטהאוס, השנייה הייתה אודרי הפבורן בזמן פרסום הסרט "ארוחת בוקר אצל טיפני" בו כיכבה, השלישית הייתה הזמרת ליידי גאגא במעמד טקס פרסי האוסקר של שנת 2019, שבו זכתה הזמרת בפרס על השיר המקורי הטוב ביותר. האישה הרביעית והאחרונה לעת עתה הייתה ביונסה האדירה, בקמפיין משותף עם בעלה ג'יי זי.

 

טבעת היהלום של אליזבת' טיילור

אחד הסממנים שהשחקנית הידועה אליזבת' טיילור הייתה מזוהה איתם יותר מכל הייתה טבעת היהלום האהובה עליה – טבעת יהלום "קרופ". מדובר בטבעת מפוארת עם יהלום מלבני של 33.19 קראט, שהעניק לה בעלה ריצ'ארד ברטון בשנת 1968 וליוותה אותה לתקופה מכובדת של כשלושה עשורים. כאשר נמכרה הטבעת לבסוף – היא הגדירה שיא חדש של המחיר הגבוה ביותר ששולם ביחס לקראט.

 

צמיד נמר היהלומים של וואליס סימפסון

אם מדברים על תכשיטים מיוחדים אי אפשר שלא להזכיר את התכשיט הייחודי של וואליס סימפסון (הדוכסית של ווינסדור) – צמיד בצורת פנתר – משובץ כולו יהלומים קטנים ואבני אוניקס. יותר מכל דבר אחר – מדובר בפריט אמירה, עם קונספט יוצא דופן ובביצוע ללא רבב. הצמיד נמכר במכירה פומבית בשנת 2010 בעבור סכום מכובד ביותר של 4.5 מיליון פאונד.

 

שרשרת היהלומים "של" מרי אנטואנט

השרשרת אמנם קרויה על שם העריצה הצרפתית אבל היא לא הייתה באמת שלה, ונוצרה שנים לאחר מותה על ידי תאגיד היהלומים debeers. בתכשיט יש יהלום אחד וורוד של 1.84 קראט, שני יהלומים צהובים ששוקלים 5.24 קראט ו- 7.06 קראט, וכן מצבור של יהלומים קטנים ששוקלים יחד 181.1 קראט. השווי המוערך של הפריט הזה נכון להיום הוא 3.7 מיליון דולר.

 

לסיכום

הרשימה הזו יכולה לעזור לשטוף את העיניים עם כמה פיסות מרהיבות של תכשיטי יהלומים שנחשבים היפים והאיקוניים ביותר מסוגם לאורך השנים.

טבעת יהלום

 

אולי יעניין אותך גם

צמיד
תכשיטים
איך בוחרים תכשיטים לאירוע?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו מפצירים בנו לצאת מחדר האמבטיה בגלל שצריך כבר לצאת לאירוע. מדובר ברגע שבדרך כלל מגיע רגעים ספורים לפני שהספקנו

קרא עוד »