אילו תכשיטי יהלומים לא מאבדים מערכם?

רבים מאתנו רוצים לקנות תכשיט יהלומים חדש בידיעה שהוא יישמר לאורך זמן. שכן, מדובר בתכשיט שבשלב מסוים מקבל ערך סנטימנטלי. יצאנו לבדוק אילו תכשיטי יהלומים לא יאבדו מערכם, כדי שנוכל להיות בטוחים שאנו ואחרים מבצעים רכישה חכמה. הישארו אתנו ונגלה יחד מהם התכשיטים שצריך לבחור בהם.

 

הקריטריונים שיאפשרו לכם לקנות תכשיטי יהלומים שלא מאבדים מערכם

אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שאתם רוכשים תכשיטי יהלומים שלא יאבדו את הערך שלהם, אתם צריכים להכיר קודם כל בקריטריונים החשובים הבאים:

  • סוג החומר
  • סוג היהלום
  • החנות שבה אתם מתכננים לבצע את הרכישה

היכרות מעמיקה עם שלושת הקריטריונים הללו הינה חיונית. שכן, עליכם לבחור בתכשיט שעשוי מחומר ויהלום איכותיים במיוחד. אם לא די בכך, אתם צריכים גם לבחון את החנות שבה תבצעו את הרכישה. שכן, זו צריכה להיות חנות שמתמחה בתכשיטים.

יהלום

בואו נכיר מקרוב את סוגי החומרים שצריכים להיבחר על ידיכם

אם אתם רוצים שיהיו בידיכם תכשיטי יהלומים שלא מאבדים את ערכם, עליכם לשים לב כי אתם מבצעים רכישה של תכשיטים שעשויים מזהב אמיתי. שכן, רכישה של תכשיט שעשוי מחומר אחר, עשויה להביא לבלאי של התכשיט ולהפחית מערכו באופן מהיר מהצפוי. הנה רשימה מצומצמת של החומרים שנחשבים לאיכותיים ביותר:

  • זהב 24 קראט
  • זהב 22 קראט
  • כסף אמיתי

ראוי לציין כי תכשיטי יהלומים שעשויים מזהב 22 ו – 24 קראט מכילים כמות גדולה מאוד של זהב, מעל ל – 90%. כאשר החומרים הנוספים שקיימים בתכשיט בכמויות מזעריות הם סגסוגת של אבץ, ניקל, כסף וכו'.

 

בואו נכיר מקרוב את סוגי היהלומים שצריכים להיבחר על ידיכם

עכשיו אתם יודעים איך לבחור את תכשיט היהלומים לפי החומר העיקרי שלו. כך שכעת, נותר לכם לדעת איך תבחרו ביהלום הטוב ביותר שלא יאבד מערכו. כדי שזה יקרה, עליכם לבחון כמה יהלומים שונים ולבחון אם יש בהם פגמים חיוניים כמו למשל נייף (שאריות לא מלוטשות של הקליפה החיצונית), רונדיסט מחוספס, שריטות, עננים וסימני חום. ברגע שתבחרו ביהלום שאין בו את הסימנים האלה, תוכלו לדעת שבחרתם נכון.

מה חשוב לדעת על החנות הנבחרת

מי שרוצה לקנות תכשיט יהלום שלא מאבד מערכו יכול להקל על ההליך ופשוט לבחור בחנות מוסמכת ומומלצת בתחום. שכן, חנות שעונה על קריטריון חשוב זה, תציג בפני הלקוחות שלה תכשיטי יהלום איכותיים בלבד. אנו מציעים לערוך בירור אודות חנות שכזו טרם הרכישה. שכן, הבחירה הנכונה תאפשר לכם לקנות תכשיט איכותי בקלות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אילו תכשיטי יהלומים לא מאבדים מערכם. כעת, ברור לכם שמדובר בתכשיטים שעשויים מחומר איכותי כמו זהב 22 ו – 24 קראט שיש בהם יהלומים איכותיים שלוטשו היטב. נאחל לכם שתיישמו את המידע שלעיל ותבחרו נכון.

תכשיטי יהלומים

אולי יעניין אותך גם

צמיד
תכשיטים
איך בוחרים תכשיטים לאירוע?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו מפצירים בנו לצאת מחדר האמבטיה בגלל שצריך כבר לצאת לאירוע. מדובר ברגע שבדרך כלל מגיע רגעים ספורים לפני שהספקנו

קרא עוד »