שלא יעבדו עליכם! כך תדעו אם התכשיט שלכם עשוי כסף אמיתי

תכשיטי כסף ידועים כאהובים במיוחד על רבים מאתנו, אך מעטים יודעים איך אפשר להבחין בין כסף אמיתי לבין מתכת פשוטה שצופתה בכסף. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג את המידע הרלוונטי שיאפשר לכם לבצע את הבחירה בחומר האיכותי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו רכישה חכמה של תכשיטים מעתה ואילך.

 

סימן ראשון: הטבעה

סביר להניח ששמעתם לא פעם על ההטבעה שמופיעה על גבי תכשיטים שעשויים מכסף אמיתי. אם כך, זו העת לגלות שמדובר בהטבעה של המספר 925 או לוגו של היצרן. אלה מעידים שמדובר בתכשיט שעשוי מכסף איכותי ולא מחומר זול. חשוב שתדעו שהמספר שמוטבע על גבי התכשיט הוא לא אקראי.

שכן, מדובר בתכשיט שעשוי מ – 92.5% כסף. סביר להניח שאתם תוהים כעת למה לא השתמשו ב – 100% כסף בשביל לייצר את התכשיט? ובכן, זו העת לגלות שכסף טהור הוא רך מידי בשביל להכין תכשיטים. לכן, יש צורך בשילוב של מתכת נוספת שתמצק את החומר ותהפוך אותו לתכשיט חזק ויציב. רגע לפני שנעבור לסימן הבא, נציין שתמצאו את ההטבעה בחלק המוסתר של הפריט, לדוגמא:

  • בתוך הטבעת
  • בחלק שקרוב לסוגר של השרשרת או הצמיד

טביעת 925 על תכשיטי כסף

סימן שני: חוות דעת של גולשים

אתם עומדים בפני קנייה של תכשיט שעשוי מכסף? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לשבור את הראש כדי לדעת אם מדובר בכסף אמיתי או זיוף. שכן, יש באפשרותכם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת, על ידי יודעי דבר. אלה יוכלו להעיד על החנויות הנחשבות שבהן ניתן למצוא תכשיטים איכותיים. אנחנו עשינו את הבירור עבורכם וגילינו את החנות המושלמת הבאה: https://tarantula.jewelry.

 

סימן שלישי: שימוש במגנט

אי אפשר לעסוק בזיהוי של כסף אמיתי ולא להציג בפניכם את השיטה הקלה ביותר שכל אחד יכול לבצע בבית. תוכלו לגלות מהי האיכות של התכשיט שברשותכם באמצעות החזקת מגנט בעל עוצמה גבוהה. תכשיט שנצמד למגנט בחוזקה, צפוי להתגלות כצמיד פשוט שעשוי ממתכת זולה במיוחד. צמיד הכסף כידוע, לא יימשך למגנט ויאפשר לכם לגלות שמדובר בתכשיט שמורכב מכסף טהור.

 

סימן רביעי: בדיקה עם גיר ללוח

מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שהגיר המיושן ישמש אתכם לבדיקת תכשיטי כסף? סביר להניח שהייתם פוצחים בצחוק גדול, פשוט כי זה נשמע מנותק מהמציאות. האמת היא שזוהי דרך חיונית שמצריכה שפשוף של התכשיט על פני הגיר. תכשיט שמתכהה צפוי להתגלות כעשוי מחומר פשוט ולא מכסף אמיתי. לעומת זאת, הכסף האמיתי לא משנה את צבעו בקלות.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את 4 הסימנים שיאפשרו לכם לזהות בקלות תכשיטי כסף אמיתיים ומזויפים. זו העת לנסות את הסימנים הללו בכל פעם מחדש, רגע לפני שתבצעו רכישה של תכשיט חדש.

אישה עונדת שרשראות כסף וטבעת

אולי יעניין אותך גם

צמיד
תכשיטים
איך בוחרים תכשיטים לאירוע?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו מפצירים בנו לצאת מחדר האמבטיה בגלל שצריך כבר לצאת לאירוע. מדובר ברגע שבדרך כלל מגיע רגעים ספורים לפני שהספקנו

קרא עוד »