רגעים גדולים מהחיים – כך תבחר טבעת נישואין בצורה הנכונה

הצעת נישואים היא אחד מהרגעים הכי מרגשים בחייו של אדם, עם קצת מזל היא חד פעמית ומאוד מרגשת. לאירוע כל כך גדול חשוב לבוא מוכנים והחלק הכי מעניין בהצעה? הטבעת. כך תבחרו את טבעת הנישואין המושלמת לבת זוגתכם.

 

מהן טבעות אירוסין?

טבעות אירוסין הן סמל למסורת עתיקת ימים שמתועדות עוד מהסיפורים הראשונים המתועדים בהיסטוריה האנושית. ממצריים ועד יוון קיימים סיפורים על רגע שבו הבעל לעתיד מעניק לאישתו המיועדת טבעת כדי לסמל את ההצעה.

הטבעות ניתנות במעמד הצעת הנישואים וענידת הטבעת מסמלת הסכמה להצעה. בשונה מטבעות נישואין שלפי ההלכה צריכות להיות חלקות וצנועות טבעות האירוסין יכולות להיות בולטות ומעוטרות כרצונכם והן הזדמנות מצויינת להשוויץ בכך שאתם מאורסים.

מהן טבעות אירוסין

אילו סגנונות של טבעות ניתן למצוא?

טבעות אירוסין מגיעות במגוון גדול של סגנונות, צורות וטווחי מחירים. קיימת טבעת לכל אחת ואחד ובתוך השוק הענק חשוב לבחור אחת שתתאים בדיוק למיועד או המיועדת. הסגנונות הנפוצים ביותר הם:

  • הסוליטר הקלאסי – יהלום או אבן מרכזית בשיבוץ על רצועה חלקה, לרוב בחיתוך יהלום עגול או פרינסס קאט ובשיבוץ בית אבן צבתות קלאסי.
  • טבעות ההילה – יהלום מרכזי עם מספר אבנים או יהלומים קטנים משובצים סביבו על הרצועה של הטבעת או טבעת שכולה אבנים קטנות בשורה.
  • סט כלה – טבעות שבהן טבעת הנישואים וטבעת האירוסים הם סט שמרכיב לאחר החתונה טבעת אחת מיוחדת.
  • טבעת עם מספר יהלומים – לרוב טבעת בעלת שלוש אבנים עם אבן מרכזית ולרוב בחיתוך מרקז או טיפה, שבהן האבן המרכזית מעט גדולה יותר מאלו שלצידה.
  • טבעות וינטג׳ – טבעות משוחזרות או בסגנון וינטג׳ לפעמים מאבן שעוברת בירושה ומשוחזרת לתוך טבעת כדי להוסיף ערך סנטימנטלי או מתוך זיקה לקיימות לרוב משובצות באבני חן ולא יהלומים.

אילו סגנונות של טבעות ניתן למצוא

כיצד לבחור את הסגנון?

לכל בחורה קיימת פנטזיה על הטבעת המושלמת בשבילה, במיוחד אם אתם זמן רב יחד והיא מחכה להצעה. כנראה שלאורך הזמן היא פיזרה רמזים או סיפרה לחברותיה על הטבעת המושלמת. כדי לבחור את הסגנון המושלם תבררו מה היא מחפשת ומצפה לו.

את הבחירה ניתן לחלק למספר שיקולים שיובילו אותכם בכיוון הנכון:  סוג המתכת- חפשו אילו תכשיטים היא עונדת ביום יום ולפי זה בחרו את סוג המתכת בשבילה. סגנון הטבעת- האם היא טיפוס יותר קלאסי, ראוותני, צנוע או אומנותי, לכל טייפ יש את הסגנון המושלם מהסגנונות שציינו למעלה. גודל הטבעת- שווה להשאיל טבעת שמתאימה לה מקופסת התכשיטים ולקחת איתכם לצורף.

 

לסיכום-

טבעת אירוסין היא סמל חשוב להתחייבות המרגשת בין בני זוג והיא מסמלת את המעבר לשלב הבא בקשר. כמו הנישואים חשוב שהטבעת תשמר לנצח ולכן כדאי לבחור בטבעת איכותית שתתאים לבת זוגתכם.

רגעים גדולים מהחיים – כך תבחר טבעת נישואין בצורה הנכונה

אולי יעניין אותך גם

צמיד
תכשיטים
איך בוחרים תכשיטים לאירוע?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו מפצירים בנו לצאת מחדר האמבטיה בגלל שצריך כבר לצאת לאירוע. מדובר ברגע שבדרך כלל מגיע רגעים ספורים לפני שהספקנו

קרא עוד »