אילו משחקים מומלצים לילדים – על ידי טובי המומחים

המגוון ענק אז מאיפה מתחילים:

העולם המופלא של משחקי הקופסה קיים כבר מאות שנים. יש הטוענים שגם לפני אלפי שנים ידע האדם הקדמון להשתעשע במקל ואבן. אם תשאלו את המומחים הם יטענו שגם זה סוג מסוים של משחק קופסה. במהלך השנים נראתה התקדמות טכנולוגית ומחשבתית בתחום ונוצרו משחקים מדהימים בהתאמה מדויקת לקבוצות גיל שונות על מנת לפתח יכולות מסוימות אצל ילדינו. אז על פי דעת המומחים, אילו משחקי קופסה מומלצים לילדים

 

האם ההמלצה היא כללית או ספציפית על פי הילד:

אז כמובן שכל אדם יאהב וירצה לשחק משחקי קופסה אחרים. יתכן שנרצה לפתח תכונות מסוימות אצל ילד אחד אשר אצל ילד אחר כבר מפותחות מאוד. על כן יש להבין שכדי להתאים משחקים לילדים יש להתאים על פי גילו של הילד ועל פי היכולות שנרצה לפתח אצלו.

 

דוגמאות מהשטח:

לגילאי 1-2:"המפתח להתפתחות ועוד", "הטוטם הראשון שלי", "באני בו" .

לגילאי 2-3:"נעלם לי", "חלום לי", "יום ולילה".

לגילאי 4-5:"מונופול צעיר", "רשימת קניות, "הטירה".

לגילאי 6-7:"בול פגיעה", "רמיקוב".

ומגיל 8 והלאה: "קטאן", "ג'אנגל ספיד" וגם הטאקי האהוב.

אלו הם משחקים בעלי דירוג גבוה שמפתחים תכונות רבות אצל השחקנים.

 

אבל אם הילד חלש בתחום ספציפי?

ישנו אתר בשם kidsbest אשר משמש כפורטל מקיף ומלא של חוות דעת ודירוגים – גם מצד ההורים הגולשים וגם מצד צוות מומחים בתחום. ניתן להשתמש במחשבון החיפוש הקיים באתר בשביל לחפש בין מגוון המשחקים הענק שקיימים כיום כדי למצוא את האחד המדויק לכם ולילדיכם. ניתן להזין לדוגמה שאני מחפש משחק קופסה, לגיל 2-3, במטרה לפתח מיומנות של יצירתיות – והמנוע יציג בפני את התוצאות המתאימות ביותר, למשל – "לוח הפלא".

 

לסיכום:

אנו חיים בעידן שניתן להפיק ממשחקי הקופסה במגוון מישורים. ניתן ליצור חוויות כאנשים בוגרים וניתן להתגבש בדרכם בפן המשפחתי. השפע עצום וטוב שיש מומחים שיכולים להכווין אותנו בתחום שאין לדעת כיצד לגשת אליו. מחקרים מראים רבים את החשיבות של חשיפת ילדים בגילאים מוקדמים למגוון של יכולות. כמה חשוב הקשר הבין אישי עם הילד בכל שלבי ההתפתחות. לכן שווה לנצל את התחום הקסום ולחבור אל הילד דרך משחק והנאה. הרשת אינה מרכזת את המידע בצורה נעימה ולכן ניתן להעזר במנוע החיפוש באתר kidsbest ולחקור בצורה עצמאית.

 

מחשק חשיבה

אולי יעניין אותך גם

כתיבת ביוגרפיה

  על מנת לכתוב ביוגרפיה ישנה חשיבות עליונה לעבודה עם איש מקצוע, וזאת על מנת שהביוגרפיה תיכתב בצורה נאותה, ראויה ובמקצועיות עליונה. כתיבת ביוגרפיה –

קרא עוד »