איך לשמור על סדר בציוד של הילדים?

שנת הלימודים הבאה מחכה לנו מעבר לפינה, ואתם בוודאי תלכו בקרוב לעשות קנייה של ציוד לבית הספר והגנים, אלא אם כן כבר עשיתם זאת. הציוד של הילדים כמעט תמיד מגיע למצב של באלגן, וברגע האמת אנחנו לא מוצאים את מה שאנו צריכים. איך אנחנו יכולים לשמור על הסדר, כך שחפצים לא יאבדו?

 

כל הסיבות לשמור על הסדר

רוב הילדים מתקשים לשמור על הסדר בחפצים שלהם ובחדר שלהם. אולם בעזרת הקניית כמה הרגלים טובים תוכלו להעניק להם מתנה שתלווה אותם לכל החיים. כאשר הציוד של הילדים מסודר, ניתן למצוא כל דבר שצריכים בקלות ובמהירות, וגם מבטיחים כי ההשקעה הכספית שלנו אינה מבוזבזת, כפי שקורה לרוב כאשר חלקים מהציוד פשוט נעלמים.

 

מקומות קבועים

הסבירו לילדכם שלא מדובר במשחק הכיסאות, עליהם לשמור על מקום קבוע לכל דבר. אם אתם מאחסנים את כל הציוד במכתבה בחדר של הילד, הקצו לו מקום לשים את המחברות הריקות שאינן בשימוש, הראו לו איפה עליו להניח את הספרים והמחברות שכן בשימוש, משם הוא יוכל לשלוף ולארגן לעצמו מערכת שעות ליום הלימודים שלמחרת. תוכלו לעזור לו בהתחלה לשמור על הסדר, אולם גם אם הוא מתקשה לשמור לבדו על המקומות הקבועים של חפציו, תוכלו אתם להחזיר כל דבר למקום ולהשיג חלק מהמטרה.

 

מדבקות

מדבקות הן דרך מעולה לשמור על סדר. לדוגמא, תוכלו לאחסן את הציוד בקופסאות סגורות שישמרו על מראה נקי ומסודר, ולהדביק מדבקות בחזית הקופסא עם שם התכולה שלה. בנוסף, מדבקות שם לילדים יעזרו לילדכם לשמור על הציוד שלו בבית הספר או בגן, כך שכל אחד שימצא את החפצים הללו ידע למי הם שייכים. שימוש במדבקות זו שיטה מעולה לשתף את הילדים בצורך לשמור על סדר, וניתן להדביק אותן על כל חפץ שתרצו, בעזרת מדבקות שם עמידות במים תוכלו אפילו להדביק אותן על בקבוק המים של הילד.

 

מיון הציוד

אחת הסיבות לכך שנוצר באלגן, היא שלא מקפידים למיין את הציוד ולשמור עליו יחד. אם תשמרו על כך שכל העפרונות נמצאים במקום אחד, כל המחברות יחד וכן הלאה, כאשר תצטרכו משהו תוכלו להיות בטוחים היכן למצוא אותו. מיון הציוד גם עוזר לכם לדעת איזו כמות יש לכם מכל דבר ולהיערך לכך בהתאם.

 

לסיכום

שמירה על סדר וארגון בציוד של הילדים תחסוך לכם הרבה כאב ראש במהלך השנה. בעזרת סדר, תוכלו למצוא את מה שהילדים צריכים מהר מאוד, תהיו תמיד עם היד על הדופק ותדעו מה לקנות לפני שיחסר, והסיכויים שהציוד יאבד קטנים. שיטות מומלצות לשמירה על סדר הן להקפיד על מקום קבוע לכל דבר, לאחסן מה שניתן בקופסאות לפי קטגוריות, ולהדביק מדבקות עם שם הילד על הציוד כך שידעו שזה שלו.

צעצועים

אולי יעניין אותך גם

כתיבת ביוגרפיה

  על מנת לכתוב ביוגרפיה ישנה חשיבות עליונה לעבודה עם איש מקצוע, וזאת על מנת שהביוגרפיה תיכתב בצורה נאותה, ראויה ובמקצועיות עליונה. כתיבת ביוגרפיה –

קרא עוד »