נשואים פלוס: איך להיות בעל טוב

כשההתרגשות של החתונה וירח הדבש חולפת, ואתה מסתגל לקצב החיים האמיתיים, אתה מבין לפתע שיש לך בת זוג לחלוק עמה בשמחות ובצער שלך.

לאט לאט, אתם מתרגלים כל כך זה לזה עד שהרומנטיקה שלכם מתחילה להתפוגג.

אולם אם אתה גבר אמיתי, מהסוג שרוצה להיות באמת הבעל המושלם לאישה שאתה מוקיר, דע כי אף פעם לא מאוחר מכדי להצית מחדש את הניצוץ במערכת היחסים הזוגית שלך, ולגרום לאישה שלך לחוש שאתה עדיין אוהב אותה.

במאמר זה נחלוק עמך מספר טיפים מועילים ובדוקים, הנשענים בין היתר, על עקרונות האימון האישי והזוגי בשיטת ה – NLP, שיעזרו לך להפוך לבעל טוב יותר לאשתך ולשמר את האהבה והתשוקה בחיי הנישואין שלכם לאורך שנים.

 

כך תהפוך לבעל טוב יותר

להיות בעל טוב זה לא דבר שבא בהכרח באופן הכי טבעי לרוב הגברים. זה בדרך כלל אומר לשים את עצמך במקום השני ואת אשתך במקום הראשון, וזה משהו שהרבה אנשים קצת מתקשים ליישם בחיי היומיום שלהם. עם זאת, בעזרת הרבה רצון טוב ונכונות לבצע כמה שינויים בסיסיים באופן התנהלותך, תוכל גם אתה לחיות חיים מלאים, מספקים, הרמוניים יותר ומלאי אהבה לצד זוגתך.

להלן כמה עקרונות חשובים שיסייעו לך להתחיל לשפר את התקשורת וההתנהלות שלך מול זוגתך כבר עכשיו:

 

  1. להיות החבר הכי טוב שלה

זוג נשוי הוא הרבה יותר מסתם איש ואישה, אתם החברים הכי טובים זה של זו. אתם שותפים לחיים, לכן עדיף שתתרגל לרעיון של שיתוף הדדי ומלא ביניכם. זה אומר שאתה מצופה לפנות בראש ובראשונה אל אשתך כאשר משהו חשוב קורה בחייך. היא מצפה שתכלול אותה ברגעי ההצלחה כמו גם ברגעי המשבר שאתה חווה, בדיוק כמו שהיית מרים טלפון לחבר הכי טוב שלך כדי לספר לו הכל על אירוע משמעותי שקרה לך בעבודה, או בכל מקום אחר. האינסטינקט הראשון שלך צריך להיות לספר לאשתך כי היא אמורה להיות בראש ובראשונה – החברה הכי קרובה אליך והכי יקרה לך. באותו אופן, אם היא באה אליך עם משהו, אתה אמור להיות מסוגל לחלוק את הרגשות שלה לגבי זה ולעזור לה אם היא זקוקה לתמיכתך. בשורה התחתונה – התקשורת החברית והשיתוף ביניכם הן הבסיס להכל.

אם יש נושאי שיחה שמציפים את שניכם, אפשר בעזרת דמיון מודרך למשל לתרגל את הסיטואציות הלא נעימות.

 

  1. היה המגן שלה

כדי להראות לאשתך שאתה אוהב אותה, לפני הכל – פשוט תהיה שם בשבילה.
אם אתה אוהב את אשתך הגיע הזמן שתראה לה את זה בכך שתעניק לה גיבוי ותעמוד לצידה גם באינטראקציות שלה מול אנשים אחרים. שותפות אמיתית לדרך באה לידי ביטוי לא רק ברגעים הכיפיים והנעימים אלא גם (ואולי בעיקר) בהתמודדות עם מצבים פחות נוחים. למשל, אם מישהו מעליב את אשתך, אתה מצופה להגן על כבודה. זה לא אומר להתחיל לריב או להסתבך בקטטה עם כל אדם שהעיר הערה זדונית ולא מכבדת. אולם עליך להראות שאתה עומד לצד האישה שלך בכל מצב, תומך בה ושלא תסכים לקבל מצב בו אחרים לא מכבדים אותה. לעולם אל תעמוד מנגד אם אדם אחר מעליב או את אשתך או מתבדח על חשבונה. זה לא מוסיף לכבוד שלך או שלה.

 

  1. שמור על עצמך פיזית

הרבה גברים אכפת פחות מן המראה החיצוני שלהם לאחר שהם נישאים. רבים מפסיקים להשקיע כל סוג של מאמץ בטיפוח המראה שלהם לאחר שהם נעשים יותר מדי נינוחים עם זוגתם. לפעמים זה יכול להיות הגורם לאובדן הרומנטיקה בחיי הנישואין. כשם שאתה רוצה להנות מנוכחותה של האישה שאיתך ולהמשיך לחוש משיכה פיזית אליה גם לאחר שהתחתנתם, חשוב שגם אתה תעשה מאמץ להמשיך להיראות טוב עבור אשתך. היא תעריך את זה כי היא יודעת שאתה עושה את זה לא רק למענך אלא גם למען הזוגיות שלכם.

 

זוג פלוס תינוק

אולי יעניין אותך גם

כתיבת ביוגרפיה

  על מנת לכתוב ביוגרפיה ישנה חשיבות עליונה לעבודה עם איש מקצוע, וזאת על מנת שהביוגרפיה תיכתב בצורה נאותה, ראויה ובמקצועיות עליונה. כתיבת ביוגרפיה –

קרא עוד »