אפשר אחרת: כך תצלחו את הגירושין בלי בעיות

יש לא מעט בני זוג שמחליטים להתגרש בדרכי נועם. אלה מגיעים להחלטה זו, מבלי לדעת איך ניתן יהיה ליישם אותה בפועל. אנחנו כאן כדי לסייע בהקשר זה. שכן, שוחחנו עם מומחים בתחום שסייעו לנו להרכיב את הטיפים הטובים ביותר. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לצלוח את הגירושין בהדדיות ובלי בעיות.

 

טיפ ראשון: פנו לגישור

הדבר הראשון שעליכם לעשות, כדי להעלות את הסיכויים להליך גירושין הדדי הוא פנייה למגשר מומלץ. שכן, זה יסייע לכם ויאפשר להגיע להחלטות משותפות בכל הנוגע לנושאים הבאים:

  • סוג המשמורת
  • חלוקת הנכסים
  • מזונות ועוד

חשוב לציין שתוכלו להגיע למגשר הטוב ביותר בתחום, תוך קריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת. נסביר שאנשים שעברו אצל מגשר שהתגלה כמומלץ, ישאירו ביקורת טובה אודותיו בלשונית הביקורות של גוגל או ברשתות החברתיות.

עורך דין המגשר בין זוג

טיפ שני: תדאגו לתמיכה מהסביבה

אי אפשר לעסוק בגירושין, מבלי לעסוק בתמיכה שצריכה לבוא לידי ביטוי מהסביבה שלכם. נדגיש שעליכם לפנות לחברים, קרובי משפחה או קולגות שיוכלו לתמוך בכם ברגעים הקשים. אלה יפנו אוזן קשבת ויביעו את דעתם במקרים מסוימים. תמיכה שכזו תחזק אתכם ותאפשר לפעול בהתאם לרחשי הלב שלכם לאורך כל הדרך. זו העת לגלות שאנשים שיישמו את טיפ זה הצליחו להתגרש באחריות ובהדדיות, כך שכדאי ליישם אותו כבר עכשיו.

 

טיפ שלישי: פנו לקבלת טיפול פסיכולוגי

בני זוג שהחליטו להתגרש, עשויים לחוות תסכולים ולהתמודד עם ריבים מורכבים. תרחישים אלה לא יכולים להיפתר מעצמם. שכן, יש צורך בהסתייעות מצד גורם חיצוני מוסמך מתחום הפסיכולוגיה. לכן, נמליץ לכם לפנות לקבל טיפול זוגי או משפחתי שיקנה לכם את הכלים הדרושים שחייבים להימצא אצל כל מיני משפחות בסכסוך גירושין. נדגיש שיישום טיפ זה יוביל לשינוי משמעותי לטווח רחוק. שכן, המידע שיימסר בו ישמש אתכם לא רק לתחילת ההליך, אלא גם להתמודדות שתבוא בשבועות, החודשים והשנים שלאחר מכן.

 

טיפ רביעי: תראו בטובת הילדים

תזכרו שהילדים שלכם צריכים להישאר מחוץ לתמונה. לכן, נמליץ להימנע מרכילויות על בן או בת הזוג בזמן שהם בסביבה, כדי שהם לא ימצאו את עצמם בין 2 מחנות. בחרנו להרחיב בנושא ולהציג בפניכם את 3 התרחישים הנפוצים שעשויים לפגוע בילדים, כך שכדאי להימנע מהם ככל הניתן:

  • הימנעו מלבכות בקרבת הילדים
  • הימנעו משיח בשפה זרה, כדי שהם לא יבינו את המשמעות
  • הימנעו מהערות סרקסטיות על בן או בת הזוג

 

מילים אחרונות לסיום

ניתן לצלוח את הגירושין ללא בעיות מורכבות. בשלב זה אתם יודעים שיישום של 4 הטיפים שהוצגו לעיל יגלה בפניכם שאפשר להתגרש אחרת. נזמין אתכם בהזדמנות זו להעביר את המידע החיוני לזוגות אחרים שחושבים להתגרש בקרוב, כדי שאלה יוכלו להיפרד על הצד הטוב ביותר.

אנשים בוכה מרגיעים

אולי יעניין אותך גם

כתיבת ביוגרפיה

  על מנת לכתוב ביוגרפיה ישנה חשיבות עליונה לעבודה עם איש מקצוע, וזאת על מנת שהביוגרפיה תיכתב בצורה נאותה, ראויה ובמקצועיות עליונה. כתיבת ביוגרפיה –

קרא עוד »