מה מיוחד באדריכלים של בתי יוקרה?

מי מאיתנו לא חולם על בית יוקרה מפנק שיכלול בתוכו את כל העיצובים הכי חשדים בשוק. חלל רחב ידיים עם שפע של חלונות, חדרים מרווחים, בריכת שחייה, דלת כניסה מרשימה וכל מה שיכול להפוך בית לבית יוקרה. נכון, רק שילובם של שני המילים הללו בית ויוקרה הופך את המושג לסקסי הרבה יותר ועושה חשק שגם לנו יהיה אדריכל שיעצב עבורנו את בית היוקרה שלנו. במאמר הבא נסביר מה הוא עיצוב של בתי יוקרה ואיזה אדריכלים מתאימים לתפקיד הנחשק הזה.

 

אז במה מתאפיינת אדריכלות של בתי יוקרה?

מכלול של מספר מרכיבים יוצר את המושג אדריכלות יוקרה. לכל אחד מקום ותפקיד ביצירתו של מבנה יוקרה. הראשון כמובן יהיה התכנון המוקפד עליו אמון האדריכל. התכנון בא לידי ביטוי ברצון ליצור מבנה מרשים וססגוני אשר יהיה מורכב מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק וללא חיסכון. בנוסף, חשוב שעיצוב המבנה יהיה סטייליסטי וימשוך את עיניהם של האנשים. מי לא רוצה להוציא את עיניהם של השכנים עם בית מפואר?   

אדריכלות יוקרה מתאפיינת במספר פרמטרים עליהם האדריכל צריך לשים דגש. בית יוקרה יהיה מרוהט על ידי חפצים ורהיטים יוקרתיים בלבד, כך גם חזותו החיצונית של הבית תהיה יוקרתית ומהודרת. אם אנו מדברים על סביבת הבית כמו החצר, הגינה והטראסות כך גם הגימורים המוקפדים בכל חלל הבית ומחוצה לו.

שימוש בחומרי גלם איכותיים אינו פשרה בעת בניית בית יוקרה. שכן, באדריכלות יוקרה תקציב אינו מהווה שום פקטור והוא התגמש לדרישות ולציפיות הלקוח.

 

האם כל אדריכל יכול לבנות בית יוקרה?

התשובה לכך ברורה, ישנם אדריכלים אשר מתמחים בדירות רגילות, ישנם אשר מתמחים במבנים ציבוריים גדולים ויש את האדריכלים אשר מתמחים בבתי יוקרה. לצורך מציאת אדריכל רואי לתפקיד זה נחפש משרד אדריכלים אשר מתמחה בתחום בתי היוקרה. שכן, אדריכל כזה בקיא בחומרים האיכותיים, המוצרים המשוכללים ביותר בשוק וגם את המערכות השונות אשר הופכות את הבית שלנו לבית חכם ויוקרתי. ולבית אשר מאפשר את הנוחות האולטימטיבית לדיירים שחיים בו.

 

נדל"ן – כיצד הוא קשור?

אנשים שמגיעים מתחום הנדל"ן יודעים את החשיבות הרבה של השבחת נכס. השבחת הנכס תורמת לנו להעלות את מחירו ושוויו של הנכס המדובר ובכך יעלה סכומו של הבית. אומנם היוקרה היא בעיני המתבונן בלבד, אך היא בעלת רף של לקוחות ספציפיים אשר מסוגלים לשלם על בניית בתים שכאלה. השקעות נדל"ן רבות הינם השקעות בבתי יוקרה על ידי רכישתם או השכרתם. שכן, חשוב גם שם האדריכל אשר בנה את אותו הבית ובכך יוכל לעלות שווי בנכס.

 

לסיכום

אם ברצונכם לעצב את הבית שלכם כמו בשכונות העשירות שאתם רואים הדבר הינו אפשרי ביותר. שכן, שלב ראשון יהיה למצוא אדריכל ומעצב פנים מומלץ אשר בקיא בתחום ויודע לבצע עבודה של העשירון העליון. והשאר הוא רק עניין של תקציב.

סלון

 

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »
מסגרות מעוצבות
עיצוב
מה המשמעות של עיצוב לוגו ב-2021?

העידן המודרני הביא עימו הרבה שינויים בתחומים שונים – התפתחות טכנולוגית, התפתחות תעשייתית, קשרים גלובליים ועוד. האופי של העידן המודרני משפיע מאוד על האופי של

קרא עוד »