רוצים לפנק חברה שילדה? אתם חייבים להכיר את המארזים לתינוק של משי דיזיין!

הבחירה הקשה ביותר שכל אחד מאתנו נתקל בה במהלך החיים נוגעת למתנות. בכל פעם שאנו מוצאים את עצמנו עומדים בפני בחירה של מתנה, עולה ההתלבטות לגבי המתנה המתאימה ביותר. עובדה זו הטרידה אותנו לא מעט. לכן, החלטנו להוציא סדרת מדריכים בנושא שתציג בכל פעם איך לבחור מתנה מפנקת בסיטואציות שונות.

הפעם נציג בפניכם את המתנה המושלמת ליולדת הטרייה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

תכירו את המארזים ליולדת – המתנה המושלמת

לפני כמה חודשים קיבלנו הזמנה לברית ומצאנו את עצמנו תרים אחר מתנה מושלמת ליולדת הטרייה. ערכנו חיפוש מעמיק ברחבי הרשת ועברנו על אינספור אפשרויות. בסופו של דבר, רגע לפני שהתאכזבנו ונטשנו את המחשב, הגענו אל האתר "משי דיזיין". שם מצאנו מגוון רחב של מארזים שיכולים להתאים לכל מין של יילוד. בחרנו להציג בפניכם במדריך הנוכחי את המארזים הנבחרים:

  • מארז לתינוקת דגם אוברול קשת בענן
  • מארז לתינוקת דגם מיקה
  • מארז לתינוק דגם ארנבון כחול

בפסקאות הבאות נציג בפניכם בפירוט את התכולה של כל מארז, כדי שתוכלו לבחור את המארז המתאים עבורכם ביותר במינימום מאמץ.

אמא לעתיד

מארז לתינוקת דגם אוברול קשת בענן

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג מארזים לתינוק מבלי להציג את המארז הממיס הזה. מדובר בעצם בקופסת הפתעות שמכילה בתוכה ארנבון לבן ומתוק, צעצועי נשיכה, נעליים רכות, אוברול עם רקמה של קשת בענן, מסרק עץ ועוד. המארז מגיע בגוונים של לבן וורוד שיגרום לכל יולדת להינמס במקום מרוב מתיקות.

 

מארז לתינוקת דגם מיקה

אנו מוכרחים להודות שמארז זה נבחר על ידינו לא מזמן. שכן, ראינו שהוא מכיל את כל הדברים החיוניים ליולדת שלנו. במארז תוכלו למצוא שמיכה איכותית לניו בורן, חיתול טטרה, נשכן, תופסן למוצץ, רעשן מתוק ואפילו מספרי עץ שמאפשרים לתעד את התינוק מידי חודש. מדובר בפריט שהורים רבים תרים אחריו לאחר הלידה. כך שרכישה של דגם זה תאפשר לכם להקל עליהם מאוד.

דוגמנית תינוקת

מארז לתינוק דגם ארנבון כחול

מארז הארנבון הכחול נחשב גם כן למפנק במיוחד. שכן, הוא כולל את כל הפריטים החיוניים שהורים טריים לעיתים שוכחים לקנות מראש. מדובר כמובן בנשכן מתוק בצורה של אייל, נעלי דובי לניו בורן, חיתול טטרה עם ראש מתוק של ארנב, תופסן מעוצב למוצץ ואפילו חליפה בצבע חום. מדובר במארז שסוגר פינה לכל יולדת. אם הוזמנתם לברית ואתם לא רוצים להגיע בידיים ריקות, כדאי שתדעו שאנו ממליצים לבחור בדגם זה מבלי למצמץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך הנוכחי שהציג בפניכם את הדרך הקלה והנכונה ביותר לפנק חברה שילדה. עכשיו אתם יודעים איזה מתנה היא המתאימה ביותר, כך שנשאר לכם רק לבחור מבין ההיצע שהוצג בפניכם לעיל. נאחל לכם בחירה קלה ונכונה!

תִינוֹק

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »
מסגרות מעוצבות
עיצוב
מה המשמעות של עיצוב לוגו ב-2021?

העידן המודרני הביא עימו הרבה שינויים בתחומים שונים – התפתחות טכנולוגית, התפתחות תעשייתית, קשרים גלובליים ועוד. האופי של העידן המודרני משפיע מאוד על האופי של

קרא עוד »