מה חשוב להעביר כשמזמינים אות מעוצבת תמונות?

עונת החתונות באה עלינו לטובה, ואיתה שלל אירועים מרגשים בהם נחגוג עם האהובים שלנו, קרובים וקצת יותר רחוקים, את היום המאושר בחייהם. סאגת הצ׳קים בחתונות ישראליות כבר נחרשה בכל שיחה אפשרית, אך ישנו פתרון אחר לעניין המתנות בחתונה, ושווה להכיר את האופציות. במאמר זה נספר על מספר אפשרויות למתנות מרגשות, משמעותיות ואסתטיות, שכל חתן וכלה ישמחו לקבל. 

 

היום המאושר בחייהם

אז אתם מחפשים להעניק לחוגגים מתנה, אבל רוצים שהיא תהיה ייחודית, מרגשת, מיוחדת במינה ומשמעותית עבורם? קבלו מספר רעיונות למתנות שיקלעו בול:

אות מעוצבת תמונות

לב חתונה מואר

דמיינו את זה: רגע שבירת הכוס בחופה, ההתרגשות העצומה, המשפחה שבוכה מאושר והחתן והכלה שמחייכם עד השמיים – כל העושר הרגשי הזה מוצג לנצח בתוך לב מפרספקס, בתוכו שברי הכוס מהטקס, בצירוף ראשי התיבות של הזוג ותאריך האירוע, אותו תעניקו לחתן והכלה לאחר חתונתם. איזו מתנה מדהימה. תוכלו אפילו לשלב בתוך הלב מיניאטורות עם צורות וסמלים משמעותיים עבור הזוג, וכך להביא להם מתנה מרגשת בטירוף, שהיא גם אסתטית ואיכותית, וכל פעם שהם יסתכלו עליה הם יזכרו ברגע המרגש בחייהם.

 

אות מעוצבת תמונות

מה אם הייתם יכולים להעניק לחוגגים את סיפור החיים שלהם או ההיכרות ביניהם, בצורה אסתטית ויפה, מעוצבת ואלגנטית, שתישאר איתם לנצח ואפילו תהווה מזכרת מדהימה לדורות הבאים? בדיוק בשביל זה ישנה אפשרות להזמין אות מעוצבת תמונות, בה ישולבו תמונות מרגעים חשובים של הזוג יחד עם חפצים סנטימנליים וטקסטים משמעותיים, שיעוצבו בצורה הרמונית וזורמת בתוך אות מראשי התיבות שלהם.

התמונות והחפצים יצופו בפרספקס כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם יהיו מוגנים וחזיקו מעמד שנים ארוכות קדימה. חשוב לזכור להזמין אותה לפחות חודשיים מראש, למלא שאלון אינפורמטיבי על הזוכה המאושר שיקבל את האות, ולספק את התמונות והחפצים שהייתם רוצים להציג לראווה ביצירה.

אות מעוצבת תמונות

שימור זר הכלה

כל כך הרבה השקעה נכנסת בבחירת הזר של הכלה, והוא הופך לפריט סנטימנטלי ומשמעותי עבורה שמלווה אותה ביום המיוחד שלה. בכדי לשמר אותו לנצח, ולאפשר לכלה לחזות בו בביתה בכל יום חול בלי מאמץ מיוחד, תוכלו להעניק לה ריבוע מעוצב בו הזר ישומר בעזרת פרספקס עבה, והיא תוכל להעמיד אותו בבית וליהנות מהזיכרון המתוק כל יום.

 

היו יצירתיים

זהו היום החשוב ביותר בחייהם של הזוג הטרי, ואתם רוצים להיות מאלו שיפתיעו וירגשו אותם, ולא להביא להם מתנה בנאלית שהם כנראה חשבו עליה בעצמם או יכלו לקנות לעצמם. שלבו אלמנטים מיום החתונה במתנה שלכם וצרו עבורם פריט מרגש ואסתטי.

 

לסיכום

בין אם אתם מהמעגל הקרוב של החוגגים או לא, כל זוג ישמח לקבל מתנה שמשלבת רגע מיוחד מתוך היום המאושר שלהם ומנציחה אותו בצורה אסתטית ויפה. בחרו אלמנט ייחודי מהחתונה והעניקו לזוג פריט עיצובי וגם סנטימנטלי.

אות מעוצבת תמונות

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »
מסגרות מעוצבות
עיצוב
מה המשמעות של עיצוב לוגו ב-2021?

העידן המודרני הביא עימו הרבה שינויים בתחומים שונים – התפתחות טכנולוגית, התפתחות תעשייתית, קשרים גלובליים ועוד. האופי של העידן המודרני משפיע מאוד על האופי של

קרא עוד »