מה מבטח ביטוח המבנה המשותף?

גם אתם מתלבטים אם לבצע ביטוח מבנה משותף? אם תדעו מה כולל הביטוח המשותף של המבנה, בוודאי תהיה לכם אינדיקציה ברורה יותר האם לבצע את הביטוח. במיוחד בשבילכם – כל מה שרציתם לדעת על הכיסוי של ביטוח מבנה משותף ולא היה לכם את מי לשאול, כעת במאמר שלפניכם.

 

מאחורי הקלעים של ביטוח מבנה משותף

האחראיים לביטוח מבנה משותף יהיו בדרך כלל ועד הבית, אשר הוא זה שאחראי על כל התחזוקה השוטפת של הבניין, כמו גם הגבייה של התשלומים השונים. בתור ועד בית, הם נפגשים בתרחישים השונים אשר מחייבים גבייה של סכומים נכבדים למדי מאת הדיירים שלא תמיד ששים לכך, ולכן דווקא מההכרות הגבוהה שלהם עם התנהלות הבניין ודייריו, הם מודעים לנחיצות של ביטוח מבנה משותף.

בניין משותף

ביטוח מבנה משותף? מבטח על בטוח

למעשה, המטרה של ביטוח מבנה משותף, היא כמו כל ביטוח שהוא – להעניק ביטוח לתרחישים שונים ולשאת בעלות הכספית במקרה של נזק אשר התרחש למבנה המשותף או בתוכו. אך חשוב לדעת שקיימים תרחישים רבים ולא כל ביטוח מכסה אותם, ולכן חובה לברר טרם ביצוע הביטוח מה נכלל תחת הכיסוי של ביטוח מבנה משותף אותו אתם רוצים לבצע, כדי להיות בטוחים שאכן אתם כמה שיותר מבוטחים.

 

מה מבטח ביטוח מבנה משותף סטנדרטי?

חבילת הבייסיק של ביטוח מבנה משותף בדרך כלל תכסה את התרחיש הנפוץ, של נזק שנגרם לבניין עקב תופעות טבע שונות, כמו: שריפה, רעידת אדמה, הצפה, שיטפון וכו'. כאשר לעיתים בסעיף זה יהיו כוללים גם מעשי ונדליזם וגניבות אשר עלולות לפקוד את הבניין ולגרום לנזק כספי שבעזרת הביטוח אמור להיות מכוסה על ידי הפוליסה הבסיסית.

 

ביטוח מבנה משותף בכיסוי מוגבר

אם אתם מאלה שמאמינים, שאם כבר לעשות משהו – אז למה לא לעשות אותו עד הסוף, הפסקה הבאה מיועדת עבורכם. כיוון שלמעשה, ניתן לרכוש פוליסה מוגדלת של ביטוח מבנה משותף, אשר מכילה מגוון רחב של תרחישים שיכולים לפקוד את המבנה. מה שאומר, שלא משנה מה קורה למבנה או בתוכו, הפוליסה מעניקה כיסוי כוללני ונושאת בעלויות הנדרשות השונות.

 

ביטוח מבנה משותף שמכסה באמת

ביטוח מבנה משותף אשר מכסה באמת, הוא ביטוח שלוקח בחשבון תרחישים מגוונים: פציעה של איש מקצוע או אורח בתוך הבניין, תקלה באינסטלציה או בצנרת שנוגעת לכמה דיירים בבניין, מעשי השחתה שנעשו בתוך הבניין וגרמו לנזק, התנגשות כלי רכב או כלי טיס במבנה, ועוד תרחישים נוספים אשר התקווה היא שהם לא יגיעו לידי מעשה, אך גם אם הם חלילה יקרו יהיה להם כיסוי ביטוחי.

 

לסיכום

ביטוח מבנה משותף מבטח מגוון רחב של תרחישים, ובכך הוא מאפשר לכם להיות בטוחים. כי לא משנה מה חלילה יפקוד את הבניין שלכם, תמיד יש מי שיישא בעלויות במקומכם ויאפשר לכם לטפל בנזק על הצד הטוב ביותר.

ביטוח

אולי יעניין אותך גם

ביטוח נסיעות
ביטוחים
מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל?

איזה כיף! אם הגעתם למאמר הזה אתם בוודאי מתכננים נסיעה לחו״ל! אולי אפילו כבר הזמנתם כרטיסים, מקומות לינה ואטרקציות. עכשיו הגיע השלב שאפשר להתחיל להתרגש! נכון, נסיעה לחו״ל

קרא עוד »
הר הביטוח
ביטוחים
הכירו את הר הביטוח

בישראל של ימינו, אנו מוקפים בביטוחים. אנו מבוטחים בביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה, ביטוח מנהלים, ביטוח לאומי כמובן, ועוד. פעמים רבות הביטוח אף לא

קרא עוד »