הכירו את הר הביטוח

בישראל של ימינו, אנו מוקפים בביטוחים. אנו מבוטחים בביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה, ביטוח מנהלים, ביטוח לאומי כמובן, ועוד. פעמים רבות הביטוח אף לא נרכש על ידינו אלא על ידי המעסיקים שלנו. כתוצאה מריבוי ביטוחים זה, קורה לא אחת כי אנו מבוטחים במסר פוליסות כנגד אותה הפגיעה ומשלמים כפל ביטוח לריק. הר הביטוח נוצר, כדי למנוע תשלומים מיותרים שכאלו.

 

מעטפת ביטוחית

רצוי שתהיה לכל אדם מעטפת ביטוחית. עלינו להיות מבוטחים במספיק ביטוחים שיגנו עלינו מפני פגיעות שונות ויתנו לנו מענה ברגעי קושי. מכיוון שכך, אנו מבטחים את הרכב שלנו מפני פגיעות, תאונות וגניבות, הדירה מבוטחת מפני שריפות והגוף שלנו מבוטח בביטוח סיעודי למקרה שיום אחד הוא כבר לא יהיה כמו מה שהוא היה פעם.

הודות לפוליסות הביטוח הרבות המוצעות כיום בשוק, ביכולתנו לרכוש, במחירים סבירים יחסית, פוליסות ביטוח מגוונות ומספקות שיספקו לנו מעטפת ביטוחית שכזו. כך, נוכל להיות מוכנים ליום פקודה וליצור לנו הגנה מספקת.

הר הביטוח

כפל ביטוחים

עם זאת, ישנן פוליסות ביטוח רבות שרכשנו או לחלופין שנרכשו בשבילנו, ואנו כלל לא מודעים אליהן או לא זוכרים אותן. כמו כן, פוליסות רבות מציעות יותר כיסויים ממה שחשבנו ואנו מכוסים, על פי הפוליסה, בשלל מקרים שכלל לא חשבנו כי אנו מכוסים בהם.

כתוצאה מכך, קורה לא אחת כי אותו אדם יהיה מבוטח בכפל ביטוחים. שתי פוליסות או יותר יכסו מפני אותם הנזקים. לעיתים, במקרה נזק, שתי הפוליסות אכן יעניקו לנו פיצויים. אולם במרבית המקרים לא תקבלו פיצוי כפול אלא רק מחצית מדמי הפיצוי מכל פוליסת ביטוח. כך, נוצר מצב בו אתם משלמים תשלומים כפולים ללא כל תמורה. כספכם מתכלה לריק.

 

הר הביטוח

כדי להתמודד עם התופעה של כפל הביטוחים, הקימה המדינה בשנת 2017 את מיזם הר הביטוח. באמצעות בדיקה פשוטה יחסית באתר הר הביטוח, תוכלו לאתר את כלל פוליסות הביטוח המבטחות אתכם, להשאיר את הנחוצות ולהיפטר מכפל ביטוחים מיותר. הודות להר הביטוח, ניתן לשים סוף לביטוחים כפולים ולהישאר עם פוליסות הביטוח הנחוצות עבורנו בלבד.

הר הביטוח

בדיקה בהר הביטוח

ניתן לבצע את הבדיקה בהר הביטוח באופן עצמאי. עם זאת, הבדיקה לא בהכרח תציין כי אתם סובלים מכפל ביטוחי אלא תעניק לכם מידע תיאורי באשר לכלל פוליסות הביטוח שלכם. מכיוון שכך, רצוי לבצע את הבדיקה בהר הביטוח באמצעות סוכן ביטוח.

סוכן הביטוח יעיין בדו"ח שיופק מהר הביטוח ויפעל על בסיסו. סוכן הביטוח ידאג להיפטר מכפלי ביטוח ולהשאיר אתכם עם פוליסות הביטוח המשתלמות ביותר. בקרו באתר ארנפלד הר הביטוח והיפטרו עוד היום מכפל ביטוחים.

 

לסיכום

לסיכום, הר הביטוח הינו מיזם ממשלתי. תכלית המיזם היא למנוע מצב של כפל ביטוחי – מציאות בה אתם משלמים פעמיים כנגד אותה פגיעה אך לא תזכו לכפל פיצוי.

הר הביטוח

אולי יעניין אותך גם

ביטוח נסיעות
ביטוחים
מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל?

איזה כיף! אם הגעתם למאמר הזה אתם בוודאי מתכננים נסיעה לחו״ל! אולי אפילו כבר הזמנתם כרטיסים, מקומות לינה ואטרקציות. עכשיו הגיע השלב שאפשר להתחיל להתרגש! נכון, נסיעה לחו״ל

קרא עוד »