מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל?

איזה כיף! אם הגעתם למאמר הזה אתם בוודאי מתכננים נסיעה לחו״ל! אולי אפילו כבר הזמנתם כרטיסים, מקומות לינה ואטרקציות. עכשיו הגיע השלב שאפשר להתחיל להתרגש! נכון, נסיעה לחו״ל היא כיף גדול אך בכל זאת יש כמה דברים בירוקרטיים שחשוב לדאוג להם לפני שעולים על המטוס. אחד הדברים הכי חשובים הוא ביטוח נסיעות לחו״ל! אז רגע לפני שאתם מתחילים לפנטז על נופים קסומים או חופים מטריפים, הכנו לכם מדריך עם כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח נסיעות, קדימה מתחילים! 

 

האם ביטוח נסיעות הוא חובה?

ביטוח נסיעות לחו״ל הוא מאד חשוב, וכן, הוא בגדר חובה לכל מי שנוסע לחו״ל. כשאתם שוהים בחו״ל, אתם למעשה לא מבוטחים מבחינה רפואית, ואם קורה משהו חס וחלילה, ואתם מטיילים ללא ביטוח רפואי אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב אד סבוך. טיפול חירום יכול להגיע לסכום משמעותיים.

ביטוח נסיעות חשוב בכל מצב בין אם אתם מטיילים לבד, בזוג או עם ילדים. קיימות היום מספר חברות ביטוח מעולות המציעות ביטוח חו״ל מצוין. ביחרו בחברה גדולה ומנוסה כגון פספורטכארד המציעה מגוון סוגי ביטוח, כך שתוכלו להתאים את הביטוח בדיוק לצרכים שלכם. עם חברה מקצועית ואמינה תוכלו להרגיש בטוחים ולטייל בראש שקט!

ביטוח נסיעות

ארבעה דגשים חשובים על ביטוח לחו״ל

פוליסת הביטוח צריכה להתאים לכם!

חשוב לדעת שאת פוליסת הביטוח יש להתאים לאופי הטיול. אם לדוגמא אתם נוסעים לחופשת סקי, תצטרכו ביטוח מורחב. גם אם אתם מתכננים לצלול, לעשות בספורט ימי, קפיצות בנג׳י ועוד. לפני שאתם בוחרים ביטוח – שאלו את עצמכם מה יהיה אופי הטיול שלכם? האם תצטרכו ביטוח מיוחד? אולי אתם נוסעים עם ציוד יקר ותרצו לבטח אותו? הגדירו את צרכי הביטוח ותארו לסוכן הביטוח מה אתכם מתכננים לעשות על מנת שהוא יוכל להגיד לכם איזה הרחבה אתם צריכים, אם בכלל.

 

ביטוח נסיעות אפשר לעשות רק מהארץ

חשוב לדעת כי ביטוח נסיעות אפשר לעשות רק לפני הטיול, כאשר אתם עושים שוהים בארץ. לכן חשוב מאד לא להשאיר את רכישת הביטוח לרגע האחרון ולטפל בעניין כבר ברגע שאתם יודעים מה תאריכי הטיסה שלכם.

 

לפני שרוכשים את הביטוח חשוב לדעת מה תנאי הביטוח

נכון, אף אחד לא רוצה לחשוב מה יקרה אם… אך בחיים חשוב להיות ערוכים לכל תרחיש. לפני שאתם בוחרים את חברת ביטוח הנסיעות שלכם, עשו סקר שוק קצר. עליכם לוודא שהכיסוי מספיק גדול מבחינה כספית, ושהוא כולל דברים נוספים כגון טיסות חילוץ והמשך טיפול בארץ.

 

כיצד יוצרים קשר עם חברת הביטוח?

לפני שאתם מחליטים על חברת ביטוח, בדקו כיצד יוצרים איתם קשר. פרט זה חשוב במיוחד. חברת ביטוח טובה היא חברה זמינה שמקלה על המבוטחים שלה ביצירת קשר. לחברות טובות יש ווצאפ פעיל 24/7 וגם אפליקציה שיכולה לסייע במקרי חירום. אז סעו לשלום וחיזרו בשלום! אל תשכחו לעשות ביטוח!  הכי חשוב – תהנו מכל רגע.

ביטוח נסיעות

אולי יעניין אותך גם

הר הביטוח
ביטוחים
הכירו את הר הביטוח

בישראל של ימינו, אנו מוקפים בביטוחים. אנו מבוטחים בביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה, ביטוח מנהלים, ביטוח לאומי כמובן, ועוד. פעמים רבות הביטוח אף לא

קרא עוד »