איפה עושים השוואות ביטוחי נסיעות?

אחת ההוצאות בעבור נסיעה לחו"ל היא ביטוח נסיעות. המטרה של הביטוח הזה היא לבטח את המבוטח עבור הוצאות רפואיות שונות. כדי לחסוך כסף על ההוצאה של ביטוח נסיעות, ישראלים רבים עושים השוואה של ביטוחי נסיעות לחו"ל עוד לפני רכישת הביטוח עצמו. במאמר הבא נסביר איפה עושים השוואות של ביטוחים כאלו.

 

השוואה בין ביטוחי נסיעות שונים

נסיעה לחו"ל כוללת הוצאות שונות – רכישת כרטיסי טיסה, הוצאות מקומיות על מזון, אתרי תיירות ותחבורה, עלות לינה בבית מלון וגם תשלום לחברת ביטוח בגין ביטוח נסיעה לחו"ל. כדי לחסוך בהוצאות השונות, ישראלים עורכים השוואות בין חלקים שונים מההוצאות של הנסיעה. ניתן להשוות בין חבורת תעופה בגין בחירת כרטיסי טיסה, בין בתי מלון לפני שבוחרים איפה ללון וגם בין חברות ביטוח, לפני שבוחרים איזה ביטוח לבחור. תוכלו לקרוא עוד על כך באתר של ביטוחו"ל בקליק.

 

הליך קצר

הליך השוואה, כפי שמבצעים אותו כיום, הוא הליך קצר ופשוט, שמטיב עם הצרכן. אם בעבר השוואה הייתה דבר שרוב הצרכנים לא היו עושים, ואלה שהיו עושים אותה היו מבצעים אותה בצורה מסורבלת, כיום מדובר על הליך קצר ופשוט, שלכל הפחות יכול לסייע לצרכן בקבלת ההחלטות, ולכל היותר יכול לחסוך לו סכומים כספיים.

 

שימוש בכלים דיגיטליים

את ההשוואה עושים קודם כל באינטרנט. השוואה כיום מבוצעת על ידי כלים דיגיטליים. הכלים הללו, שזמינים לשימוש חופשי עבור כל אחד, יודעים לקחת מידע מחברות ביטוח שונות, בהתבסס על נתונים אישיים שמזין הלקוח, מה שמאפשר לו לקבל את המידע ההשוואתי אליו הוא זקוק.

 

יעילות לעומת השוואה מיושנת

השוואה שהיו מבצעים פעם, לפני שאותם כלים דיגיטליים היו ניתנים לשימוש באינטרנט, הייתה מסורבלת ולא יעילה. היא כללה שיחות למוקדים טלפוניים, המתנה על הקו ורישום על דף נייר, כך שגם באופן חזותי לצרכן לא הייתה יותר מדי תועלת או ערך מוסף.

 

שימו לב לחברות העולות בעת ביצוע ההשוואה

כשאתם מבצעים השוואה באחד מהכלים הדיגיטליים שקיימים בשוק, שימו לב לחברות שמוצעות לכם. ככל שיותר חברות יעלו בתוצאות של הכלי ההשוואתי, כך הסיכוי שלכם למצוא הצעה משתלמת יותר גדל.

 

מקום שמפרט על הכיסויים השונים

כלי השוואתי שכדאי לעשות בו השוואה בין פוליסות שונות של ביטוחי נסיעות לחו"ל, הוא כלי שמפרט את הכיסויים השונים שאתם מקבלים מהביטוח. ביטוח נסיעות לחו"ל נעמד בכיסויים שהוא מציע ללקוח שלו. ככל שהכיסויים רלוונטיים ונרחבים יותר, כך הביטוח עצמו יכול להשתלם לכם יותר בשעה שתצטרכו באמת לממש אותו.

 

כלי השוואתי שמפרט על ההרחבות

כלי השוואתי יעיל ידע לפרט לכם על ההרחבות השונות שחברת הביטוח יכולה להציע לכם. הרחבות הם כיסויים שאינם כלולים בביטוח הבסיס, אך על ידי תוספת תשלום, הלקוח יוכל לקבל את כיסויי ההרחבות, שעשויים להיות רלוונטיים ללקוחות שונים.

ביטוח נסיעות

אולי יעניין אותך גם

ביטוח נסיעות
ביטוחים
מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל?

איזה כיף! אם הגעתם למאמר הזה אתם בוודאי מתכננים נסיעה לחו״ל! אולי אפילו כבר הזמנתם כרטיסים, מקומות לינה ואטרקציות. עכשיו הגיע השלב שאפשר להתחיל להתרגש! נכון, נסיעה לחו״ל

קרא עוד »
הר הביטוח
ביטוחים
הכירו את הר הביטוח

בישראל של ימינו, אנו מוקפים בביטוחים. אנו מבוטחים בביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה, ביטוח מנהלים, ביטוח לאומי כמובן, ועוד. פעמים רבות הביטוח אף לא

קרא עוד »