למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים? גם אם יש לכם טעם מעולה ורעיונות נפלאים, מומלץ לקחת מעצבת פנים אשר תציג לכם סגנונות חדשים, תסייע לנצל באופן מקסימלי את החלל, תאפשר סדר וארגון טובים יותר שיקלו על ניקוי וסידור הבית, תתנהל בשבילכם מול אנשי המקצוע השונים ותדאג לכל האינטרסים שלכם כבעלי הבית החדשים. הכירו את שירי שלום, מעצבת פנים שתהפוך את החלום שלכם למציאות. 

 

מעצבת פנים

תפקידיה של מעצבת פנים הינם רבים ומגוונים, אולם בראש ובראשונה תפקידה הינו לקחת חלל נתון ולהתאימו בצורה אידיאלית למשתמשים בו. בנוסף, רצוי שיהיה לה גם ידע והבנה בתחום האדריכלי, התאורה, קוי אספקת חשמל ועוד על מנת לבצע מפרט מקצועי עבור הקבלנים ואנשי המקצוע השונים ולדעת כיצד להתנהל מולם כדי לשמור על האינטרסים של הלקוחות שלה.

מעצב פנים

שירי שלום מעצבת פנים

שירי שלום הינה מעצבת פנים מנוסה שמאחוריה פרוייקטים רבים שאותם ניהלה בהצלחה. לשירי שלום נסיון בעיצוב בתים ודירות למגורים, משרדים ובתי עסק בטעם אישי מיוחד ובמקצועיות רבה. הצבע השחור הינו הדומיננטי ביותר בבחירותיה העיצוביות בשל היותו צבע קלאסי שאיננו יוצא מן האופנה, שומר על מראה מכובד, נקי ואסתטי לאורך זמן ותמיד מזמין.

שירי שלום הינה בעלת נסיון רב בעבודה עם בעלי מקצוע שונים, ניהול פרוייקטים של שיפוץ או הקמה מאפס, תכנון תאורה והתאמת פרטי ריהוט אקסלוסיביים במיוחד.

 

עבודתה של מעצבת הפנים

מעצבת פנים טובה תדע לשלב בין הידע המקצועי שלה לבין רצונותיהם וחלומותיהם של לקוחותיה. להלן שלבי העבודה המקובלים של מעצבת פנים:

  • פגישה ראשונית להבנת רצון הלקוח – במהלך הפגישה הראשונה יתקיים תיאום ציפיות, הבנת הצרכים והרצונות של הלקוח, קביעת תקציב ובחירת סגנון מועדף.
  • תכנון מקצועי של תוכנית העבודה – מעצבת הפנים תגיש ללקוח את תוכנית העבודה המקצועית כולל תרשימים, מידות ומידע מקצועי עבור קבלנים ואנשי מקצוע שונים.
  • ניהול הפרוייקט – כדי שלכם יהיה ראש שקט, מעצבת הפנים תעקוב אחרי התקדמות הפרוייקט ועמידה ביעדי הזמנים, תתנהל מול אנשי המקצוע השונים ותוודא שהפרוייקט מתנהל כפי שתוכנן.
  • בחירת ריהוט, סניטציה, אריחים ועוד – בשיתוף עם מעצבת הפנים ובהמלצתה ייבחרו הרהיטים המתאימים, פרטי הסניטציה עבור חדרי האמבט והמטבח, אריחים לרצפות ולקירות, צבעים לצביעת הקירות ועוד.
  • בדיקת איכות הגימור – לאחר סיום הפרוייקט ולקראת כניסה, תוודא מעצבת הפנים את איכות הגימור לשביעות רצון הלקוח.

 

לסיכום

שירי שלום הינה מעצבת פנים מנוסה ובעלת רזומה מרשים שתלווה את הפרוייקט שלכם מתחילתו ועד סופו. מומלץ לקחת מעצבת פנים להתאמה אידיאלית של החלל לצרכים ולחלומות שלכם ולאפשר לכם ראש שקט בזמן שבית החלומות שלכם הולך ונבנה.

מעצב פנים

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מסגרות מעוצבות
עיצוב
מה המשמעות של עיצוב לוגו ב-2021?

העידן המודרני הביא עימו הרבה שינויים בתחומים שונים – התפתחות טכנולוגית, התפתחות תעשייתית, קשרים גלובליים ועוד. האופי של העידן המודרני משפיע מאוד על האופי של

קרא עוד »