יתרונות בווילונות בעיצוב אישי למשרד

האווירה במשרד מושפעת ישירות מהווילונות התלויים בו.

סוג הוילון משפיע על ויסות האור הנכנס למשרד, וצבע הוילון עשוי להשפיע על מראה המשרד ואף על מצב הרוח של העובדים.

מסיבה זו, כדאי מאוד להשקיע בווילונות למשרדכם.

מתלבטים כיצד לבחור את הווילונות שיעשו את העבודה הזו בצורה הכי טובה? כל התשובות במאמר שלפניכם.


דגמים וילונות פופולריים למשרדכם

הדבר הראשון בתהליך בחירת הווילונות למשרד, הוא הגדרה מראש של הכיוון לפיו נבע את הבחירה. עלינו לברר מספר דברים לקראת הבחירה, למשל- איזה מסר עיצובי נעביר, מה האווירה שאנחנו רוצים שתשרור במשרד,  מיקום המשרד ביחס לשמש בשעות שונות ביום ועוד. לאחר שבחרנו את הכיוון הכללי, נוכל לגשת ולבחור את סוג הוילון עצמו. נסקור כאן לפניכם 3 מהסוגים הפופולריים ביותר – וילון ורטיקלי, סילואט ווילון בד.

וילון ורטיקלי

וילון ורטיקלי הוא וילון מצוין להצללת משרדים, הוילון נתלה בצורה מאונכת לרצפה ומקנה למשרד מראה מיוחד. ברבים מהמשרדים משולבת זכוכית בחלק מהקירות או הדלתות, במקרים כאלו וילון ורטיקלי חוסם את שדה הראייה מבחוץ ונותן את הפרטיות הדרושה במקרים מסויימים, ניתן להשאיר את הוילון פתוח כדי לשוות למשרד מראה רחב יותר.

 וילון סילואט

וילון סילואט נותן אווירה חשובה ויוקרתית. וילון זה מורכב מבד התפור משתי שכבות, אחת אטומה והשנייה שקופה למחצה. וילון סילואט מזכיר בפעולתו את הוילון הוונציאני השולט בצורה קלה באור החודר מבחוץ, את הוילון אפשר לשנות בהתאמה לצורות רבות של חלונות וחדרים לפי הצורך.

וילון בד

הפתרון הפופולרי ביותר לוויסות האור הנכנס לחדר העבודה הוא וילון בד. למרות שהשימוש בווילון בד מרתיע מנהלים רבים (מאחר והוא נדמה כמשווה מראה פחות מקצועי למשרד), ניתן בעזרת השקעה מסויימת, להתאים אותו למשרד וכך ולהשיג ממנו יתרונות רבים. יתרון אחד מאלו הוא שווילונות הבד יכולים להפוך את המשרד למקום יותר ביתי עבור העובדים שלכם, בצורה זו הם ירגישו יותר בנוח בעבודה.  הבד של הוילון מאפשר כניסת אוויר למשרד, ועם התאמת צבעים טובה הוא יהפוך את משרדכם למקום נעים שכיף לעבוד בו.

 

יתרונות המשרד המעוצב

לסיכום, השקעה במשרד מעוצב משתלמת ביותר, משום שהעבודה במשרד מעוצב עולה ביתרונותיה הרבים על פני העבודה במשרד רגיל. כאשר העובדים מבלים שעות רבות בעבודה חשוב שהמקום ישרה עליהם אווירה נעימה משרד מעוצב בהחלט משרה את האווירה המתבקשת, ובעקבות כך ם את המוטיבציה ובסופו של הדבר היעילות של העובדים.

כמו כן,  משרד מעוצב נראה מושקע ומקצועי, ובעקבות כך הוא משדר ביטחון כלפי משקיעים שנכנסים אליו וכך הוא עשוי להגביר את סיכויי ההשקעה. בנוסף לכך, המעוצב נותן תחושה ללקוחות שהם בחרו במקום הנכון.
לכן, על מנת לייעל את משרדכם מכל הבחינות, מומלץ לשכור שירותים של אנשי מקצוע המתמחים בתחום של וילונות בעיצוב אישי על מנת להנות מייעוץ המתאים ביותר לצרכים העיצוביים של משרדכם. בהצלחה!

 

חלון

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »