ההבדל בין דלתות פנים לבית ובין דלתות למשרד

דלתות פנים, הינם יותר מאשר הפרדה בין החללים בבית. דלתות הן תוספת עיצובית חשובה, למרחב הבייתי או למרחב המשרדי, והן משמעותיות ואף משפיעות על האווירה והנראות הכללית שלהם. בימים עברו, הייתה מושקעת אנרגיה רבה בעיצוב דלת הכניסה, ואילו היום, עלתה המודעות גם לנושא דלתות הפנים.

 

דלתות פנים לבית ולמשרד

כיום אנו מבלים שעות רבות בעבודה, לעיתים אף יותר מאשר בבית, לכן יש חשיבות רבה גם לעיצוב חלל המשרד, לא פחות מעיצוב חלל הבית. בעיצוב חלל הבית, נבחר בדרך כלל דלתות פנים, בעלות קו עיצוב אחיד לכל הבית, אולם למשרד, יש צורך בדלתות פנים המתאימות לאווירה שרוצה לשדר המשרד, ומשאירות אחריהן את הרושם הנחוץ.

 

מה משדר החלל

לפני בחירת דלתות פנים למשרד, צריך להבין מה המשרד רוצה לשדר. לדוגמה: משרד עורכי דין, הרוצה לייצר נוכחות חזקה, רושם אלגנטי, תחכום ויוקרה, יבחר בדלתות עץ טבעי כבדות, המשתלבות מצוין בריהוט עץ נוסף – אם קיים במשרד. לעומת זאת, במקרה של משרד הייטק, הרוצה לשדר אווירה צעירה, מדליקה, ומחשבה פורצת דרך, ניתן לבחור בדלתות פנים עשויות זכוכית, המייצרת שקיפות ומשדרת אמינות וקלילות. ניתן גם לבחור בדלתות רגילות אולם, להוסיף להן צבע בולט, שייתן אווירה אחרת, כגון כסף או זהב. לעומתן, לבית נבחר בדרך כלל, דלתות פנים שמשדרות חום ואינטימיות, ובעלות קו נקי.

 

רושם ראשוני

בתוך שבריר של שנייה ובאופן בלתי מודע, כשאנו נכנסים לחלל מסוים וסוגרים אחרינו את הדלת, נוצרת בנו תחושה מסוימת. דלתות פנים למשרד, מעבר לצורך הפונקציונלי שלהן, מיועדות גם לייצר את המעמד שלכם מול הלקוחות, מול העובדים ומול הלקוחות המגיעים למשרד. כל אלו, צריכים להרגיש שהגיעו למקום המטפח את עצמו, ששם לב לפרטים הקטנים, שדבק באיכות והמעניק אווירה חמה, אמון, יחס אכפתיות ותשומת לב. לדלתות פנים תפקיד מכריע וחשוב במערך זה.

 

מאפיינים של דלתות פנים לבית ולמשרד

ישנם מספר מאפיינים של דלתות פנים החשובים מאוד בבית, ויש כאלו החשובים לדלתות פנים במשרד. במשרד נרצה דלתות פנים אקוסטיות, שיבודדו את החדרים מרעש, כדי שאפשר יהיה לעבוד בשקט וריכוז, ובחדרי הישיבות – כדי לשמור על שיחות חסויות. דלתות פנים במילוי פלקסבורד מבטיחות בידוד אקוסטי ותרמי מקסימלי. בבית תכונה זו פחות חשובה ברוב החדרים, אולם לעומת זאת, עניין העמידות של דלתות הפנים לבית, חשוב יותר. בבית יש חשיבות לדלתות פנים עמידות לאורך זמן, כאלו שעמידות בפני רטיבות ולחות, ובשימוש ילדים.

 

לסכום

כיום אנו מבלים שעות רבות בעבודה, לכן יש חשיבות רבה גם לעיצוב חלל המשרד. לפני בחירת דלתות פנים למשרד, צריך להבין מה המשרד רוצה לשדר. לבית נבחר בדרך כלל, דלתות פנים שמשדרות חום ואינטימיות, ובעלות קו נקי.

כניסה לחדר

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »