איך תתאימו את המיטה לקירות החדר – טיפים לעיצוב נכון

הגעתם לבית חדש, או שפשוט החלטתם לעצב מחדש את הבית שלכם והגיע תור חדר השינה.

אתם רוצים שהמיטה תתאים לחדר ולקירות בצורה הטובה והנכונה ביותר.

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות בדיוק את זה.

 

מידות

חשוב לבחון ולמדוד את החדר ואת הקיר אליו תיצמד המיטה לפני שמחליטים לקנות מיטות זוגיות לחדר השינה. הרי לא תרצו שהמיטה תהיה גדולה מדי ותהפוך את חדר השינה למחסן קטן וצפוף או קטנה מדי שבקושי תספיק לכם ותיראה בחלל החדר כמו טיפה בים.

 

מיקום המיטה

כדאי להצמיד את ראש המיטה לקיר, זה מעניק תחושת ביטחון וחוזק. בנוסף, וודאו שניתן לראות את הכניסה לחדר מהמיטה. אם החדר איננו פנימי ויש לו חלון, וודאו שהמיטה נגישה לחלון כדי שתוכלו ליהנות מהאוויר והאור שייכנסו מהחלון.

 

צבע

בחרו צבע מעניין או טפט שיהיו מאחורי ראש המיטה או מול המיטה לבחירתכם. אתם יכולים לבחור בצבע סולידי שישתלב עם צבע העץ של ראש המיטה, או בדיוק להיפך, משהו נועז ומקושקש שיהווה ניגוד לצבע העץ של המיטה. בין אם הקיר הצבוע הוא מאחורי המיטה לבין אם הוא למולה, חשוב שתזכרו שההעדפה היא לקיר אחד צבוע באופן שונה ומיוחד. חדר שינה שכל קירותיו צבועים בצבע נועז, עיצובי או מקושקש, יקשה על האנשים הנמצאים בו וייצור אווירה ההפוכה מהנינוחות המתבקשת בחדר השינה.

 

התאמה בין המיטה לקיר

ניתן למצוא בשוק מיטות זוגיות העשויות עץ ופשוטות למראה ולעומת זאת, ניתן למצוא מיטות מעוצבות ויוקרתיות. אם המיטה שבחרתם בעלת עיצוב יוקרתי ומפואר כדאי שהצבע והעיצוב של הקיר יהיה סולידי כדי לא להעמיס יותר מדי בנראות של חדר השינה. אם החלטתם ללכת על מיטת עץ בעלת עיצוב פשוט יותר, השקיעו בעיצוב הקיר שמאחוריה או למולה בהתאם לקיר אותו בחרתם לעצב באופן ייחודי.

 

טקסטיל

כיסויי מיטה, שמיכות וכריות תורמים לעיצוב הכללי של המיטה ושל החלל. הקפידו שהצבעים ישתלבו באופן נעים לעין עם צבע הקיר בו בחרתם. כמובן שתמיד אפשר להחליף את הכיסויים והכריות ואפילו את צבע הקיר ופשוט לצבוע מחדש, אבל לא תרצו להתעסק עם זה כל זמן קצר.

 

לסיכום

החלטתם לעצב את חדר השינה. המיטה הזוגית היא חלק עיקרי בחדר, לכן חשוב להתאימה לחלל ולקירות. מידות – התאימו את גודל המיטה לחלל ולקיר אליו היא תוצמד. מיקום – הצמדת המיטה לקיר תשרה תחושת ביטחון וחוזק. צבע – אתם יכולים לבחור צבע או טפט לקיר מאחורי המיטה או לקיר שלמולה שיהיה מקושקש ומעניין בניגוד לצבע הפשוט של המיטה או צבע סולידי שישתלב עם צבע המיטה. התאמה בין המיטה לקיר – אם המיטה פשוטה בחרו משהו מעניין לקיר, ואם המיטה מפוארת, בחרו לקיר עיצוב פשוט. טקסטיל – בחרו כריות וכיסויי מיטה שישתלבו עם העיצוב של הקיר.

 

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »