איך להכין זר פרחים לראש? – המדריך השלם

הכנת זר פרחים לראש עשויה למראית עין להצטייר כמסובכת, דבר הגורם לרבים לוותר על תהליך ההכנה ולרכוש זר מפלסטיק או זר פרחים מוכן מראש.

בתקציב מצומצם וללא הרבה עבודה, לימי הולדת, לשושבינות ולחגים  – איך מכינים זר פרחים לראש?

 

במהלך השנים האחרונות, הפכו זרי הראש לטרנד חובה בכל אירוע משמח. ניתן למצוא זרים מוכנים בחנויות הפרחים השונות, להרכיב בחנות זר על פי טעמכם האישי וכן לרכוש פרחים ולשזור זר פרחים לראש בעצמכם. אז, איך מכינים את הזר המושלם?

 

בחירת הפרחים

בחירת הפרחים, מהם תרכיבו את הזר הראש, תלויה באירוע לו הוא מיועד, וכן בטעמכם האישי. באם מדובר על חתונה או חג, נבחר בפרחים לבנים, דוגמת שושן צחור, המסמל טוהר וזכות. לעומת זאת, באם מדובר על חגיגת יום הולדת, לרוב נרצה לשלב מספר פרחים בצבעים שונים בהתאם לטעמו של החוגגת אן החוגג. חשוב לבחור בפרחים העמידים ללא מים, ולצד זאת, יש לשים דגש על כך שהפרחים יהיו טריים וריחנים ככל הניתן.

 

הכינותי מראש – רשימת הציוד

על מנת להכין את הזר נצטייד בפריטים הבאים:

  • פרחים שונים, בצבעים שונים, לפי בחירתכם.
  • סרט מדידה.
  • ענף שניתן לכיפוף, או לחילופין חוטי ברזל שישמשו לבסיס הזר.
  • חוט מתכת שישמש לשזירת הפרחים.
  • סרט או דבק.
  • קאטר או מספרים.

 

אז, איך מתחילים?

ראשית, נמדוד את היקף הראש, ונוסיף למספר שהתקבל מספר סנטימטרים נוספים, להנחה אידאלית ולא לוחצת. שנית, נכופף את הענף, ונחבר את קצותיו בעזרת חוט המתכת שהכנו מראש. לפני חיבור הקצוות, נוודא שהזר מתאים לגודל הראש ויושב בצורה טובה.

בשלב הבא, ניקח מספר פרחים ונייצר אגד פרחים. את האגד נעטוף בעזרת הסרט או הדבק. למי שאינו מעוניין לחבר מספר סוגי פרחים יחדיו, ניתן לדלג על שלב זה. כעת, נחבר את קבוצות הפרחים או הפרחים הבודדים לענף, נעשה זאת בעזרת חוט מתכת. יש לציין כי חשוב לחבר את הפרחים בהתאם לכיוון העלים שעל הענף ככל שיש.

זהו, הזר מוכן.

 

שמירה על הזר

על מנת לשמור על  הזר, רצוי לשזור את הזר כמה שיותר סמוך לאירוע לו הוא מיועד, שכן לאורך זמן פרחים מתייבשים ומאבדים מצבעם וריחם. בנוסף, מומלץ לאחסן את הזר במקום יבש, בטמפרטורת החדר וללא חשיפה לשמש. על מנת לשמור על צורתו, נניח את הזר במקום סטרילי, לשם מניעת פגיעה, וניתן אף לאחסנו על פריט או בתוף קופסה עגולה, לשם שמירה מיטבית על צורתו.

זר פרחים לראש הוא טרנד חובה לכל חגיגה או אירוע. ניתן לרכוש זרים מפלסטיק, זרים מוכנים מראש בחנות הפרחים וכן, לשזור זר פרחים לראש בעצמכם ללא השקעת זמן רב או כסף.

 

פרחים סגולים

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »