איך בוחרים תכשיטים לאירוע?

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו מפצירים בנו לצאת מחדר האמבטיה בגלל שצריך כבר לצאת לאירוע. מדובר ברגע שבדרך כלל מגיע רגעים ספורים לפני שהספקנו בכלל לבחור את התכשיטים המתאימים ללבוש. אם הגעתן לכאן, סביר להניח כי אין צורך להעמיק בהסבר בעניין זה. אז אנחנו פשוט נאמר לכן שאתן צריכות לקרוא את השורות הבאות בעיון רב כדי שתוכלו לדעת איך לבחור תכשיטים באירוע במינימום זמן ומאמץ.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבות לאחר שהגענו באיחור לאירוע של חברה טובה שלנו בגלל שלא הצלחנו לבחור תכשיטים לאירוע. כולם כבר מכירים אותנו ויודעים שכל איחור כרוך בסיפור רקע. הפעם, סיפרנו לכל הנוכחים במקום שהתלבטנו בין שרשרת זהב ארוכה לבין שרשרת כסף קצרה. בסופו של דבר בחרנו באחת מהן בזמן שהשנייה הייתה בתוך קופסא בתיק למקרה שנתחרט. אישה מקסימה ששמעה את הסיפור שלנו, התיישבה לידנו והסבירה לנו איך בוחרים תכשיטים לאירוע שלב אחר שלב. כשהבנו שמדובר פה בעניין מיוחד, החלטנו לכתוב הכול על דף כדי לערוך את הפרטים בשלב מאוחר יותר למדריך שאתן קוראות ממש עכשיו.

 

איך תבחרו תכשיטים לאירוע? השלב ה – 1

כדי שתוכלו להתחיל את הליך הבחירה על הצד הנכון, אתם צריכים קודם כל להכין את כל הבגדים, הנעליים וגם התכשיטים במקום אחד לפחות שבוע לפני האירוע. כן, שמעתם נכון. ריכוז הפריטים מראש יאפשר לכם לבחור באופן שקול ורגוע ללא שום לחץ מצד גורמים חיצוניים. הרי זה ידוע שבחירה של תכשיטים לאישה עשויה לקחת לעיתים מעל שעה.

 

איך תבחרו תכשיטים לאירוע? השלב ה – 2

בשלב השני אתן צריכות לבחור את השילוב המתאים של הנעליים והבגדים. קחו לכן את כל הזמן שאתן צריכות. תמדדו את כל הבגדים שנראים לכם מתאימים ואלו שלא באים לכן בטוב בעין – תניחו בצד. כך תמיינו לאט – לאט את הבגדים עד שתגיעו אל השילוב המנצח. בטח שמתן לב שאין בשלב זה בחירה של תכשיט, אז דעו שלא שכחנו, הבחירה תגיע בשלב הסופי.

 

איך תבחרו תכשיטים לאירוע? השלב ה – 3 והאחרון

בשלב זה אתן צריכות לפתוח את תיבת התכשיטים שלכן ולסדר מולכן את כל התכשיטים לפי קטגוריות למשל:

  • עגילים
  • שרשראות
  • טבעות
  • צמידים וכו'

כך יהיה לכן יותר קל לבחור. בשלב זה תוכלו לערוך את המאץ' המתאים לבגדים שלכן. דעו כי אתן יכולות לערוך את השלב ה – 3 בזמן אחר מהשלבים הקודמים. הכי חשוב שתבצעו אותו לפחות 3 ימים לפני האירוע ולא פחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכן לדעת איך בוחרים תכשיטים לאירוע שלב אחר שלב. כעת, כשיש לכן את המידע המקיף בנושא, אתן יכולות להתחיל ביישום המדריך תוך ידיעה כי תגיעו אל האירוע הבא שלכם בזמן שננקב בהזמנה.

שרשרת

 

אולי יעניין אותך גם