איזה תמונה הכי תתאים לכם לחדר השינה?

חדר השינה הוא המקום אליו מגיעים בסוף היום לכן הוא צריך להיות מעוצב בצורה רגועה, חמה ועוטפת.

כמובן שרוגע מתאפשר לכל אחד מדברים אחרים, כלומר כל אחד נרגע ממשהו אחר – אבל יש קווים מנחים שחשוב לשמור עליהם בנוגע לחדר שינה.

כמו כן, לכל חדר שינה יש דגשים אחרים – חדר זוגי, חדר לילדים, חדר לנוער וכו'.

חשוב לעצב את החדר גם בהתאם לגיל של דייריו ולסגנון שלהם.

אז איך תבחרו תמונה מתאימה? איפה תקנו אותה? הכל בכתבה הבאה.

 

תמונה לחדר של ילדים

אתם בטוח רוצים שהילדים שלכם יחלמו חלומות ורודים ומתוקים. לשם כך את צריכים ליצור בחדר אווירה נעימה – מצעים עם ציורים אופטימיים, צבעים אופטימיים ויותר מהכל – תמונות אופטימיות. ילדים מאוד מושפעים מתמונות ואתם אלה שתעצבו את ההשפעה שלהם – האם היא תהיה חיובית או לא. מומלץ לבחור בצבעים בהירים ובצבעי פסטל בשביל חדר ילדים כדי ליצור אופטימיות וחמימות. כמו כן, חשוב שתבחרו שהתוכן של התמונה יהיה שמח – דמויות שמחות וחיוביות, אווירה פסטורלית וכיוצא בזה. לאתר עם תמונות קנבס לחדר.

 

תמונה לחדר של נוער

בגיל ההתבגרות חשוב לתת מקו לרצון של הנער או הנערה כדי שהם ירגישו שרואים אותם והם חשובים. אחת הדרכים לאפשר את התחושה הזאת בקרבם היא לתת להם חופש בעיצוב החדר שלהם, גם אם בוחרים בצבעים לא כל כך נעימים. תוכלו לייעץ להם ולהציע להוסיף דברים, אך תנו להם לבחור. האינטרנט יכול לשרת אתכם בצורה טובה – תנו לנערה או לנער לשוטט באינטרנט ולהזמין לעצמו את התמונה שהוא רוצה.

 

תמונה לחדר זוגי

חדר זוגי הוא מרחב אינטימי, מחבר ואופטימי. חשוב שהעיצוב שלו ובעיקר התמונות שבו יהיו מותאמים לאווירה – תמונות שמסמלות אהבה, מסרים חיוביים על זוגיות, תמונות משותפות של בני הזוג ועוד. המסרים שמוטמעים בנו כשאנו הולכים לישון נשארים איתנו ביום שלמחרת, השינה היא זמן קריטי בו המוח מטמיע אמונות ומסרים לכן חשוב שלפניה המוח יקלוט מסרים חיוביים. אם הזוג רוצה לנהל זוגיות נכונה חשוב שיבחר תמונות מתאימות – צבעים בהירים, תוכן אופטימי בתמונה, תוכן שקשור לאהבה ועוד. תמונות מופשטות יכולות להתאים אם הן עונות לקריטריונים לעיל, וגם תמונה של טבע יכולה ליצור רוגע וקרבה.

 

לכו עם הטעם שלכם

אמנם קבענו בכתבה שתמונות בחדר השינה צריכות להיות אופטימיות ונעימות, אך אתם צריכים קודם כל לבחור מה שאתם אוהבים ומה שמרגיש לכם נכון. זהו חדר השינה שלכם ולא של המעצב – תבחרו מה שטוב לכם.

 

סיכום – החדר הוא החל החשוב ביותר בבית

חדר שינה הוא החלל הכי אינטימי בבית ואולי הכי חשוב. תעצבו אותו בהתאם לטעם שלכם ותצרו אווירה אופטימית וטובה כדי לאפשר לעצמכם ולילדים שלכם שינה עמוקה ומרגיעה.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

פינת טלוויזיה
עיצוב
5 טיפים לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב  הבית והמשרד היא מלאכה מורכבת, ולא כל אחד יודע כיצד לגשת אליה בצורה הנכונה. החשיבות של העיצוב צריכה להיות ברורה לאור ההשפעה הרבה שיש

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב
למה צריך מעצבת פנים

אתם עומדים לרכוש את בית החלומות שלכם או לשפץ את הדירה כדי שתתאים לכם, ותוהים מדוע אתם צריכים בנוסף לכל ההוצאות הרבות, גם מעצבת פנים?

קרא עוד »