3 שלבים להתקנת רישיון אופיס על המחשב

אם בדיוק קיבלתם מחשב חדש, או שאתם רוצים לוודא שיש לכם מקבץ תוכנות אופיס שיעזרו לכם לעבוד וללמוד, חשוב לדעת כיצד להתקין כראוי את חבילת האופיס הזו. תכונות אופיס הוותיקות משתכללות ומתעדכנות כל הזמן ולכן חשוב שנרכוש חבילה שלא תגבה מאתנו תשלום נוסף בעבור עדכונים אלו ולכן בואו נלמד איך להתקין רישיון אופיס חוקי על המחשב שלנו.

תוכנות אופיס יכולות להיות מותאמות לסוג השימוש שאנחנו צריכים, כך למשל נוכל לרכוש חבילות המכילות את כל התוכנות הרלוונטיות ללימודים, למשרד עבודה, או אפילו רק לשימוש ביתי קלאסי. כך שלפני שנבצע רכישה והתקנה של חבילה מסוימת חשוב להבין בדיוק מה אנחנו רוכשים, כדיי לא לשלם מחיר גבוה עבור חבילה שלא נעשה בה שימוש מלא.

 

שלבים להתקנת אופיס על המחשב

לאחר שהבנו שאנחנו זקוקים לאופיס מיוחד למחשב שלנו ושאנחנו רוצים שזה יישב באופן חוקי וישמש באופן חוקי, הגיע העת לבצע רכישה. בדרך כלל המחיר יהיה נוח וחד פעמי, בסך של כמה מאות שקלים בודדים, בהתאם לסוג החבילה שבחרנו ואלו הם הצעדים שעשה כדיי להתקין את הרישיון:

 

  1. רכישה

לאחר שבחרנו את חבילת האופיס המתאימה שלנו ווידאנו שנקבל במסגרתה גם רישיון אופיס 2019 חוקי, קוד אקטיבציה ועדכוני גרסה ללא תשלום נוסף, הגיע הזמן לבצע רכישה. הרכישה מתבצעת באופן נוח ומהיר באתר ואפילו מהנייד. את כל המידע אנחנו נקבל למייל עמו אנחנו מבצעים את הרכישה וממש אין צורך להגיע לשום חנות כדיי לבצע התקנה על גביי המחש שלנו.

 

  1. הורדה

אחרי שרכשנו את חבילת האופיס שלנו, קוד האקטיבציה, הוראות ההורדה וההתקנה יישלחו למייל שלנו, כולל מספר הרישיון. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר ההורדה של מייקרוסופט שיצוין במייל ולבצע הורדה ראשונית ובסיסית של אופיס. כל אחד יכול לעשות זאת, אבל מה שמייחד אתכם זה כמובן הרישיון והקוד לאקטיבציה.

 

  1. אקטיבציה

עכשיו שהורדנו את חבילת האופיס מהאתר של מייקרוסופט אנחנו יכולים לבצע הפעלה על גביי המחשב שלנו ובשביל זה כמובן נצטרך את קוד האקטיבציה שנשלח אלינו. אחרי שנזין את הקוד יותקן האופיס על גבי המחשב שלנו ומעתה נוכל לעשות בו שימוש קבוע, ללא שום תשלום נוסף ואפילו נקבל עדכוני גרסה שוטפים וכאמור ללא תשלום מיוחד עליהם.

 

לסיכום

אם אנחנו רוצים לעבוד באופן נוח בלימודים וגם במשרד ואפילו אם נרצה לשתף מסמכים חשובים עם חברינו והקולגות שלנו אנחנו חייבים אופיס. אופיס יש לרכוש באופן מסודר, אבל עלינו לוודא שאנחנו עושים זאת מספק מורשה ואמין שייתן לנו רישיון לאופיס קבוע ועדכוני גרסה ללא תשלום נוסף. את הרכישה נוכל לבצע אונליין במהירות ובקלות ואחר כך לאחר קבלת המידע למייל נוריד בעזרת ההוראות.

שולחן עבודה

 

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »